Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.890
6.106
GAST. Burna Boy? Wie is dat nu weer??? Heb ik nog nooit van gehoord? Al een geluk dat die die avond op Roskilde staat!! Geef mij maar een rock band, en het liefst wel Foo Fighters ofzo!! Het is toch Rock Werchter zeker gadverdamme. Hoe verschrikkelijk zou dat zijn geweest, om te huilen.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.978
2.022
GAST. Burna Boy? Wie is dat nu weer??? Heb ik nog nooit van gehoord? Al een geluk dat die die avond op Roskilde staat!! Geef mij maar een rock band, en het liefst wel Foo Fighters ofzo!! Het is toch Rock Werchter zeker gadverdamme. Hoe verschrikkelijk zou dat zijn geweest, om te huilen.
Ben ik het mee eens over de hele lijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: musicislife en Paddy

nicola

Playlistbediener
27 dec 2022
9
0
Check de nieuwe tiktok eens van flowindey…. Zit daar een verborgen tip in of zoek ik het nu te ver
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
166
118
Ik lees al maanden in het geniep (en met veel plezier) mee. Nu toch eens een account aangemaakt om te kunnen reageren:

LDR als afsluiter op de donderdag (mijn eerste Rock Werchter sinds mijn jeugd in ‘99!) zou fabuleus zijn. Maar ik kan het me eerlijk gezegd amper voorstellen, het zal toch niet.

Hier LDR op het Mita Festival, afgelopen weekend. Vocaal niet altijd briljant maar ik vond het toch een show om de vingers bij af te likken.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze dat anders zouden doen. Ik denk dat we LDR gaan krijgen tbh.
Op fb wel enkel foo's, Metallica, CdW en Helmut Lotti.

Door zo naar Foo en Metallica te hinten op fb (waar toch het merendeel van het ROCK!!! Werchter publiek zich bevindt), leggen ze de verwachtingen wel hoog. Ik kan me voorstellen dat RW dat niet zo plezant vindt als ze in werkelijkheid dan met LDR willen komen en dus dat publiek voornamelijk zullen teleurstellen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.532
4.412
Op fb wel enkel foo's, Metallica, CdW en Helmut Lotti.

Door zo naar Foo en Metallica te hinten op fb (waar toch het merendeel van het ROCK!!! Werchter publiek zich bevindt), leggen ze de verwachtingen wel hoog. Ik kan me voorstellen dat RW dat niet zo plezant vindt als ze in werkelijkheid dan met LDR willen komen en dus dat publiek voornamelijk zullen teleurstellen.
Tja die delen gwn de reacties van wat ´dat publiek´ zelf heeft ingezonden. Zouden dus sws al teleurgesteld zijn
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
166
118
Kan de link niet plaatsen. Flo die aankondigt morgen met nieuws te komen met daaronder Tame Impala.

Kan het niet vinden op haar account (laatst post is iets met Goldband) maar ik zou met Tame Impala ook super content zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken