Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.553
Kan zeker hoor. Maar vergeet niet dat FNM de dag niet afsloot, maar de plek tussen Florence en Chemical Brothers inpalmde. Voelt toch iets minder raar aan dan je donderdag te laten concluderen met Stormzy - Ghost.

Maar van mij 'mag' het hoor.
Tja, voor mijn gevoel past geen enkele spot op een festival Ghost beter dan 's nachts de main afsluiten. Maar ook dat zal persoonlijk zijn.

Fijn dat het mag, wie belt Schueremans om te zeggen dat hij zijn handtekening kan zetten? ;)
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Lizzo, Robbie Williams, Foo Fighters, The National ... niet vernoemd omdat ze omwille van uiteenlopende redenen niet realistisch zijn volgens mij (maar ja, als je het tourschema van Faith No More toen bekeek leek dat ook niet realistisch).
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Ik kijk op trouwens van het grote aantal FB/IG-volk dat The National roept. Naast de gebruikelijke Foo Fighters/Metallica shouts en gehoop op Lana Del Rey.

Die schrijf ik toch echt op voor volgend jaar.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Tame Impala, Lana, … Al de suggesties hier vind ik in feite een upgrade, maar probeer alvast niet te optimistisch te zijn want anders is de teleurstelling morgen des te groter 😁
Inderdaad, dit dus.
Want hoeveel keer zijn we hier op het forum al niet teleurgesteld geweest?
De grootste namen zijn hier de voorbije maanden de revue gepasseerd en bij iedere aankondiging moesten we vervolgens toegeven dat we het te groots zagen...
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Zou Werchter morgen met namen komen als ook PKP met die dondrdagnamen komt?
Dit is geen gewone aankondiging meer, maar een vervanging.
Dus van zodra de deal 100% rond is, gaan ze die toch gewoon lossen, kwestie hun ticketverkoop te boosten?

Hmmm... Mijn spellingcheck maakte van 'boosten' spontaan 'Joosten'...
Laat het uit aub...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Gaat ie weer een beetje @Yannick? Niet te lang in de zon staren, word je duizelig van.
Nee! M'n bloeddruk staat te hoog, moet kalmeren van de dokter, minder naar de zon staren en Werchter moet maar eens Metallica aankondigen!!! Dat ze het niet wagen om die Lana Del Rey te boeken zenne 😤😤
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Dat hier dislikes op komen zegt ook weer veel. Dat van beide heren is weinig serieus bedoeld, maar volgens mij krijgt de ene duimpjes omdat rock wordt afgekraakt en de ander niet omdat ie het voor rock opneemt. En nee, deze quote is ook geen persoonlijke aanval.

Het wordt hier echt met de dag minder en minder.
@Paddy neemt het gewoon op voor de zon, die heeft het al moeilijk genoeg met al de overuren die die deze week maakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: JorttB en Joslittel

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
653
803
Sad Cry GIF by DINOSALLY
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
we hebben deze discussie precies al eens gehad. alhoewel ik ghost op de donderdag niet zie passen staat het gewoon vast, als ghost komt zijn ze sub van een grote headliner of co headliner. die mannen gaan niet voor minder afkomen.
 
Laatst bewerkt:

YR71

Campingartiest
20 feb 2023
53
24
Ghost zou wel een mooie vervanger zijn in mijn opinie. Rock met daarin een vleugje pop waardoor toch stromae fans betoverd kunnen worden. Zoals al gezegd de twee tiktok hits en probeer maar eens stil te staan op Dance Macabre of Missionary man. Ook geweldige covers van liedjes die iedereen kent (Jesus he knows me, Enter Sandman, Crucified, We dont need another hero als eerbetoon) dus kunnen perfect daar wat meer van spelen om het publiek te winnen in het begin van hun set.
 
  • Leuk
Waarderingen: LIBOH

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Ghost zou wel een mooie vervanger zijn in mijn opinie. Rock met daarin een vleugje pop waardoor toch stromae fans betoverd kunnen worden. Zoals al gezegd de twee tiktok hits en probeer maar eens stil te staan op Dance Macabre of Missionary man. Ook geweldige covers van liedjes die iedereen kent (Jesus he knows me, Enter Sandman, Crucified, We dont need another hero als eerbetoon) dus kunnen perfect daar wat meer van spelen om het publiek te winnen in het begin van hun set.
en een headlinerwaardige productie
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: LIBOH en YR71

Gebruikers die dit onderwerp bekijken