Down The Rabbit Hole 2023

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Prima naam hoor, maar wel een fiks maatje kleiner dan Slowthai. En nu valt er wel een beetje een gat in het genre, voor mijn gevoel. En toch geen naam als afsluiter van het op één na grootste podium....
Eens. Eigenlijk best wel cultlegendes maar een beetje een rare pleister op de Slowthai wonde.
 

thoom

Playlistbediener
12 mrt 2023
11
17
Hallootjes!
Festileaks doet komend jaar weer verslag van Down The Rabbit Hole. Sneak peek: we gaan dit jaar weer een Meet-Up moment plannen om elkaars handjes te schudden en kleffe knuffels uit te wisselen. Een onmisbare factor voor deze meet-up zijn de actieve forum bijdragers en lezers! Om die reden vragen wij ons af welk moment het meest geschikt is voor jullie. Vooralsnog heeft zaterdag 19:30 (Selah Sue) de meeste stemmen:

(y) Vrijdag om 19:30 (tijdens Jacob Banks)
❤️ Zaterdag om 19:30 (tijdens Selah Sue)
🔥 Zaterdag om 20:30 (tijdens Death Grips & 070 Shake)
Reageer met een emoji op dit bericht waar je voorkeur naar uitgaat, of laat het weten door te reageren.

Later meer informatie over de Festileaks meet-up!
 

thoom

Playlistbediener
12 mrt 2023
11
17
Wel leuk, al die nieuwe leden die de festileaks meetings organiseren dit jaar!

Hehe, ben toch echt van 2014-2017(?) actief geweest op het forum. Toen ik naar redactie ging account verwijderd (maar altijd mee blijven lezen), en nu inderdaad eerste post. Maar kijk uit naar biertje tijdens de meet-up!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Wilde net zeggen, wás Froukje maar de vervanger.
Vind Froukje best een prima naampje hoor, maar er staan al meer dan genoeg locale namen, terwijl Nathaniel Rateliff en Slowthai toch twee redelijk grote internationale acts waren. Dan zijn hun vervangers wel een beetje triest, los van wat we van de muziek vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov en Bob105

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Lijkt mij heel leuk om jullie zo eens tegen het lijf te lopen (linksvoor bij Overmono?), maar georganiseerd naar een festileaks meeting gaan zit er voor mij niet in.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2 en mgbss

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Weet iemand trouwens of dtrh nogsteeds aan van die onaangekondigde verassingen doet? In 2016 werd ik samen met mn vriendin destijds uit het publiek gehaald met de vraag of we zin hadden in een douche om vervolgens te gaan douchen in een glazen cabine met uitzicht op de hotot, hele memorabele ervaring wel haha. Hebben ze nogsteeds van dit soort dingen? Sindsdien niet meer tegengekomen namelijk
 
  • Leuk
Waarderingen: MissNut en spongebobsong

DeLoet

Nieuw lid
7 jun 2023
1
0
Iemand die weet of er koude pils (sixpacks) verkocht worden op de camping dit jaar???

Bij BKS kun je voor 9 piek een ijskoude sixpack jupiler kopen. Zou zeer mooi zijn als DTRH ook zoiets heeft.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Iemand die weet of er koude pils (sixpacks) verkocht worden op de camping dit jaar???

Bij BKS kun je voor 9 piek een ijskoude sixpack jupiler kopen. Zou zeer mooi zijn als DTRH ook zoiets heeft.
Kan vaak wel, maar dan voor veels te veel munten. Zeker niet zo goedkoop als op BKS.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken