Down The Rabbit Hole 2023

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Toch heel blij mee. Was heel bang voor goldband, editors, de staat of the Opposites. Toch knap dat ze zo nog last minute nog een internationale act van dit formaat hebben weten te strikken
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105 en mgbss

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Verschrikkelijk.
Gelukkig had ik al rekening gehouden met een deceptie en aan het voorbereiden op Royksopp
 
  • Leuk
Waarderingen: Onibaba

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
Prima naam als vervanging van Stromae toch? Genoeg raakvlakken en wel een aardige grote naam.
 
  • Leuk
Waarderingen: James13

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ik ben wel nieuwsgierig naar Burna Boy. Typische naam waar ik nooit uit mezelf naar toe zou gaan, maar wel benieuwd naar ben om te checken op een festival.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
525
383
Het is ook niet per sé mijn smaak, maar gewoon een hele goeie pull als vervanger van Stromae.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Oh ik vind dit een hele nette vervanger! Volgens mij had ik die zelf al een keer geopperd. Een grote naam, die dat veld wel op zijn kop gaat zetten vermoed ik.

Gezien de omstandigheden heel behoorlijk gedaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Nelios

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
En nu Blur als afsluiter in de Teddy. Spelen op Roskilde ook maar een uurtje.

Goedemorgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
Ik word hier dus echt heel blij van haha, heb echt zin in deze act. Niet bepaald mijn muziek maar live ziet het er perfect uit voor een festival als dtrh imo
Tip!!
Als er een link gestuurd wordt, en je kent t niet, kijk dan eerst een keertje met t geluid uit.
Dat geeft een , laat ik zeggen , heel bijzonder beeld. :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
  • Haha
Waarderingen: EdsjeFCB

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
141
151
Ondanks dat het volgens mij best een prima last minute boeking is (ze hadden ook voor 'makkelijk' kunnen kiezen en De Staat er neer zetten) valt het nu vooral op hoe matig de line up is met 1 uitvaller vergelijking de prijs
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.679
1.609
Ondanks dat het volgens mij best een prima last minute boeking is (ze hadden ook voor 'makkelijk' kunnen kiezen en De Staat er neer zetten) valt het nu vooral op hoe matig de line up is met 1 uitvaller vergelijking de prijs
Die realisatie kwam bij mij toen het blokkenschema bekend werd en ik zag hoe rustig aan ik het kan doen.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.679
1.609
Daarbij gezegd nog steeds heel veel zin er in, aangezien ik weet dat er nog steeds genoeg leuks staat.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken