Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Foo Fighters zouden dan enkel voor Rock Werchter vanuit de VS moeten overvliegen. En zijn hoogstwaarschijnlijk al geboekt voor 2024 (Rock Werchter of een los Werchterevenement). Ik geloof er ook niet in. Zou wel zeer sterk zijn natuurlijk mocht het zo zijn, onze WhatsAppgroep ontploft dan.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Foo Fighters zouden dan enkel voor Rock Werchter vanuit de VS moeten overvliegen. En zijn hoogstwaarschijnlijk al geboekt voor 2024 (Rock Werchter of een los Werchterevenement). Ik geloof er ook niet in. Zou wel zeer sterk zijn natuurlijk mocht het zo zijn, onze WhatsAppgroep ontploft dan.
Tenzij ze die Churnups band op Glasto zijn, al is dat een weekje eerder.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Ik maak het nog beter: dat Stormzy gedoe naar The Barn.
Iggy Pop op de main als sub en vervolgens FF als headliner.
Stormzy gaat echt geen Barn worden. Die deals van Stormzy en Sam Fender zijn redelijk stevig vermoed ik, dat gaat niet voor een andere spot zijn.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530
Ik kom net van Arsenal in de AB. Die performance was zo ontzettend sterk weer dat ik het niet eens erg zou vinden als ze hen boeken indien ze echt niks meer van een zekere grootorde vinden.

Van breekbaar mooi met Tigerwoods en Temul, tot heerlijk opzwepend met Saudade, Melvin, Estupendo. Wat een ontzettend sterke live band. Ik koop die liveplaat die ze opgenomen hebben direct.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Wel als ik zou moeten kiezen tussen Iggy en Foos in overlapping!

Maar ik krijg wel Anderson .Paak vibes in The Barn bij Iggy. Moet gewoon knallen!
Redelijk vergelijkbaar met zijn laatste shows op Lowlands of DTRH toch? Fijne show maar niet meer dan dat.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Redelijk vergelijkbaar met zijn laatste shows op Lowlands of DTRH toch? Fijne show maar niet meer dan dat.
Maar zou de opzwepende vibe van The Barn, als afsluiter, het niveau niet wat hoger tillen?
Bovendien op donderdag, dus iedereen heeft er nog enorm veel zin in...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken