Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530

Toch een veelzijdig mannetje die Stormzy.

Dat laatste album is echt chill.

Tourt hij eigenlijk met een liveband? Want stop er wat backings achter en goede instrumentatie en ik zie die vibe live wel goed komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Zijn we zeker dat Liam Gallagher als sub gaat spelen? Alle andere 3 de subs zijn alleen aangekondigd... Behalve liam
Andere drie zijn "echte" co-headliners en dus los aangekondigd, Liam zien ze misschien meer als grote sub ipv co-headliner en daarom in een pakketje.
Zou betekenen dat de Peppers de enige zijn die een dag alleen headlinen, wat ook wel te begrijpen is. Is toch de grootste band die er staat en hebben met Editors ook waarschijnijk de grootste Barn-headliner.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Grime is normaal gezien niets voor mij, al ga ik Stormzy toch nog eens checken op Spotify/Youtube.

Maar goed, Sam Fender wil ik wel zien. En 's avonds in de tenten Aurora - Iggy Pop - Röyksopp vind ik wel een heerlijk rijtje! Stromae zie ik in Paleis 12.

Ik verwacht ook grote drukte in de tenten donderdagavond. Langs de andere kant kan het nog meevallen als het toch niet uitverkocht raakt (wat ik wel verwacht).

Stormzy staat allicht 'te hoog', maar zo staan Editors, Rosalia, Ben Howard, Sigur Ros, Nova Twins, The 1975 ... relatief 'laag'.
 

theloraxlookalike

Nieuw lid
27 jan 2023
1
0
Weet iemand al iets meer over de volgende bekendmaking van namen? Ze hebben de caption namelijk veranderd van more coming soon naar kijk naar de artiesten die al bekend zijn
 

festirock

Support act
1 dec 2015
820
549
Grime is normaal gezien niets voor mij, al ga ik Stormzy toch nog eens checken op Spotify/Youtube.

Maar goed, Sam Fender wil ik wel zien. En 's avonds in de tenten Aurora - Iggy Pop - Röyksopp vind ik wel een heerlijk rijtje! Stromae zie ik in Paleis 12.

Ik verwacht ook grote drukte in de tenten donderdagavond. Langs de andere kant kan het nog meevallen als het toch niet uitverkocht raakt (wat ik wel verwacht).

Stormzy staat allicht 'te hoog', maar zo staan Editors, Rosalia, Ben Howard, Sigur Ros, Nova Twins, The 1975 ... relatief 'laag'.
Zouden iggy Pop en röyksopp niet gelijktijdig spelen?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Weet iemand al iets meer over de volgende bekendmaking van namen? Ze hebben de caption namelijk veranderd van more coming soon naar kijk naar de artiesten die al bekend zijn
Op site staat: binnenkort nog meer.
Kans groot dat we volgende week niks krijgen maar ze wel classic of boutique vervolledigen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Volgens mij heb jij mij er wel eens op gewezen dat scholieren en studenten niet zo maar vrij kunnen nemen. Logischer zou dan juist zijn om op een wat ouder publiek te mikken voor de donderdag.
Volgens mij vergis je je dan voor iemand anders.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530
Het is niet Solange hè.

Eeuhm Yannick....


Dit dus.

Nou was mijn eerste reactie er wel eentje van teleurstelling omwille van de hoge positie, maar ik ben gewoon de albums gaan luisteren en . Als hij op Werchter gewoon met een dj komt en een set op festivalmaat brengt die de focus legt op vooral ouder werk...dan krijgen we vast een fijn optreden.

Als hij eveneens een full band en wat backings achter zich heeft en behoorlijk wat nummers van This is what i mean brengt...dan krijgen we vast ook een fijn optreden.

Ik heb met Kasabian, James Blake, The Offspring en Macklemore al acts op die main zien passeren die minder op hun plek lijken op die co-head spot dan Stormzy.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Damn. 15 pagina's verder en kan je dan nog een originele duit in het zakje doen over Stormzy? Ik ben niet goed bekend met hem maar dit is dan weer wel een van de nieuwe namen aan het hiphop front die ik wel graag live zou willen zien. Ziet eruit als een enorm strakke liveshow, goed om de vieze smaak van de Polo G's en Migos' van deze wereld weg te spoelen. Bij deze boeking vind ik het dan wel weer een beetje jammer dat ik m niet kan zien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken