Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Bert

Support act
14 nov 2014
832
753
Tickets zijn blijkbaar net beschikbaar gekomen in het Ticketmaster account. Bij mij wel althans...
De mijne ook.
Ik printte ze tot nu toe uit ivm met meerdere tickets. Wil nu via de mobiele app meerder personen toelaten op het terrein. Gaat dit op Werchter zonder problemen en geldt dit ook voor de foodtickets?
 

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
187
98
Bij mij zijn de combi en camping tickets beschikbaar idd, parkeer ticket nog niet
 

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
187
98
De mijne ook.
Ik printte ze tot nu toe uit ivm met meerdere tickets. Wil nu via de mobiele app meerder personen toelaten op het terrein. Gaat dit op Werchter zonder problemen en geldt dit ook voor de foodtickets?
Dat moet zeker gaan, zolang de qr code goed zichtbaar is, ik doe meestal van tel, heb wel altijd geprinte tickets achter de hand ivm storing oid
 
  • Leuk
Waarderingen: Bert

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
539
490
Geen idee, maar je moet er 1 hebben als je met de auto komt, dus ik zou ze gewoon aanschaffen..anders wordt het heeeeeel ver lopen
Ik heb dus "parking the Hive" gekocht waar geen datum op staat en kwam er later achter dat er ook (voor precies dezelfde prijs), parking the Hive xl bestaat waar wel data op staan (woensdag tm zondag en dan maandag uitrijden).

Ik denk dat het is voor capaciteitsspreiding maar heb voor de zekerheid Ticketmaster gemaild met de vraag of ik m'n huidige "datumloze" parkeerkaart gewoon kan gebruiken op woensdag (dan komen wij altijd aan namelijk).

Ik ga iig woensdag er al heen en anders vriendelijk in gesprek met de parkeerwachter in gesprek, mocht er plots een issue zijn. Andere jaren was het immers gewoon oprijden en daar betalen.

Vind het sowieso vreemd dat voor the Hive je hebt:
Parking the Hive
Parking the Hive xl
Parking the Hive donderdag
Parking the Hive vrijdag
Parking the Hive zaterdag
Parking the Hive zondag

Allen zijn € 25,- ps.

Ik denk dus echt dat het puur met capaciteit te maken heeft en ze proberen drukte vooraf goed in te schatten op iedere dag.
 
Laatst bewerkt:

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Ik heb dus "parking the Hive" gekocht waar geen datum op staat en kwam er later achter dat er ook (voor precies dezelfde prijs), parking the Hive xl bestaat waar wel data op staan (woensdag tm zondag en dan maandag uitrijden).

Ik denk dat het is voor capaciteitsspreiding maar heb voor de zekerheid Ticketmaster gemaild met de vraag of ik mn huidige "datumloze" parkeerkaart gewoon kan gebruiken op woensdag (dan komen wij altijd aan namelijk).

Ik ga iig woensdag er al heen en anders vriendelijk in gesprek met de parkeerwachter in gesprek, mocht er plots een issue zijn. Andere jaren was het immers gewoon oprijden en daar betalen.

Vind het sowieso vreemd dat voor the Hive je hebt:
Parking the Hive
Parking the Hive xl
Parking the Hive donderdag
Parking the Hive vrijdag
Parking the Hive zaterdag
Parking the Hive zondag

Alleen zijn € 25,- ps.

Ik denk dus echt dat het puur met capaciteit te maken heeft en ze proberen drukte vooraf goed in te schatten op iedere dag.
Goed dat je ticketmaster hebt gemaild. Elk ticket moet sowieso gescand worden en die instellingen zullen dus ook van dag tot dag verschillen.
 

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
136
163
Weet iemand het verschil tussen the hive parking en the hive xl parking?
Kampeer je in Werchter?

Kies parking The Hive in zone BLAUW als je kampeert op The Hive. Ben je er al woensdag al? Opteer dan voor Parking The Hive XL.

Verblijf je op camping A1 dan is parking BLAUW 1 aangewezen. Kampeerders op C3 kiezen best voor GROEN 3 of GROEN 5. Wie op C7 slaapt, opteert voor GROEN 2. Kampeerders van Rock Werchter Mobilhome raden we parking GROEN 8 aan.

Wie verblijft op camping The Hive Resort & The Hive ADL heeft reeds een parkingticket dat is ingebrepen.

 
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101 en jimmywe

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
187
98
Ik heb dus "parking the Hive" gekocht waar geen datum op staat en kwam er later achter dat er ook (voor precies dezelfde prijs), parking the Hive xl bestaat waar wel data op staan (woensdag tm zondag en dan maandag uitrijden).

Ik denk dat het is voor capaciteitsspreiding maar heb voor de zekerheid Ticketmaster gemaild met de vraag of ik m'n huidige "datumloze" parkeerkaart gewoon kan gebruiken op woensdag (dan komen wij altijd aan namelijk).

Ik ga iig woensdag er al heen en anders vriendelijk in gesprek met de parkeerwachter in gesprek, mocht er plots een issue zijn. Andere jaren was het immers gewoon oprijden en daar betalen.

Vind het sowieso vreemd dat voor the Hive je hebt:
Parking the Hive
Parking the Hive xl
Parking the Hive donderdag
Parking the Hive vrijdag
Parking the Hive zaterdag
Parking the Hive zondag

Allen zijn € 25,- ps.

Ik denk dus echt dat het puur met capaciteit te maken heeft en ze proberen drukte vooraf goed in te schatten op iedere dag.
Ik verwacht dat ze ook niet veel kunnen doen uiteindelijk als je aankomt op parking en je blijkt verkeerde ticket te hebben, rechtsomkeert maken wordt lastig iig, denk dat ze eerder van het cash geld afwillen, want er gaat wat geld in om, we gaan het zien….of het een drama wordt😬
 
  • Leuk
Waarderingen: Raoul

Gebruikers die dit onderwerp bekijken