Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

pigital

Dagopener
15 okt 2018
709
631
Stel dat het Tame Impala is vraag ik me wel af hoe dat eerste telefoontje is gegaan na ze 2 jaar niet te boeken wegens te geen headliner voor RW als ik het forum hier kan geloven.

"Hey, it's Herman Barnman, from Rock Werchter, we didn't want to book you with your amazing show the past years but can you help us out with our Maestro dropping out? Big kisses, Herman."
 
  • Haha
Waarderingen: mattman

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
139
163
Door zo naar Foo en Metallica te hinten op fb (waar toch het merendeel van het ROCK!!! Werchter publiek zich bevindt), leggen ze de verwachtingen wel hoog.
Het schept verwachtingen van een stevige vervanger van formaat. Met alles van dit niveau zou ik heel gelukkig zijn. Mag hopen dat ze met meer afkomen dan bijv Bazart..

Een CV-ketel dat verwijst naar?

Lana CV?
 

Berninger220

Randprogramma
19 aug 2022
135
166
Snap dan wel niet hoe je deze story daar aan kunt koppelen.
 

Bijlagen

  • Screenshot_2023-05-30-18-47-36-21_1c337646f29875672b5a61192b9010f9.jpg
    Screenshot_2023-05-30-18-47-36-21_1c337646f29875672b5a61192b9010f9.jpg
    320,3 KB · Weergaven: 39

festirock

Support act
1 dec 2015
839
565
Op fb wel enkel foo's, Metallica, CdW en Helmut Lotti.

Door zo naar Foo en Metallica te hinten op fb (waar toch het merendeel van het ROCK!!! Werchter publiek zich bevindt), leggen ze de verwachtingen wel hoog. Ik kan me voorstellen dat RW dat niet zo plezant vindt als ze in werkelijkheid dan met LDR willen komen en dus dat publiek voornamelijk zullen teleurstellen.
Ik denk ook niet LDR. Mss wordt iedereen gewoon verrast. Nog 4 weken..het aftellen en weerberichten checken kan gaan beginnen
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
165
117
Huh het staat toch gewoon op haar account?

Sorry, je hebt gelijk. Ik keek op Instagram. 🙈

Tame Impala dus of er wordt ons zand in de ogen gestrooid. Morgen de officiële aankondiging maar die vandaag eigenlijk al weggeven, wat is daar het nut van?
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

festirock

Support act
1 dec 2015
839
565
Alsof RW een headlineraankondiging gaat laten teasen/spoilen via Flo Windey...

Stubru weet op dit moment gewoon evenveel als wij. Die zijn gewoon volop in festivalmodus sinds CORE en op zoek naar makkelijke likes/comments op hun socials.
Idd flo windey gaat niet dé hint geven naar de ontbrekende headliner
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
751
677
Alsof RW een headlineraankondiging gaat laten teasen/spoilen via Flo Windey...

Stubru weet op dit moment gewoon evenveel als wij. Die zijn gewoon volop in festivalmodus sinds CORE en op zoek naar makkelijke likes/comments op hun socials.
Stubru weet sowieso op voorhand de naam hoor. Net zoals de meeste kranten. Zij moeten zich gewoon aan de embargo's houden.
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
165
117
Haha nee, bij nader inzien denk ik idd dat we nu juist wel een streep door Tame Impala kunnen zetten.

Dit is overigens de desbetreffende post die de onrust veroorzaakt. Of er wordt morgen een dikke naam aangekondigd. Of dit gaat over heel wat anders. 😬
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Stubru weet sowieso op voorhand de naam hoor. Net zoals de meeste kranten. Zij moeten zich gewoon aan de embargo's houden.
De media krijgen de namen uiteraard van tevoren, maar dan spreken we maximaal over 1 of 2 dagen. En ik heb nog niet geweten dat Stubru een aankondiging mag teasen. Tenzij RW zelf al liet vallen dat nieuwe namen op moment x gelost zullen worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
672
463
Haha nee, bij nader inzien denk ik idd dat we nu juist wel een streep door Tame Impala kunnen zetten.

Dit is overigens de desbetreffende post die de onrust veroorzaakt. Of er wordt morgen een dikke naam aangekondigd. Of dit gaat over heel wat anders. 😬
Of ze staat zélf in de Boiler Room op de donderdag van Pukkelpop. Maar misschien is The Less We Know The Better. ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: JP5

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.155
4.279
GAST. Burna Boy? Wie is dat nu weer??? Heb ik nog nooit van gehoord? Al een geluk dat die die avond op Roskilde staat!! Geef mij maar een rock band, en het liefst wel Foo Fighters ofzo!! Het is toch Rock Werchter zeker gadverdamme. Hoe verschrikkelijk zou dat zijn geweest, om te huilen.
Gaat ie weer een beetje @Yannick? Niet te lang in de zon staren, word je duizelig van.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken