Down The Rabbit Hole 2023

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.285
Het weerhoudt mij eigenlijk een beetje om te luisteren, want ik sta toch bij Overmono en nu weet ik niet wat ik mis. :D
 
  • Haha
Waarderingen: Pompompidom

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Protect Wes Anderson GIF by Searchlight Pictures
 

Cornholio

Playlistbediener
22 feb 2023
27
37
Ik hoop op Leftfield als vervanger voor Slowthai.
Dat zou goed werken in de teddy.
Of Snapped Ankles.
Maar dat is misschien meer Fuzzy materiaal.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Ach overmono kan je nog vaak genoeg zien😜. Na een beetje in te luisteren in burna boy echt ontzettend veel zin in zijn optreden. Zou nooit een ticket voor een concert van hem kopen maar des te beter om hem een keer op een festival te zien. Muzikaal goed, sterke band er bij en in mijn ogen ook fijne muziek. Wordt denk ik een van de meest memorabele optredens van het weekend

 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Ach overmono kan je nog vaak genoeg zien😜. Na een beetje in te luisteren in burna boy echt ontzettend veel zin in zijn optreden. Zou nooit een ticket voor een concert van hem kopen maar des te beter om hem een keer op een festival te zien. Muzikaal goed, sterke band er bij en in mijn ogen ook fijne muziek. Wordt denk ik een van de meest memorabele optredens van het weekend

Leuk om te lezen Marin, ik draai ook sterk bij. Rap ligt mij niet echt, maar deze gast kan echt wel wat! Mooie gig op NTR
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
309
259
Ah, ok thanks. Als ik het zo lees wordt je bijna gedwongen om donderdagmiddag te vertrekken
Jup, uit mijn ervaring blijkt dit ook.

Eerste jaar dat ik ging, suf gezocht naar een plekje op de vrijdag ochtend/middag. Zelf maar beetje creatief geworden met de afzet linten etc.
2e jaar het geluk dat ik bij iemand in de tent kon het gehele weekend, aangezien ik vrijdag avond kwam. Waren toen wel met een grote groep, maar zelfs op de donderdag hadden ze het lastig om een fijne plek te vinden.
Parkeren was destijds wel echt perfect, lekker dichtbij en snel erop/eraf.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Kun je veel zeggen, maar een naam van (blijkbaar) dit formaat is toch wel knap als vervanging https://www.bbc.com/news/newsbeat-65810233?
Ik denk dat veel mensen (ook in mijn omgeving wordt er lacherig op gereageerd) niet in de gaten hebben wat voor grote naam dit is. "Ik had er nog nooivan gehoord en nu ik het luister snap ik dat ook". Zijn altijd de mensen die gitaren heilig verklaren ;-)

Zaterdag treedt hij blijkbaar in Istanbul op rondom de CL-finale, misschien dat er dan wat ogen open gaan.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
La Femme stond nog niet op de line-up toch? Staat op hun Instagram dat ze 2 juli op DTRH optreden...
Denk dat we de vervanger van Slowthai hebben dan.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Heb ik dan weer nooit van gehoord. Dus nu ga ik even parmantig "wie?" roepen, zodat jullie me allemaal kunnen gaan vertellen dat ze in de Ronda staan.
(Full disclosure: ik heb eerst gecheckt en ontdekt dat ze in de Ronda staan. En al eerder op DTRH stonden.)
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Heb ik dan weer nooit van gehoord. Dus nu ga ik even parmantig "wie?" roepen, zodat jullie me allemaal kunnen gaan vertellen dat ze in de Ronda staan.
(Full disclosure: ik heb eerst gecheckt en ontdekt dat ze in de Ronda staan. En al eerder op DTRH stonden.)
HUUUUUUUUU

angry go cartoons GIF by Cartoon Hangover
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Heb ik dan weer nooit van gehoord. Dus nu ga ik even parmantig "wie?" roepen, zodat jullie me allemaal kunnen gaan vertellen dat ze in de Ronda staan.
(Full disclosure: ik heb eerst gecheckt en ontdekt dat ze in de Ronda staan. En al eerder op DTRH stonden.)
Zijn ook redelijk snel gegroeid, dus zeker niet vreemd. Stonden in februari 2022 eigenlijk nog in Tolhuistuin (wel stijf uitverkocht; geannuleerd door corona), vervolgens in september al in de Grote Zaal van Paradiso en nu dus in de Ronda. Desalniettemin niet een heel grote naam, maar zal wel een vermakelijk en goed optreden worden.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Prima naam hoor, maar wel een fiks maatje kleiner dan Slowthai. En nu valt er wel een beetje een gat in het genre, voor mijn gevoel. En toch geen naam als afsluiter van het op één na grootste podium....
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105 en mattman

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Misschien dan Sleaford Mods op de plek van Slowthai en La Femme op de plek van Sleaford Mods?

Overigens ook een fikse downgrade, Slowthai versus Sleaford Mods.
 

Annemariex

Playlistbediener
1 jun 2023
6
10
Vind het wel bijzonder dat je voor slowthai, die afgezien van wat genre uitstapjes qua nummers in zijn laatste album toch wel overwegend aan de hiphop kant zit, geen relevante vervanger kan vinden terwijl er meer dan voldoende hip hop artiesten in het land zijn vanwege rolling loud hetzelfde weekend.... 🤷‍♀️
 
  • Leuk
Waarderingen: BestKeptLeakrets

Gebruikers die dit onderwerp bekijken