Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Sigur Ros, Paolo Nutini, Rina Sawayama, Puscifer, Angel Olsen, Genesis Owusu en als grote naam Lil Nas X en Lizzo - zouden wel eens wat anders zijn. Ma bon, dat zeggen we schijnbaar ieder jaar.
Wel stuk voor stuk namen die we nog op RW zouden kunnen verwachten. Behalve Lil Nas X misschien.

Mad Cool en Pinkpop pakken het gewoon beter aan door alles in een keer of tenminste in een groot pakket te lossen. Waardoor je ineens ook alle parels ziet in plaats van een hele dag op dat ene zwijn te focussen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Sigur Ros en Paolo Nutini kunnen nog in de Barn toch? En dan Lizzo voor Stromae?

Op Lil Nas X kan de rest ook nog doorkomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Mad Cool: Rina Sawayama, Sigur Ros, Lil Nas X, Angel Olsen (!), Puscifer, Men I Trust, Genesis Owusu en City and Colour graag.
Het zou me echt zo hard verbazen als Angel Olsen er staat, zeker met Cactus dat ook namen nodig heeft.
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
Sigur Ros, Paolo Nutini, Rina Sawayama, Puscifer, Angel Olsen, Genesis Owusu en als grote naam Lil Nas X en Lizzo - zouden wel eens wat anders zijn. Ma bon, dat zeggen we schijnbaar ieder jaar.
Zijn die dan 100% uitgesloten voor RW? Misschien toch even wachten voordat we RW helemaal afbranden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ook_gij

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
Mad Cool: Rina Sawayama, Sigur Ros, Lil Nas X, Angel Olsen (!), Puscifer, Men I Trust, Genesis Owusu en City and Colour graag.
Ik verwacht van dit lijstje wel het overgrote merendeel. Maar dat zijn namen die we dit jaar niet meteen moeten verwachten. Dat is eerder voor de pakketjestijd in het nieuwe jaar niet?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Da's ook niet heel gek want Rock Werchter heeft nog maar 8 namen gedropt en Mad Cool een groot deel van het affiche. :p
True, daarom ook ‘op dit moment’. Bonuspunten voor Mad Cool omdat ze geen Muse hebben natuurlijk. En geen AM voor 80K man zetten op een zondagavond na 4 vermoeiende dagen.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: simonbolivar

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Wel stuk voor stuk namen die we nog op RW zouden kunnen verwachten. Behalve Lil Nas X misschien.

Mad Cool en Pinkpop pakken het gewoon beter aan door alles in een keer of tenminste in een groot pakket te lossen. Waardoor je ineens ook alle parels ziet in plaats van een hele dag op dat ene zwijn te focussen.
Haha uhhh. Bwa.

Cactus:
Sigur Ros (?)
Paolo Nutini
Angel Olsen

Dour:
Sigur Ros
Genesis Owusu

Les Ardentes:
Lizzo
Lil Nas X

Pukkelpop:
Rina Sawayama

GMM:
Puscifer
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Sigur Ros en Paolo Nutini kunnen nog in de Barn toch? En dan Lizzo voor Stromae?
Ik denk dat die elk apart een Barn voor hun rekening zullen/kunnen nemen, niet samen. Lizzo kan idd voor Stromae, TBK of Liam Gallagher kan er dan evt nog voor als water bij de wijn voor alle boowze mensen die rawk bands bovenaan de affiche willen zien staan.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Ik denk dat die elk apart een Barn voor hun rekening zullen/kunnen nemen, niet samen.
Ja, true. We hebben nog maar 2 barnheads over toch? En als Christine and the Queens daar één van is nog maar één. Zal Nutini wel worden.
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
463
352
+- 30.000 combi’s verkocht zonder alle headliners te weten. Echt slecht is dat toch niet. Plaatst veel in perspectief hoe festivalgangers denken.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Het zou nu toch wel een mooi signaal zijn mochten dit jaar de combitickets NIET uitverkopen?
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
+- 30.000 combi’s verkocht zonder alle headliners te weten. Echt slecht is dat toch niet. Plaatst veel in perspectief hoe festivalgangers denken.
Mja. Klinkt een beetje als de groep vaste bezoekers die altijd wel zal gaan. Meer dan de helft moet nog verkocht worden. Zo positief vind ik dat niet klinken. Pinkpop gaat harder geloof ik
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken