Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Meltheads is goed, maar dat ene nummer is door StuBru zo door iedereens strot geramd, dat ik er een echte aversie aan overgehouden heb.

Dat doet StuBru wel vaker trouwens, nu ook met Mayorga. Je kan een nummer airplay geven zodat het een hit kan worden, maar als je het letterlijk elk uur inplant...

Het is het muzikale equivalent van ganzen forcefeeden.
Ik heb dat gehad met Habibi van Tamino, terwijl dat zo'n mooi nummer is. Nu vind ik het trouwens beter net omdat het niet meer op de radio komt.
 
  • Leuk
Waarderingen: parelconfituur

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Misschien wel een ideetje voor een nieuw draadje 'welke schijf kan je niet meer horen en waarom'.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Ik zie de bullshit perstekst nu al voor me.

Drie op drie voor de Peppers. Publieksfavorieten uit California werden vorig jaar wederom gesmaakt. En dat smaakt naar meer. Niet verwonderlijk ook, want John Frusciante zit namelijk weer in het gelid. Red Hot Chili Peppers worden graag gezien in Werchter. En opnieuw. En opnieuw. De eerste keer was in 1992. Afspraak nummer negen op zaterdag 6 juli voor het funkfeestje van het jaar. 🌶️Stay tuned for more.
Dit is zo realistisch dat ik me af begin te vragen of jij niet gewoon stiekem die teksten voor ze schrijft :ROFLMAO:
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.149
3.669
Jij was er ook dus, ik vond het wel wat eentonig op 'n gegeven moment hoor. Maar wat een energie. Andere 2 bands ook in orde btw.
Ik vond Marathon zelfs de beste band van de avond. Die staan in het Paasweekend in Geleen op een leuk festival.
 

wess

Randprogramma
30 jun 2021
135
128
Meltheads is goed, maar dat ene nummer is door StuBru zo door iedereens strot geramd, dat ik er een echte aversie aan overgehouden heb.

Dat doet StuBru wel vaker trouwens, nu ook met Mayorga. Je kan een nummer airplay geven zodat het een hit kan worden, maar als je het letterlijk elk uur inplant...

Het is het muzikale equivalent van ganzen forcefeeden.
Daarom zijn wij hier al een hele tijd overgestapt naar Willy....mss niet altijd de nieuwste bands maar voelt met momenten aan als de oude stubru...(let op ben 40 plus)
 
  • Leuk
Waarderingen: Oh Well

wess

Randprogramma
30 jun 2021
135
128
Zet je dat dan ook zoals elke radio Willy luisteraar dagelijks op de Posts van StuBru op Facebook?
Serieus? Heb daar echt geen weet van…’K zie dit niet als concurrentie maar gewoon StuBru heeft verjonging doorgevoerd waardoor de oudere luisteraars beetje op hun honger kwamen te zitten.Daarom dat ze nu wel een alternatief hebben met de tijdloze…Willy is ook maar een Dab zender en heeft geen plaats op de Fmband….en nu weer naar topic😉
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.087
2.292
Ik verwacht geen nieuws vandaag gezien de aankondiging van PKP.
Daarnaast komt er woensdag nog meer nieuws vanuit Hasselt, dus daar zal Werchter ook niets doen.
Als er nog iets komt volgende week zal het voor vrijdag zijn.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Ik verwacht geen nieuws vandaag gezien de aankondiging van PKP.
Daarnaast komt er woensdag nog meer nieuws vanuit Hasselt, dus daar zal Werchter ook niets doen.
Als er nog iets komt volgende week zal het voor vrijdag zijn.
Denk niet dat ze op Pkp gaan wachten, want dan mogen ze nog lang wachten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken