Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

bommer

Playlistbediener
3 mrt 2019
15
11
Waarschijnlijk een naam die bij weinig mensen veel excitement zou uitlokken, maar Florence and The Machine heeft wel een gat in haar tourschema tussen 28 juni en 2 juli en ik zie die hier op het forum weinig passeren…
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.396
1.900
Waarschijnlijk een naam die bij weinig mensen veel excitement zou uitlokken, maar Florence and The Machine heeft wel een gat in haar tourschema tussen 28 juni en 2 juli en ik zie die hier op het forum weinig passeren…
Pukkelpop. Ze heeft ook data in augustus.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.915
8.559
Rolling Loud en Les Ardentes… twee festivals waar ik nooit een ticket voor zou kopen maar Kendrick is samen met Blur wel de enige must-see voor volgend festivalseizoen voor mij…

Waarom moet alles zo verlopen verdomme. Weer een reisje voor een festival zou echt enorm oplopen…
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Denk dat we tot 11u de Les Ardentes site eerst maar goed in de gaten moeten houden.

Misschien een rare gedachtesprong, maar die januari headliner gaat toch niet Arcade Fire worden toch? Dat ze daarmee wachten in de hoop dat de storm rondom het nieuws is gaan liggen.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: simonbolivar en mattman

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.396
1.900
Denk dat we tot 11u de Les Ardentes site eerst maar goed in de gaten moeten houden.

Misschien een rare gedachtesprong, maar die januari headliner gaat toch niet Arcade Fire worden toch? Dat ze daarmee wachten in de hoop dat de storm rondom het nieuws is gaan liggen.
Dan ontbreken we er toch nog 1? (Tenzij Editors toch niet in die tent staat)
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
754
683
Rolling Loud en Les Ardentes… twee festivals waar ik nooit een ticket voor zou kopen maar Kendrick is samen met Blur wel de enige must-see voor volgend festivalseizoen voor mij…

Waarom moet alles zo verlopen verdomme. Weer een reisje voor een festival zou echt enorm oplopen…
Koopt u maar een ticket voor Primavera😁
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.915
8.559
CORE is ook nog in de running. Niet toevallig dat ze volgende week met de ticketverkoop beginnen ;)
Ja maar wil geen Rosalia op CORE, zet die maar op RW. Net het type grote naam aan de bovenkant die ze daar nog niet hebben.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.396
1.900
Dus de concrete namen: Kendrick Lamar, Lizzo, Robbie Williams, Blur
De grote geruchten/onbekenden: Billie Eilish, GnR, Arcade Fire, Pearl Jam, Eminem
(ja de ene augustus, de andere graspop, de andere cancelled en de andere een persoonlijke gimmick)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken