Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Dus de concrete namen: Kendrick Lamar, Lizzo, Robbie Williams, Blur
De grote geruchten/onbekenden: Billie Eilish, GnR, Arcade Fire, Pearl Jam
(ja de ene augustus, de andere graspop, de andere cancelled en de andere een persoonlijke gimmick)
Eminem is ook nog een gerucht, maar die gaat eigenlijk alleen als gerucht rond voor Glastonbury.
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.087
2.292
Ik weet niet of het @Logic is om nog met namen te komen na de aankondiging van gisteren met de woorden "Move over, Santa Claus!"? Aluwel ik niet weet of door enige logica inzit?
 

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
197
129
Kendrick kan ook op CORE? :) Dit jaar was Nas headliner van de eerste dag (die is uiteraard niet even groot meer als Kendrick maar wel hetzelfde genre).
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Dat viel vorige keer toch ook wel mee. Was voor een hele andere doelgroep.
In de kleine namen stond best wel wat namen die ook heel erg goed op RW zouden passen. Maar als Rosalia dit blijkt te headlinen, is dat tocj een gemiste kans voor RW.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Nog geen fakkels en rieken hier? Kendrick op 1 juli op Open'er...
Jullie dachten toch niet dat Kendrick naar hier gaat komen? Haha.

Zoals gezegd, als ze die op Les Ardentes kunnen zetten en daar kunnen cashen met hem, dan zullen ze dat wel doen. Ookal is dat vier klassen onder zijn niveau.
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
463
352
Jullie dachten toch niet dat Kendrick naar hier gaat komen? Haha.

Zoals gezegd, als ze die op Les Ardentes kunnen zetten en daar kunnen cashen met hem, dan zullen ze dat wel doen. Ookal is dat vier klassen onder zijn niveau.
Les Ardentes groeit naar 50.000 man, vorig jaar iets meer dan 40.000 per dag.

Als ze dat willen, moeten ze wel Kendrick daar zetten. Je onderschat dat festival.

Edit: Logic was me voor.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Huh? Die is daar veel te groot en duur voor, voor zo'n boutiek festival. Wedden dat Fred Again dat headlinet.
Bericht van Logic doet anders vermoeden en het is wel duidelijk dat we aan zijn woorden niet hoeven te twijfelen. :)
Te groot voor Core betwijfel ik ook, die speelt hier in de Benelux niet in hele grote zalen toch?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Je onderschat dat festival.
Ik onderschat de grootte van dat festival niet, eerder hoe jammer het is dat Rock Werchter een artiest met zo'n palmares én show net daar moet zetten. Zet er iets als Macklemore en die bezoekers zijn ook content.
 

Logic

Campingartiest
23 okt 2017
61
128
Ik onderschat de grootte van dat festival niet, eerder hoe jammer het is dat Rock Werchter een artiest met zo'n palmares én show net daar moet zetten. Zet er iets als Macklemore en die bezoekers zijn ook content.
Dan onderschat je hun publiek volledig. Kendrick Lamar is daar voor iedereen de must-see als hij er staat, net zoals Travis Scott dat ook is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken