Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Geen idee of ik fan ben van die nieuwe Slope. Ziet er veel kleiner uit, eerder een veredelde tribune voor een buitenpodium. Ik vond het juist wel charmant (en logisch gezien de naam) dat het podium geïntegreerd was in die helling.
Wel benieuwd wat die nieuwe extra structuren zijn op het veld aan The Slope en tussen de tenten waar vroeger het scherm stond. Extra bars?
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
539
490
Ik ben benieuwd naar de nieuwe slope. Oude constructie was ik wel fan van, soort "verborgen" podium en de slope was ook gewoon écht een helling.

Dit is tot noch toe inderdaad meer een veredelde tribune.
 

Mitch74

Playlistbediener
18 mei 2023
5
3
Ga je alleen donderdag of hele weekend? Stromae voor mij een giga domper, NR&NS niet want al twee keer gezien (en viel wat tegen op het grote podium) en op dat moment speelt King Princess. Mocht je dat niet (zo goed) kennen met 1950, Talia en Ohio wat radiohitjes en het laatste album vind ik erg goed.

Op donderdag met Anna Calvi, Warhaus, Sam Fender (hij komt, hij komt, die lie..), The Reytons, Aurora, Iggy Pop nog wel genoeg wat persoonlijk meer dan de moeite is
Ga uiteraard weer het hele wkd, dus nog steeds genoeg mooie gigs in het vooruitzicht. Kings princess net nog effe gecheckt klinkt ook lekker, Thkz for the tip
 
  • Leuk
  • Confetti
Waarderingen: liluzi en EdsjeFCB

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Wat als die 'tent' nu de nieuwe Slope is? Met banners reeds rond de stelling. Het podium los van de helling getrokken.
Die houten constructie lijkt me te klein om een podium in te herbergen.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
@jimmywe zei dat The Slope geen tent wordt.
Neen ik zei 'tent' om duidelijk te maken welk stuk ik bedoelde. Is dat niet de front van het podium? Bestaande uit stelling met banners rond? Zou een pak gemakkelijker zijn voor de logisitek als dat niet meer over het terrein gesleurd moet worden tussen het volk.

694


Zoals hier, mist alleen nog de inkleding bij de rode pijltjes..
 
  • Leuk
Waarderingen: Thisso

fatefearfighter

Playlistbediener
18 mei 2023
42
76
Een kennis is er daarnet voorbij gelopen en zei net dat slope inderdaad een aparte tent lijkt te worden dit jaar.

Hij wees dit aan
 

Bijlagen

  • IMG-20230604-WA0027.jpg
    IMG-20230604-WA0027.jpg
    27,9 KB · Weergaven: 48

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Kan langs achter overkomen als tent natuurlijk. Stage met eigen tent achter voor stokage van materialen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken