Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.616
Sorry, maar de vrijdagavond is echt een zootje geworden.

Ze willen die Red Hot Chili Peppers echt door onze strot rammen lijkt het.
Eerst door ze twee jaar op rij te boeken, met daartussen enkel een slecht ontvangen en nauwelijks verkocht nieuw album.
Nu krijgen ze als enige headliner een run-in van 25 minuten tussen het einde van The Barn en het begin van hun show.
In de KluB C is het die dag al gedaan om 0u05 terwijl het daar de andere avonden tot 0u20 of 0u30 doorgaat...

Had dit echt niet beter opgelost kunnen worden ?

Bekijk bijlage 5263
Apart ja. Misschien bang voor een leeg veld als er iets gelijktijdig stond?
 
  • Leuk
Waarderingen: LIBOH

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
214
136
Froukje vervanger op de 3e spot op mainstage? Is zij zo populair bij onze zuiderburen?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.945
1.993
Sorry, maar de vrijdagavond is echt een zootje geworden.

Ze willen die Red Hot Chili Peppers echt door onze strot rammen lijkt het.
Eerst door ze twee jaar op rij te boeken, met daartussen enkel een slecht ontvangen en nauwelijks verkocht nieuw album.
Nu krijgen ze als enige headliner een run-in van 25 minuten tussen het einde van The Barn en het begin van hun show.
In de KluB C is het die dag al gedaan om 0u05 terwijl het daar de andere avonden tot 0u20 of 0u30 doorgaat...

Had dit echt niet beter opgelost kunnen worden ?

Bekijk bijlage 5263
Kan nu wel nog een kwartiertje Sons meepikken.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Nog steeds veel leuks in de undercard, maar dit wordt de editie van heel vroeg thuis elke dag.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
820
549
Nog steeds veel leuks in de undercard, maar dit wordt de editie van heel vroeg thuis elke dag.
Dat snap ik dan niet als je combi hebt. Dan pik je toch ander concert mee ookal ligt je dat minder? Of drinken of ,.. wat dan ook ipv naar huis?
Weekend genieten toch?
Iedereen doet waar hij zin in heeft natuurlijk 🙂
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Froukje vervanger op de 3e spot op mainstage? Is zij zo populair bij onze zuiderburen?
Je mag nog een jaar aan je line up werken. Als er cancels doorkomen zorgt dit altijd voor rare toestanden.

Btw, als Editors een festivalset van 75min heeft uitgewerkt Ipv 90min, dan moet Werchter plooien hè.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Dat snap ik dan niet als je combi hebt. Dan pik je toch ander concert mee ookal ligt je dat minder? Of drinken of ,.. wat dan ook ipv naar huis?
Weekend genieten toch?
Iedereen doet waar hij zin in heeft natuurlijk 🙂
Er staan gewoon heel wat namen op de lineup die ik graag wil zien, los van de 4 afsluiters.

Ga Arctic Monkeys nog eens een kans geven hoor. Misschien RCHP tegen beter weten in, blijft toffe muziek. Alleen Mumford en Muse ga ik echt ontlopen ja. In 2019 nog eens bevestigd dat ik beide bands echt niet trek.
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
214
136
Wardruna is inderdaad ook aangepast. Dacht als die klaar waren dat de rhcp nog maar een half uurtje zouden spelen. Nu een uur. Ik ging ook voor de Editors Wardruna combo.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Nou goed kan me wel vinden in het meeste wat is gezegd. En had zelf niet verwacht dat er iets ging komen dat ik écht zou willen zien en dat klopt. Heb ze 2 keer gezien en opzich prima.

Anna Calvi - Body Type - King Princess - Warhaus - Sam Fender - Reytons - Aurora - Iggy Pop - Royksopp en dan het laatste stukje maar meepakken
 

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
214
136
Je mag nog een jaar aan je line up werken. Als er cancels doorkomen zorgt dit altijd voor rare toestanden.

Btw, als Editors een festivalset van 75min heeft uitgewerkt Ipv 90min, dan moet Werchter plooien hè.
Dacht dat er maanden aan een boeking en of contract wordt gewerkt met tig managers om elk detail uit te werken en dat voor elke publicatie goedkeuring moet komen. Heeft iemand dan liggen te slapen bij t maken en ook goedkeuren van de eerdere timetable dan? Die nieuwe festival tour van de Editors is al tijdje bezig dacht ik. Of komen de Editors hun eerdere contract niet na en kunnen ze dit zomaar wijzigen.
 

phonehome

Campingartiest
25 apr 2021
77
47
Winterwonderland... de pijn is ondraaglijk. Ik kan niet geloven dat jullie hebben gekozen voor een act als Mumford and Sons. Roll Away Your Stone... mijn hart breekt bij de gedachte aan hun zielloze muziek die de sfeer zal domineren. Ik had gehoopt op iets groots, iets meeslepends. Maar nee, jullie kiezen voor Little Lion Man... een band die zo teleurstellend agressief en saai is. Ik voel me verloren in dit Wit Licht... hoe kon deze keuze gemaakt worden? Het is een Babel... een complete chaos en verwarring. Ik kan alleen maar hopen op een I Will Wait... wachten op betere tijden, betere headliners. Maar tot die dag zal ik in The Cave... mijn verdriet en woede koesteren, terwijl Mumford and Sons hun monotone deuntjes spelen.
 

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
214
136
Je mag nog een jaar aan je line up werken. Als er cancels doorkomen zorgt dit altijd voor rare toestanden.

Btw, als Editors een festivalset van 75min heeft uitgewerkt Ipv 90min, dan moet Werchter plooien hè.
Vroeg mij alleen af hoe populair zij in België is. Heb haar op lowlands gezien. Wel een goede show. Ga hier ook wel bij zijn. Soms worden artiesten in t buitenland hoger geprezen dan in hun eigen land.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.426
1.850
Nee, dikke sfeer. Afgelopen keer op Werchter hartstikke lekker optreden.

Mijn groepje vindt dit dan ook een prima vervanging.
Het is ook een prima vervanging. Ligt enigszins in het straatje van mensen die graag naar Stromae luisteren en is best een act van formaat. Denk dat klagers vooral te hoge verwachtingen hebben gehad.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken