Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Joepskes

Playlistbediener
21 nov 2012
32
16
Ja precies, ik ga het echt niet volhouden om 4 dagen achter elkaar de halve dag op de benen te staan. Hoe kan je dan beter pauze houden dan met een goed biertje
Heerlijk! Afgelopen jaar op de eerste dag smiddags al te vroeg gepiekt na een paar pintjes en 2 karmeliet... ofja te vroeg.. even slapen tijdens de enige regenbui van het weekend samen met ragnbone man is zo slecht nog niet :p
 
  • Haha
Waarderingen: EdsjeFCB

koekroeck

Dagopener
6 mrt 2018
724
652
Net dat filmpje van de nieuwe barn gezien. Zou de voorkant (dus boven de ingangen) geen grote ledwall kunnen zijn?
 

Joepskes

Playlistbediener
21 nov 2012
32
16
Tijdens een rock Werchter moet je toch minimaal 1x naar de klote gaan?
Minimaal.. maar zo perfect timen als toen lukt nooit meer denk ik. Die zaterdag ook nog flink tot t gaatje gegaan met als resultaat een megakater op de zondag.. met veel pijn en moeite misschien max 5 bier over de hele dag weg kunnen krijgen en halverwege bij de peppers te bed gegaan na ergernis over dat gelul en gejam tussendoor en omdat ik niet meer kon😂
 
Laatst bewerkt:

fatefearfighter

Playlistbediener
18 mei 2023
42
76
Ik probeer een equilibrium te zoeken, een zone waarin je zeker niet nuchter bent, licht dronken zelfs, zonder dat het gaat vreten aan het uithoudingsvermogen.

Niet eenvoudig, ik heb er jaren aan gewerkt, maar de voorbije drie edities heb ik het op vrijdag middag al gevonden. Hyperbuzz.

Dan heb je zo'n vijf pintjes marge in elke richting (te weinig, te veel) en blijft het plezant.

Ik vind het ook gigantische voorpret om alle bands al eens beluisterd te hebben, zodat ik perfect weet op elk moment wat er waar te beleven valt. We staan daar te weinig bij stil, wat een ongelooflijke luxe we hebben nu met de spotifies van deze wereld. M'n eerste Werchter (1999 denk ik?) kon ik de groepen die ik écht kende met marge op één hand tellen volgens mij. En nu heb ik dus een geluidsbeeld bij zowat elke groep.

En toch word ik elk jaar nog positief (en negatief) verrast door de live performance. Muziek is nooit saai.


En toch... kan ik ook immens genieten van gewoon niets doen op zo'n festivalweide. Gewoon wat zitten, samen zijn, lachen, praten, ruiken, drinken, genieten, rondkijken...
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
395
244
Zojuist een kluisje gereserveerd bij het festivalterrein. Op de website staat dat de kluisjes dit jaar buiten het terrein zijn geplaatst (voor de ingang). Ik vind dit wel minder hoor. Want dit zou betekenen dat je eerst het terrein moet verlaten, om vervolgens weer in de rij te moeten staan om het festivalterrein te betreden.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
820
549
Ik denk al vroeg wat heftige dranken op de camping, paar speciaalbieren op het terrein en dan nog wat gewone. Weinig eten dan ben je al een heel eind denk ik 😅
Op het terrein In de namiddag al stevig wat pintjes om de dag goed in te zetten . En een goeie gin tonic in de zon erbij.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Vier dagen lang precies genoeg drinken, is een delicaat proces, dat je in de loop der jaren steeds verder perfectioneert. De aperitief is essentieel als bodem, dan de pintjes langs de lange straat, heel verfrissend, zeker op donderdag moet je er een paar hebben voor in de rij, dan een paar sleutelbars op het terrein controleren. Dan is de grote truc hoe laat je hoeveel Karmelietjes gaat wegtikken. Doe je dit alles in het juiste tempo, dan ben je tegen de avond immuun, dan kun je drinken wat je wil zonder om te vallen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken