Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

festirock

Support act
1 dec 2015
820
549
Trouwens, een beetje off topic maar ik mertkte bij Muse dat er veel verschillende generaties aanwezig waren. Dus ouders met kinderen enz. Dan zie je dat sommige genres een beetje tijdloos zijn en mensen blijft aanspreken, en ook verschillende generaties.

Vraag mij af of je dit zou zien bij een DJ Jean of A-traks om maar iets te noemen. Zouden die fans van toen sowieso weer een optreden bezoeken, laat staan met hun kinderen.

Veel minder zoiezo. Jean staat meestal na 25 jaar niet meer met z'n usb stick te zwaaien
 
  • Haha
Waarderingen: JPF

JR1

Campingartiest
4 nov 2021
64
41
Oké oké, ik gooi 'm er maar effe in voor de voorpret: Waar kijken jullie het aller- aller- allermeest naar uit? Hoeft geen optreden te zijn...

Ik: Het eerste pilske bij de ponyclub aan de straat!
De ondergaande zon op zondag terwijl ik op het gemak mijn laatste bonnen opconsumeer en met een lach en een traan terugblik op alweer de beste 5 dagen van het jaar waarop Josh Homme Feel Good Hit of the Summer inzet.
 
  • Leuk
Waarderingen: NiekBBQ en Greyhound

Berninger220

Randprogramma
19 aug 2022
133
153
Na het opgooien van de tenten rustig in het campingstoeltje genieten van de eerste warme cara blik. Om de dag erna spijt te hebben dat ik toch zo lui was om me niet in te smeren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
187
98
Oké oké, ik gooi 'm er maar effe in voor de voorpret: Waar kijken jullie het aller- aller- allermeest naar uit? Hoeft geen optreden te zijn...

Ik: Het eerste pilske bij de ponyclub aan de straat!
Dat we geïnstalleerd zijn op de A1 camping, en ik mooi vanaf daar de mainstage kan zien…poh zo’n zin in🤩, biertje erbij, nog 3 weekjes, dan gaat het beginnen🥳🥳🥳
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound

festirock

Support act
1 dec 2015
820
549
Oké oké, ik gooi 'm er maar effe in voor de voorpret: Waar kijken jullie het aller- aller- allermeest naar uit? Hoeft geen optreden te zijn...

Ik: Het eerste pilske bij de ponyclub aan de straat!

Eerste pintje en hamburger op het kruispunt woensdagavond.
En donderdag het eerste pintje op de wei en de eerste muziek die me wakker schudt
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Paar vragen nog;

- Als je slaapt op de Hive en je komt vanuit Den Bosch, gewoon google Maps volgen of moet je toch via de kant van Antwerpen om aan de goede kant uit te komen ?
- Festivalbandjes kun je ook op de camping krijgen toch? of alleen ingang?
- Hoe lang verwachten we de tijd om binnen te komen donderdag ? Loopt dat goed door?
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
707
629
Oké oké, ik gooi 'm er maar effe in voor de voorpret: Waar kijken jullie het aller- aller- allermeest naar uit? Hoeft geen optreden te zijn...

Ik: Het eerste pilske bij de ponyclub aan de straat!
Lekker risicovol, maar voor mij bij uitstek Sam Fender, met frisse pintjes, zonneke op ons bolleke en tranen in de ogen. Zo lang aan het uitkijken, extreem grote fan, om hem te zien dat dit een gigantisch euforiemoment kan worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: JorttB en Greyhound

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
136
163
Paar vragen nog;


- Hoe lang verwachten we de tijd om binnen te komen donderdag ? Loopt dat goed door?

Vorig jaar rond 16u geparkeerd, denk dat we rond 18.30 tent konden opzetten.. Een goed uur in de rij voor tassen controle en vervolgens nog een klein uur voor er een nieuw veld werd aangebroken om tent op te kunnen zetten.
 
  • Leuk
Waarderingen: mj222

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Vorig jaar rond 16u geparkeerd, denk dat we rond 18.30 tent konden opzetten.. Een goed uur in de rij voor tassen controle en vervolgens nog een klein uur voor er een nieuw veld werd aangebroken om tent op te kunnen zetten.
sorry bedoelde het festivalterrein!
 

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
136
163
sorry bedoelde het festivalterrein!
My bad.. Oef.. vorig jaar, was het volgens mij op dag 1 niet goed geregeld bij ingang.. Erg druk, andere jaren was het makkelijker inlopen.. klein half uurtje aangeschoven (als ik me goed herinner).

Korsakoff-light zou herinnering kunnen vertekenen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mj222

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
187
98
sorry bedoelde het festivalterrein!
Wij zijn beide 4 dagen vlot naar binnen kunnen gaan, we gingen er optijd heen, iets voor 13:00, geen probleem mee gehad (of gaat het terrein om 12:00 open?) weet het ff niet meer🥴
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken