Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Joepskes

Playlistbediener
21 nov 2012
32
16
Poa ik zit toch wel heel stiekem te hopen op foo fighters hoor.. snap dat niet iedereen daarop zit te wachten en het een moeilijk verhaal is, maar na dat gecorrigeerde artikel..
Zou in ieder geval de dag doen uitverkopen en daarnaast ook de mensen die speciaal voor stromae zouden komen gemakkelijk hun ticket laten doorverkopen:)
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Poa ik zit toch wel heel stiekem te hopen op foo fighters hoor.. snap dat niet iedereen daarop zit te wachten en het een moeilijk verhaal is, maar na dat gecorrigeerde artikel..
Zou in ieder geval de dag doen uitverkopen en daarnaast ook de mensen die speciaal voor stromae zouden komen gemakkelijk hun ticket laten doorverkopen:)
Dat gecorrigeerde artikel zal wel een zet geweest zijn van ons forumlid, niet?
Het moet iig, als het al online gestaan heeft, niet lang geweest zijn, want nergens geïndexeerd door Google en dus ook nergens nog een spoor van te vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joepskes

Joepskes

Playlistbediener
21 nov 2012
32
16
Dat gecorrigeerde artikel zal wel een zet geweest zijn van ons forumlid, niet?
Het moet iig, als het al online gestaan heeft, niet lang geweest zijn, want nergens geïndexeerd door Google en dus ook nergens nog een spoor van te vinden.
Waarom zou iemand zo vervelend zijn..😂 maar zou idd zeker kunnen. Die dj van stubru had toch ook gezegd tegen iemand die haar eindexamen wilde missen voor ff op rock am ring dat ze misschien nog even moest wachten..? Waarschijnlijk lees ik alleen nog maar wat ik wil lezen en wordt ik straks teleurgesteld met een beetje schuiven in t programma😅
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Waarom zou iemand zo vervelend zijn..😂 maar zou idd zeker kunnen. Die dj van stubru had toch ook gezegd tegen iemand die haar eindexamen wilde missen voor ff op rock am ring dat ze misschien nog even moest wachten..? Waarschijnlijk lees ik alleen nog maar wat ik wil lezen en wordt ik straks teleurgesteld met een beetje schuiven in t programma😅
Heel veel mensen willen ergens een aanwijzing in zien.. ken je het programma Wie is de mol? Zien ze ook overal dingen in die er niet zijn
 

Riverhaze

Nieuw lid
26 mei 2023
4
8
Dat gecorrigeerde artikel zal wel een zet geweest zijn van ons forumlid, niet?
Het moet iig, als het al online gestaan heeft, niet lang geweest zijn, want nergens geïndexeerd door Google en dus ook nergens nog een spoor van te vinden.
Ik beloof dat het online stond. Zodra ik het zag, heb ik een screenshot genomen en het gepost (ik lees jullie meestal maar reageer niet). Toen iemand me antwoordde dat hij het niet kon zien, checkde ik opnieuw en het was weg. Waarschijnlijk toch maar een fout van de journalist... 🤷‍♂️
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
En op Primavera lukt het wel met herbruikbare. Waar een wil is, is een weg...
als festivalland hebben we hier best wel wat grote festivals heel dicht op elkaar geplanned. ik denk als graspop en werchter op hetzelfde moment al honderden duizenden bekers nodig hebben en daarrond heb je nog tal van festivals die ze ook nodig hebben dat je gewoon van een soort te kort komt.
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
En op Primavera lukt het wel met herbruikbare. Waar een wil is, is een weg...
Buiten dat het majors zijn kan je ze bezwaarlijk vergelijken. Het 1 pal in de stad het ander op een plattelandswei. Qua faciliteren van diensten kan dat verschil wel tellen.
 

TheSillyP

Randprogramma
3 mrt 2023
198
248
Na alle lovende recensies en verhalen over het optreden van Rosalia op Primavera begin ik toch enorme fomo te krijgen. Waarom staat ze nou precies tegenover de act waar ik het meest naar uitkijk... :confused: (QOTSA)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken