Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.087
2.292
Op dit moment denk ik voor ons zoeits, afhankelijk van de mogelijkheden:

DO: Merol, Compact Disk Dummies, The 1975, Sam Fender, Gayle, Stormzy, Stromae
VR: Tamino, The Black Keys, Ben Howard, Editors
ZA: The Opposites, Interpol, Paolo Nutini, Oscar & The Wolf, Dean Lewis, Muse
ZO: The Lumineers, Lil Nas X, QOTSA, Arctic Monkeys

Moet nog wel veel van de namen die we minder goed kunnen wat uitzoeken, en veel hangt af van het tijdschema.
 
  • Leuk
Waarderingen: Islaaa

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Stormzy staat allicht 'te hoog', maar zo staan Editors, Rosalia, Ben Howard, Sigur Ros, Nova Twins, The 1975 ... relatief 'laag'.
Heb nu al meerdere mensen zien vermelden dat Nova Twins relatief laag staan. Krijgen momenteel de Orangerie niet uitverkocht, dan is hoog op de Slope toch een logische plek?
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
De twijfelaars in onze groep worden niet geholpen met de boeking van Stormzy. Na Blur (we gaan uiteindelijk met 10 personen naar de Lokerse Feesten) werd vooral nog op Guns N' Roses gehoopt. Toch nog de naam die Rock Werchter nodig had om de 'traditionele werchterganger' helemaal te overtuigen. Dagtickets en combitickets hadden dan absoluut een grotere boost gekregen volgens mij.

Er zal nog veel afhangen van die laatste 35 (?) namen.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
820
549
Ik heb het niet enkel over die opmerking, er waren er meerdere (zie eloelo). Zowel hier als in de comments van RW, do better.
Moeten we dan al wat jij zegt over "oudjes" als discriminatie beschouwen?
Als je dat als racistisch beschouwt heb je eerder zelf een probleem vrees ik. Dit heeft niets met huidskleur te maken
 
  • Geweldig
Waarderingen: Oh Well

festirock

Support act
1 dec 2015
820
549
Mss volg je het niet maar zelfs gekleurde voetballers werkten de grap in de hand.
Of mag dit niet meer?

 
  • Leuk
Waarderingen: emmers met glijmiddel

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Mensen ten onrechte beschuldigen van een strafbaar feit om de grote man uit te hangen.
Je schiet voor minder in een kramp.
"Soms mag het er hier al eens randje racistisch zijn", is inderdaad iemand specifiek beschuldigen om de grote man uit te hangen. Misschien kan sfeerbeheer eens wat zeggen wanneer er een aantal denken dat ze onomwonden toogpraat kunnen verkopen. Of gaat men hetzelfde mopje maken dat Eddie Vedder of James Hetfield nogal lijkt x of y witte persoon?
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
707
629
"Soms mag het er hier al eens randje racistisch zijn", is inderdaad iemand specifiek beschuldigen om de grote man uit te hangen. Misschien kan sfeerbeheer eens wat zeggen wanneer er een aantal denken dat ze onomwonden toogpraat kunnen verkopen. Of gaat men hetzelfde mopje maken dat Eddie Vedder of James Hetfield nogal lijkt x of y witte persoon?
Ik vind het zelf ook niet echt leuk die vergelijking, maar Stormzy en Lukaku vinden het zelf duidelijk niet erg.

Mijn voorstel in de discussie: loslaten!
 
  • Wow
Waarderingen: Indiaantje89

Gebruikers die dit onderwerp bekijken