Bospop 2023

Wie zie ik de zaterdag om 13:00 op Bospop (locatie wordt nog doorgegeven)?

  • Ik ga niet naar de zaterdag, ander dagje meeten?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    18

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Ah, top! Zag nog niets op de website zelf staan en de Facebook feed daar was nog niet bijgewerkt :rolleyes:
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Zouden ze Floor Jansen op Bospop zetten met de aankondiging voor Royal Park Live op de dag voor Bospop?
 

graaf1

Playlistbediener
1 mrt 2022
47
37
De afgelopen jaren hebben diverse buitenlandse acts eerst in De Bosuil gestaan om later ook op het Bospop podium terecht te komen (Paul Carrack, Dizzy Mizz Lizzy); kijkend naar het Bosuil programma ben ik wel benieuwd welke van de volgende bands na De Bosuil ook op Bospop komen: The Waterboys, The Babys (passen beide perfect binnen het Bospop-plaatje), John Corabi...
Iemand die zichzelf afgelopen weekend in De Bosuil heeft bevestigd voor Bospop is: Ray Wilson :) (ongetwijfeld met veel Genesis materiaal)
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
De afgelopen jaren hebben diverse buitenlandse acts eerst in De Bosuil gestaan om later ook op het Bospop podium terecht te komen (Paul Carrack, Dizzy Mizz Lizzy); kijkend naar het Bosuil programma ben ik wel benieuwd welke van de volgende bands na De Bosuil ook op Bospop komen: The Waterboys, The Babys (passen beide perfect binnen het Bospop-plaatje), John Corabi...
Iemand die zichzelf afgelopen weekend in De Bosuil heeft bevestigd voor Bospop is: Ray Wilson :) (ongetwijfeld met veel Genesis materiaal)
En voeg dan ook Roza Parks, Manfred Man's Earth Band, Hackensaw Boys en Mercy John toe als kanshebbers op een dergelijke combi.

Maar Ray Wilson had zijn mond dus al voorbij gepraat tijdens een optreden?
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: graaf1 en DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
En voeg dan ook Roza Parks, Manfred Man's Earth Band, Hackensaw Boys en Mercy John toe als kanshebbers op een dergelijke combi.

Maar Ray Wilson had zijn mond dus al voorbij gepraat tijdens een optreden?
als Manfred Man's komt, is dat alvast een +1 reden voor me om weer een keer een dagje Bospop te kunnen pakken!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Had eerlijk gezegd nog niet gekeken, maar Manfred Mann wordt wel krap. Spelen vrijdag en zaterdag van Bospop in Oostenrijk...
 
  • Verdrietig
Waarderingen: DennisvdBr

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
The Baby's hoeven van mij iig NIET naar Bospop te komen zonder John Waite... ☺️
Ray Wilson en Manfred Mann daarentegen....
 
  • Leuk
Waarderingen: graaf1

graaf1

Playlistbediener
1 mrt 2022
47
37
The Baby's hoeven van mij iig NIET naar Bospop te komen zonder John Waite... ☺️
Ray Wilson en Manfred Mann daarentegen....
Ik neem aan dat de Babys mét John Waite optreden; solo stond hij de afgelopen jaren ook al vaker in De Bosuil.
 

graaf1

Playlistbediener
1 mrt 2022
47
37
En voeg dan ook Roza Parks, Manfred Man's Earth Band, Hackensaw Boys en Mercy John toe als kanshebbers op een dergelijke combi.

Maar Ray Wilson had zijn mond dus al voorbij gepraat tijdens een optreden?
Blijkbaar, hoorde het van een kennis die er zondag bij was.
 

graaf1

Playlistbediener
1 mrt 2022
47
37
Ray Wilson, Manfred Man. Dat klinkt weer meer als de oldschool Bospop. Mooi!
Zonder een oordeel te geven over Manfred Man, vraag ik met af of ze nog relevant genoeg zijn om op Bospop te staan, om die reden zie ik The Waterboys en The Babys eerder op Bospop terecht komen. Maar wie weet...
 

graaf1

Playlistbediener
1 mrt 2022
47
37
John Waite is er niet bij.
Ook volgens de site vd Bosuil is er 'n nieuwe zanger John Bisaha...
Scherp van je, Cootje! Was me ontgaan, ging af op de, bij nader inzien misleidende, bandfoto, waar Waite rechts staat afgebeeld. Inderdaad jammer dat Waite er niet bij zit.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Zonder een oordeel te geven over Manfred Man, vraag ik met af of ze nog relevant genoeg zijn om op Bospop te staan, om die reden zie ik The Waterboys en The Babys eerder op Bospop terecht komen. Maar wie weet...
The Waterboys stonden er al vaker en komen eind maart begin april al voor 6 concerten naar Nederland. Ook nog op Bospop is dan misschien te veel van het goede al hebben ze nog ruimte zat in juli..
 
  • Leuk
Waarderingen: graaf1

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Dinsdag eerste namen Bospop. Mogelijke headliners voor hoofdpodium en tent nog even op een rijtje. Kan ook zijn dat ze met iets komen wat nog geen tourdata heeft staan maar hieronder opgenoemd hebben allemaal data staan in UK Europa.
Joe Bonamassa
Duran Duran
Blondie
Jamiroquai
Scorpions
Simply Red (kan enkel op vrijdag gezien hun schema maar spelen vaker 3 dgn achter elkaar)
Porcupine Tree
O.M.D.
Kim Wilde.

Ook mogelijk dat ze een LIVE, Heart of Black Crowes hebben maar die hebben dus nog geen data….
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.373
10.208
Dinsdag eerste namen Bospop. Mogelijke headliners voor hoofdpodium en tent nog even op een rijtje. Kan ook zijn dat ze met iets komen wat nog geen tourdata heeft staan maar hieronder opgenoemd hebben allemaal data staan in UK Europa.
Joe Bonamassa
Duran Duran
Blondie
Jamiroquai
Scorpions
Simply Red (kan enkel op vrijdag gezien hun schema maar spelen vaker 3 dgn achter elkaar)
Porcupine Tree
O.M.D.
Kim Wilde.

Ook mogelijk dat ze een LIVE, Heart of Black Crowes hebben maar die hebben dus nog geen data….
Hypeeee! Bonamassa mag je trouwens wel vergif op innemen. Zelfde lijkt me voor NSJ te gelden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken