Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

YR71

Campingartiest
20 feb 2023
53
24
Na alle lovende recensies en verhalen over het optreden van Rosalia op Primavera begin ik toch enorme fomo te krijgen. Waarom staat ze nou precies tegenover de act waar ik het meest naar uitkijk... :confused: (QOTSA)
Zelfde gevoel hier, niets anders dan lovende kritieken over haar optredens (en ze is ook gewoon goed) en gelijkgezet met QOTSA die ik absoluut niet wil missen...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Na alle lovende recensies en verhalen over het optreden van Rosalia op Primavera begin ik toch enorme fomo te krijgen. Waarom staat ze nou precies tegenover de act waar ik het meest naar uitkijk... :confused: (QOTSA)
Ik ga ervan uit dat QOTSA met hun nieuw album nog wel een zaalshow aankondigt, waar ik dan wel bij ben. Rosalia missen is absolute een no-go. Inderdaad ook gewoon zowat dé show van Primavera genoemd...

Maar het blijft een kloteclash want had QOTSA ook graag nog eens gezien.
 

fatefearfighter

Playlistbediener
18 mei 2023
42
76
Is er nog iemand die chaos aan de parkings verwacht? Als zo'n parkingticket werkelijk verplicht is, hoeveel mensen gaan er daar niet arriveren zonder, en de rij dus tegenhouden? Het is nu niet dat dit al een ingeburgerd concept is, en zo duidelijk is dit nog niet gecommuniceerd momenteel. Ik deed een kleine navraag in m'n groepje en werkelijkheid niemand had het al door.
 

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
187
98
Is er nog iemand die chaos aan de parkings verwacht? Als zo'n parkingticket werkelijk verplicht is, hoeveel mensen gaan er daar niet arriveren zonder, en de rij dus tegenhouden? Het is nu niet dat dit al een ingeburgerd concept is, en zo duidelijk is dit nog niet gecommuniceerd momenteel. Ik deed een kleine navraag in m'n groepje en werkelijkheid niemand had het al door.
Dan wordt het meteen cash aftikken denk ik….miz zijn deze tickets nu om al dat cash geld tegen te gaan, ze laten je echt wel parkeren…omdraaien is echt geen optie namelijk😬
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
539
490
Dan wordt het meteen cash aftikken denk ik….miz zijn deze tickets nu om al dat cash geld tegen te gaan, ze laten je echt wel parkeren…omdraaien is echt geen optie namelijk😬
De vrijwilligers kunnen instructie krijgen geen cash aan te mogen nemen en dat mensen dus ter plekke een ticket via Ticketmaster moeten kopen.

Ik verwacht een bende. Ook de overdaad aan opties (xl, the Hive, do, vr, za, zo), helpt hier niet aan mee.
 

koekroeck

Dagopener
6 mrt 2018
724
652
als festivalland hebben we hier best wel wat grote festivals heel dicht op elkaar geplanned. ik denk als graspop en werchter op hetzelfde moment al honderden duizenden bekers nodig hebben en daarrond heb je nog tal van festivals die ze ook nodig hebben dat je gewoon van een soort te kort komt.
Tsja, hoeveel jaar wisten ze het al dat dit er zat aan te komen? Dat is gewoon niet willen. Genoeg buitenlandse festivals waar het wel perfect kan.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
820
549
Dan wordt het meteen cash aftikken denk ik….miz zijn deze tickets nu om al dat cash geld tegen te gaan, ze laten je echt wel parkeren…omdraaien is echt geen optie namelijk😬
Ik denk dat de tickets al vooraf gaan gescand worden bij het inrijden van rotselaar. Staat de dichtste parking vol zal je voor achteraan mss nog kunnen kopen.
 

koekroeck

Dagopener
6 mrt 2018
724
652
Buiten dat het majors zijn kan je ze bezwaarlijk vergelijken. Het 1 pal in de stad het ander op een plattelandswei. Qua faciliteren van diensten kan dat verschil wel tellen.
Als er één ding is waar Primavera echt absurd in is, is het wel die herbruikbare beker. Je kan ze zelf niet eens inruilen. Dus dagelijks gaan er mss wel 50.000 bekers gewoon terug mee naar huis en keren de mensen met die beker terug naar de weide (of kopen gewoon ne nieuwe). Moesten we weten hoeveel bekers daar in omloop gaan, kan je mss weleens van je stoel vallen.
 
  • Wow
Waarderingen: zero

Gebruikers die dit onderwerp bekijken