Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.141
2.389
Ik ben vooral reuze benieuwd wat ze gaan doen stel Sam Fender cancelled ook nog? Want dan hebben ze echt een onthoofde dag van 3 sterke main artiesten achtereen naar 1.

Want ik heb er echt 0 vertrouwen in dat die gaat komen.

Dan Royal Republic maar vakkundig die main af laten breken? Die zijn in de buurt (Tsjechië weekje eerder).
Ik snap niet waarom festivals deze man nog boeken. Ik ben zo’n enorme fan van Sam Fender maar hem live zien is onmogelijk.

De cancel op SZiget vorig jaar verbaasde me niet eens meer.

Als ik me elke dag ziek meld op mijn werk word ik uiteindelijk toch ook ontslagen ? 😂
 
  • Leuk
Waarderingen: Islaaa en Raoul

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.754
3.692
Ik kan me voorstellen dat de organisatoren al met samengeknepen billetjes zitten wbt Sammetje 😅
 

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
189
98
Ik kan me voorstellen dat de organisatoren al met samengeknepen billetjes zitten wbt Sammetje 😅
Nou vorig jaar cancelde hij last minute, oke, als hij nu weer canceled dan haak ik ook af…grrrr, over die donderdag is het afwachten, we doen er niks aan…
Ik hoop op een mooie headliner, pop of rock, afwachten….vandaag stormzy ff wat meer geluisterd…tja het moet je ding zijn…niet slecht zeker niet…maar wel echt voor de liefhebbers…
 

fatefearfighter

Playlistbediener
18 mei 2023
42
76
Dave is altijd al wat wisselvallig in stem, maar hij heeft er volgens mij nog wat meer hinder van dan anders. Het valt me op dat hij er precies echt wat last mee heeft en er soms wat rond probeert te zingen.

Maar het blijft wel top entertainment natuurlijk. Wat een hitmachine ook.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.434
2.895
Waarom was ik hier niet bij….. Dit is zoals ik Foo Fighters heel graag een keer zie. Geen onnodig gelul maar gewoon rammen!!!

Ja, Dave Grohl is niet de beste zanger maar met die intensiteit die hij in z’n performance legt maakt me dat allemaal niet zo veel uit. Ook de drummer beviel me heel erg!

Helaas is de stream gestopt, ik keek hem semilive terug. Hopelijk komt hij nog online…
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.109
7.264
Waarom was ik hier niet bij….. Dit is zoals ik Foo Fighters heel graag een keer zie. Geen onnodig gelul maar gewoon rammen!!!

Ja, Dave Grohl is niet de beste zanger maar met die intensiteit die hij in z’n performance legt maakt me dat allemaal niet zo veel uit. Ook de drummer beviel me heel erg!

Helaas is de stream gestopt, ik keek hem semilive terug. Hopelijk komt hij nog online…
Dat soort streams worden vaak wel door mensen op youtube gezet die de stream hebben opgenomen. Alleen wordt de video dan vaak ook weer down gehaald binnen een dag. Komende dagen goed youtube in de gaten houden dus
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.355
6.534
Ja, dit was geweldig! Ik zei het ook al in het Pinkpop-topic, dit was de eerste keer dat ik echt voor (een stream van) een Foo Fighters concert ben gaan zitten en ik werd helemaal weggeblazen. Wat een energie zeg! Inderdaad, Grohl is niet de beste zanger en zijn stem begaf het af en toe wel een beetje richting het einde van de set. Maar dat deed wat mij betreft helemaal niets aan de kwaliteit van het optreden af.

Ik vrees dat het er echt niet in zit, maar als Werchter hen toch eens zou kunnen verleiden om die spot van Stromae over te nemen... Maar zal eerder iets voor 2024 zijn, denk ik.

Maar ik vraag me toch wel af: ik heb hier al regelmatig kritiek gelezen op Grohl zijn toespraken tijdens de concerten. Maar ik heb me daar gisteren echt totaal niet aan gestoord? Tuurlijk, er waren een paar momentjes dat hij even de interactie zocht en halverwege de set stelde hij de band voor. Maar van de 2 uur was het toch zeker 1 uur en 50 minuten alleen maar knallen. Is het dan dat het gisteren anders was dan anders ofzo?
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer en Loek123

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.171
2.973
??? Sorry maar hier kan ik niks van maken😬..
"2023 is het jaar van de grote comeback van Foo Fighters met hun 11de album en een tour die eind deze maand langs Rock Werchter passeert met nieuwe drummer Josh Freese". Zoiets, op basis van mijn gebrekkige kennis Frans. Maar zal wel gewoon een fout geweest zijn van de journalist, gezien de correctie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Islaaa

Gebruikers die dit onderwerp bekijken