Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.946
1.993
Zijn jullie er al uit? QOTSA of Rosalia? Van Rosalia ken maar een paar van haar nummers (dankzij mijn dochters). En zou het thuis niet snel opzetten. Maar wat een stem en wat een show....
Ook QOTSA hier.
Al zal het in de Barn ongetwijfeld een topfeestje worden voor de liefhebbers van haar muziek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.620
Eigen (domme) keuze als je voor QOTSA gaat. Maar dit moet een no-brainer zijn natuurlijk.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.620
Waarom? Die show schijnt visueel misschien heel sterk te zijn maar als de muziek je niet ligt dan is het niet heel boeiend om er te gaan kijken toch?
Alsnog kan ik het dan een domme keuze vinden. Muzikaal veel interessanter dan QOTSA tegenwoordig (vind ik, ik zal het maar weer vermelden)
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Maar als jij iets anders leuker vindt, waar anderen bijna uitslag van krijgen, heeft dat toch niks met domme keuzes te maken? Ik vind Rosalía ontzettend platte nietszeggende overdreven muziek (met weliswaar veel show), maar snap dat sommige festivalbezoekers hier helemaal fan van zijn.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.620
Maar als jij iets anders leuker vindt, waar anderen bijna uitslag van krijgen, heeft dat toch niks met domme keuzes te maken? Ik vind Rosalía ontzettend platte nietszeggende overdreven muziek (met weliswaar veel show), maar snap dat sommige festivalbezoekers hier helemaal fan van zijn.
Alsnog kan ik het dan een domme keuze vinden. Maar laat ik het dan zo stellen: ik zou een andere keuze maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Overigens snap ik je gevoel wel eloelo. Als mensen moeten kiezen tussen Depeche Mode en een k-pop/j-pop computerspel act en dan blind voor die laatste gaan... Tja. Maar goed, voor ieder wat wils dan maar.
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
653
803
Zijn jullie er al uit? QOTSA of Rosalia? Van Rosalia ken maar een paar van haar nummers (dankzij mijn dochters). En zou het thuis niet snel opzetten. Maar wat een stem en wat een show....
Eerst was er bij mij geen twijfel, dan wel en nu ben ik 80% overtuigd dat ik naar Rosalia wil. Hoe het kan keren 😂
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Rosalia hier normaal gezien! Haar albums El Mal Querer en zeker MOTOMAMI vind ik top. Haar samenwerkingen met andere artiesten (Bad Bunny, Chencho Corleone, J Balvin, haar Rauw Alejandro) vind ik doorgaans een stuk minder, dus hopelijk zitten er daarvan niet te veel in de setlist.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Zijn jullie er al uit? QOTSA of Rosalia? Van Rosalia ken maar een paar van haar nummers (dankzij mijn dochters). En zou het thuis niet snel opzetten. Maar wat een stem en wat een show....
Rosalia. Dat wordt de David Byrne achtige show waar mensen nog jaren over napraten hoe legendarisch het was. De volgende keer sluit ze de main ook gewoon af dus nog even ervan profiteren om hier bij te zijn.
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: elo en MrScissorhands

Gebruikers die dit onderwerp bekijken