Down The Rabbit Hole 2023

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Wet leg maakt nu ook wel veel kans denk ik nu ze op Werchter staan, de line up mist ook nog vrouwelijke acts. Ik zou het iniedergeval toejuichen, fijne muziek
 

FrankieD

Playlistbediener
26 okt 2022
25
14
Wet leg maakt nu ook wel veel kans denk ik nu ze op Werchter staan, de line up mist ook nog vrouwelijke acts. Ik zou het iniedergeval toejuichen, fijne muziek
Wet Leg speelt alle drie de dagen van dtrh al op een andere plek, waaronder ook op Werchter blijkbaar..
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
Nu het aantal bezoekers alweer 45 duizend aantikt en de prijzen torenhoog zijn verwacht ik ook iets meer op donderdagavond vanuit het festival. Altijd gezellig op de camping maar gooi gewoon lekker de teddy open en draai wat plaatjes ofzo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Marin

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
En dan net als op lowlands ook weer te vroeg pieken ? Misschien iets meer te eten op de camping zou ik wel lekker vinden, maar van mij hoeft het festivalterrein nog niet open op donderdag tbh.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily en gguuss

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
En dan net als op lowlands ook weer te vroeg pieken ? Misschien iets meer te eten op de camping zou ik wel lekker vinden, maar van mij hoeft het festivalterrein nog niet open op donderdag tbh.
Om jou in bescherming te nemen moeten 44.999 bezoekers het op donderdagavond maar zelf uitzoeken? Overigens: there's no such thing as 'te vroeg pieken'. Pieken is pieken, eerder is beter.
 
  • Leuk
Waarderingen: Broccoli Rob

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Lijken ze wel wat heen te bewegen toch, vorig jaar hadden ze ook al een soort mini kiosk achtige dj booth vooraan op de camping waar mensen een beetje konden dansen. Ik hoop in ieder geval ook dat dat wat meer wordt
 

Geert

Playlistbediener
9 apr 2014
39
28
Lijken ze wel wat heen te bewegen toch, vorig jaar hadden ze ook al een soort mini kiosk achtige dj booth vooraan op de camping waar mensen een beetje konden dansen. Ik hoop in ieder geval ook dat dat wat meer wordt
Klopt. Alleen was dat wel heel kleinschalig en al dicht om 10 of 11 uur geloof ik. Heeft ongetwijfeld te maken met de vergunning om versterkte muziek te mogen draaien/spelen. Die gaat denk ik pas op vrijdag in.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Iggy pop doet blijkbaar ook weer festivals komende zomer, zou ee heel blij van worden als hij geboekt wordt voor de legend spot
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Stond de laatste jaren wel vaak op Mojofestivals. Wil natuurlijk niet alles zeggen hoor. Misschien juist daarom nu een keer niet.
True. Heb vaak de mogelijkheid gehad om te zien maar hij viel altijd in een clash. DTRH zou ik wel leuk vinden tho.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
True. Heb vaak de mogelijkheid gehad om te zien maar hij viel altijd in een clash. DTRH zou ik wel leuk vinden tho.
Hij is een groot idool van me, al vaak gezien, maar ik ben wel een beetje bang dat hij aan het einde van zijn Latijn is. Laatste keer op Lowlands moest hij bijna van het podoium gedragen worden. Ook wel weer mooi dat hij tot het einde toe alles eruit perst.
 
  • Leuk
Waarderingen: Marin

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Rosalia 2 juli op Werchter, grote kanshebber nu denk ik. Misschien de laatste headliner?
 

Je_Moeder

Playlistbediener
10 nov 2021
15
6
Ik hoor via via dat Lil Nas X op het verlanglijstje staat. Laat deze dan net ook in Europa zijn. Ik ben voor.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ik hoor via via dat Lil Nas X op het verlanglijstje staat. Laat deze dan net ook in Europa zijn. Ik ben voor.
Zou ik wel een mooie toevoeging vinden. Al staan er doorgaans maar 1 of 2 hiphopartiesten op DTRH. Joey Bada$$ en Slowthai staan er al. Ook Sleaford Mods zou je met een beetje goede wil in die hoek kunnen plaatsen (dat is altijd lastig met etiketten plakken, nou ja het is in ieder geval rap). Maar ik zou het wel een interessante optie vinden. Weet niet zo goed wat er live op het podium gebeurt bij hem?

Mooiste zou ik Rosalia vinden als derde headliner (als die er nog komt tenminste).
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
D'Angelo zou ik nog wel op die spot van Erykah Badu willen zien. Hoe geweldig zou dat zijn zeg.

Lil (elke vorm van-)Nas X zou ook top zijn ja. Denk dat met Bada$$ en Slowthai er al wel 2 grote hiphopnamen zijn... Maar ik juich meer hiphop altijd toe.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken