Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Ik zie het nog wel gebeuren dat we morgen Volbeat als co-head op vrijdag krijgen. Staan vanavond in een niet-uitverkocht Sportpaleis, wat het wachten zou kunnen verklaren. En we weten intussen dat RATM eigenlijk op die dag had moeten staan, dus een metalband als co-head/sterke sub is niet eens zo vergezocht.
Of RATM had op die donderdag moeten staan en er werd geschoven met Stromae?

Volbeat na een Graspop plus nog eens een heel ondermaats verkocht Sportpaleis voor de derde keer in dezelfde tour laten opdraven als co-head op RW zou wel heel pover zijn.
 

Joepskes

Playlistbediener
21 nov 2012
32
16
Of RATM had op die donderdag moeten staan en er werd geschoven met Stromae?

Volbeat na een Graspop plus nog eens een heel ondermaats verkocht Sportpaleis voor de derde keer in dezelfde tour laten opdraven als co-head op RW zou wel heel pover zijn.
Na rhcp is dit ook niet meer zo gek toch?
 
Laatst bewerkt:

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.065
7.207
Of RATM had op die donderdag moeten staan en er werd geschoven met Stromae?

Volbeat na een Graspop plus nog eens een heel ondermaats verkocht Sportpaleis voor de derde keer in dezelfde tour laten opdraven als co-head op RW zou wel heel pover zijn.
Er was blijkbaar iemand bij StuBru die zei dat Volbeat volgend jaar opnieuw op Graspop staat, geen idee hoe betrouwbaar dit is..
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Of RATM had op die donderdag moeten staan en er werd geschoven met Stromae?

Volbeat na een Graspop plus nog eens een heel ondermaats verkocht Sportpaleis voor de derde keer in dezelfde tour laten opdraven als co-head op RW zou wel heel pover zijn.
Nja, op basis van de reeds gekende namen zie ik toch een zekere lijn. Gitaren op de vrijdag (TBK, The Hu, Wardruna), poppier op de donderdag (The 1975, Aurora). Natuurlijk een vertekend beeld met zo weinig namen bekend, maar het zou wel kunnen kloppen. En dan kan Billie die lijn gerust verder trekken in januari.

En Volbeat zou op zijn minst eens een naam zijn die al eeuwen niet meer op een Werchter-event stond.
 

Joepskes

Playlistbediener
21 nov 2012
32
16
Ik zou het persoonlijk leuk vinden als volbeat komt daar ik die dus nog nooit gezien heb in tegenstelling tot zo ongeveer alle overige headliners
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
679
624
Mja, Snoop Dogg is ook een ras apart. Echt niet te vergelijken met wat Kendrick bent.
Dat is een beetje hetzelfde als Tool vergelijken met Limp Bizkit.
Ik luister totaal niet naar rap/hiphop, maar ik zou ze niet allemaal over dezelfde kam scheren.
Ja, Limp Bizkit brengt nog tenminste sfeer en mopjes.

*gaat nu lopen en schuilen in een safehouse voor kwade Toolfans die te laat het mopje erin zien*
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Pas op, die kennen de kunst om er een mooie Britpopdag van te maken.

Zou wel ontgoocheld zijn in de Werchterorganisatie. Soit, we zien het rond 8 uur.
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
463
352
Zou nochtans wel fijn zijn. Een hele ‘britpopdag’ op de Lokerse.

Met pakweg Primal Scream, Manic Street Preachers en Supergrass erbij ofzo.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken