Bospop 2023

Wie zie ik de zaterdag om 13:00 op Bospop (locatie wordt nog doorgegeven)?

  • Ik ga niet naar de zaterdag, ander dagje meeten?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    18

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Met al zoveel gelekt, kunnen ze beter die worp maar snel erin gooien zou ik zeggen!

Bush is nog niet 100% zeker (door hun aankondiging van een Amerikaans festival een week na Bospop), maar die andere twee hebben gewoon zichzelf bevestigd
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
( ik hoop wel stiekem dat Blackbird op zaterdag staat, sowieso bij dan )
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Nieuwe toevoegingen:

Vandaag maken we het Bospop 2023 programma weer een stukje completer met Billy F Gibbons, Racoon, Eric Steckel, DAAN, Blackbird, Le Noise en Guy Swinnen. We zijn nog druk bezig met de laatste plekken op de poster, binnenkort dus meer!

Nog geen tickets? Ga dan snel naar www.bospop.nl voor meer info en verkooppunten.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
( ik hoop wel stiekem dat Blackbird op zaterdag staat, sowieso bij dan )
helaas... op de vrijdag

maakt niet uit, heb voorlopig een kaartje voor De Nor in Heerlen op het oog voor Blackbird

edit... ticket Blackbird in De Nieuwe Nor in Heerlen is in the pocket
 
Laatst bewerkt:

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Nieuwe toevoegingen:

Vandaag maken we het Bospop 2023 programma weer een stukje completer met Billy F Gibbons, Racoon, Eric Steckel, DAAN, Blackbird, Le Noise en Guy Swinnen. We zijn nog druk bezig met de laatste plekken op de poster, binnenkort dus meer!

Nog geen tickets? Ga dan snel naar www.bospop.nl voor meer info en verkooppunten.
oke... waar is Bush dan nog?


Tot nu toe bevestigd:
Vrijdag 7 juli
Simply Red, Rag’n’Bone Man, The Analogues, Clouseau, Young Gun Silver Fox, BZB, Blackbird & DAAN

Zaterdag 8 juli
Porcupine Tree, +LĪVE+, Nile Rodgers & Chic, Rowwen Hèze, The White Buffalo, Stahlzeit, ISE, Le Noise, Guy Swinnen

Zondag 9 juli
Zucchero, Joe Bonamassa, Racoon, DI-RECT, Son Mieux, Southside Johnny & The Asbury Jukes, The BossHoss, King King, Leif de Leeuw Band, Boaz
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Nieuwe toevoegingen:

Vandaag maken we het Bospop 2023 programma weer een stukje completer met Billy F Gibbons, Racoon, Eric Steckel, DAAN, Blackbird, Le Noise en Guy Swinnen. We zijn nog druk bezig met de laatste plekken op de poster, binnenkort dus meer!

Nog geen tickets? Ga dan snel naar www.bospop.nl voor meer info en verkooppunten.
Nou, had nog gelijk ook met de positie van Gibbons. Porcupine Tree en LIVE staan nu wel op gelijke hoogte trouwens. Eric Steckel is ook een fijne toevoeging, Racoon mag altijd ver weg blijven en de rest zegt me eigenlijk alleen van naam wat.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
vraagje was Ray Wilson aangekondigd?

die staat wel op de site namelijk?
1675333027472.png
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Nieuwe toevoegingen:

Vandaag maken we het Bospop 2023 programma weer een stukje completer met Billy F Gibbons, Racoon, Eric Steckel, DAAN, Blackbird, Le Noise en Guy Swinnen. We zijn nog druk bezig met de laatste plekken op de poster, binnenkort dus meer!

Nog geen tickets? Ga dan snel naar www.bospop.nl voor meer info en verkooppunten.
Op zich leuke toevoegingen, maar Bush is er tussenuit gevallen dus (alsnog). Billy Gibbons is een mooie, Racoon zal mijn vriendin blij mee zijn, Eric Steckel is ook een goede kleine naam voor erbij en de rest moet ik nog wat verder gaan luisteren

vraagje was Ray Wilson aangekondigd?

die staat wel op de site namelijk?
Bekijk bijlage 3824
Ja, maar eerst op het tribute podium. Daar hebben ze nu Guy Swinnen neer gezet en Ray Wilson dus naar waarschijnlijk de tent geschoven.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Er staan ook behoorlijk wat nederlandse acts deze editie of ligt dat aan mij?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
oke... waar is Bush dan nog?


Tot nu toe bevestigd:
Vrijdag 7 juli
Simply Red, Rag’n’Bone Man, The Analogues, Clouseau, Young Gun Silver Fox, BZB, Blackbird & DAAN

Zaterdag 8 juli
Porcupine Tree, +LĪVE+, Nile Rodgers & Chic, Rowwen Hèze, The White Buffalo, Stahlzeit, ISE, Le Noise, Guy Swinnen

Zondag 9 juli
Zucchero, Joe Bonamassa, Racoon, DI-RECT, Son Mieux, Southside Johnny & The Asbury Jukes, The BossHoss, King King, Leif de Leeuw Band, Boaz
deze was niet helemaal volledig

voor de volledigheid de poster
Fn9RjsuWQAAAdnJ
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Die zondag blijft geweldig voor de blues
De vraag blijft alleen waarom Zucchero zo hoog staat
Die komt niet voor minder als headliner. Was hij aantal jaar geleden ook al op Bospop. Snap deze boeking ook echt niet. Het veld zal leeg lopen na de eerste nummers......
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken