Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Mja, Royal Blood, dat matcht echt met Werchter, dat merk ik elke keer aan het publiek als ze er staan. Zelfde met bv. Placebo.

Voor mij hoeft Royal Blood niet voor de duidelijkheid.

Placebo mag zeker wel!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Line-up voor the masses, voor mensen "die wel eens een festival willen doen" en naam X of Y wel prima vinden met een pintje bier in de hand op 't veld. Middelmatigheid. Veel mensen content en de kassa rinkelt. Maar daarmee maak je geen headlines bij internationale media, noch stel je je boven je peers in Europa. Je zet je zoals Glastonbury, Roskilde of Coachella niet apart, maar gewoon 'een' festival dat het flikt om veel rockbands op een affiche te pleuren. Critici (hier, elders) lopen niet warm. Ik mag ergens hopen dat er gezien de aanwezigheid van Glastonbury zeker voor de undercard wel degelijk een graadmeter is om degelijke acts neer te zetten en niet met Editors op retour (en niet tournee) af te komen of Fred Again en Tamino te promoveren bij gebrek aan wil om er iets méér van te maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: koolket

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
't Zal idd wel Tamino zijn. Lijkt me vreemd om met C&TQ af te komen als hij nog maar pas een AB-show heeft aangekondigd / gaat aankondigen. Dat, en Tamino werd al gespoiled dit weekend dat die aangekondigd zou worden. Maak jullie zelf niet zo gek.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.110
5.389
Royal Blood en ik lach me gek. Was de massa die band die jaar niet al beu?

Morgen mag het eindelijk eens gaan komen met die spannende namen…
Gaat toch niet gebeuren. Logic is duidelijk op de hoogte van wat er allemaal komt en die zegt zelf: "wacht maar tot je de rest ziet".

Tamino, MGK, Goldband (is ook goeie gok), The Lumineers en nog iets
 
  • Wow
Waarderingen: mattman

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Tamino, Goldband, Lumineers, Froukje en dan MGK ipv Royal Blood morgen?

't Zal idd wel Tamino zijn. Lijkt me vreemd om met C&TQ af te komen als hij nog maar pas een AB-show heeft aangekondigd / gaat aankondigen. Dat, en Tamino werd al gespoiled dit weekend dat die aangekondigd zou worden. Maak jullie zelf niet zo gek.
C&TQ zal morgen wel niet volgen. Dat zal dan ergens in 2023 wel zijn. Wellicht na de zaalshow.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Gaat toch niet gebeuren. Logic is duidelijk op de hoogte van wat er allemaal komt en die zegt zelf: "wacht maar tot je de rest ziet".

Tamino, MGK, Goldband (is ook goeie gok), The Lumineers en nog iets
en bedoelt die dat in de positieve of de negatieve zin?
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
Kijk even naar Pinkpop en Mad Cool en zoek de parels tussen de zwijnen. Gaat op RW niet anders zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Kijk even naar Pinkpop en Mad Cool en zoek de parels tussen de zwijnen. Gaat op RW niet anders zijn.
Glastonbury, Roskilde, Mad Cool.. bestaan ook. Er zullen wel parels zijn die touren, alleen brengen die misschien niet zo veel volk op de been als Editors of whatever.

Ik begin trouwens te vrezen voor Rosalia. Dure act. Hoge spot. En als je ziet dat Tamino, Editors en RHCP allen terug komen, mja.
 

Ook_gij

Campingartiest
30 nov 2022
82
58
Er wordt hier wel heel veel hoop/ wanhoop gehaald uit vage uitspraken van sommige “insiders”, valt me op.

Misschien is de teleurstelling achteraf maar óók de teleurstelling vooraf wat minder groot als dat een beetje losgelaten wordt. De meeste zogenaamde insiders zijn echt niet zo heel goed geinformeerd of anders zeggen ze niet zo veel. En als we kijken naar wat ze dan wel gezegd hebben, is dat eigenlijk ook de enige juiste conclusie volgens mij: het zegt nog niets.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Mad Cool 2023 is ook niet echt je van het imo.
Sigur Ros, Paolo Nutini, Rina Sawayama, Puscifer, Angel Olsen, Genesis Owusu en als grote naam Lil Nas X en Lizzo - zouden wel eens wat anders zijn. Ma bon, dat zeggen we schijnbaar ieder jaar.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
Glastonbury, Roskilde, Mad Cool.. bestaan ook. Er zullen wel parels zijn die touren, alleen brengen die misschien niet zo veel volk op de been als Editors of whatever.

Ik begin trouwens te vrezen voor Rosalia. Dure act. Hoge spot. En als je ziet dat Tamino, Editors en RHCP allen terug komen, mja.
Mad Cool heeft al veel zwijnen (zit voor zo een affiche toch maar weinig echte parels tussen) en die andere daar kunnen we ons niet op baseren. Vandaar haal ik er even Pinkpop en MC uit, die toch dezelfde soort van programmering inhouden.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Kijk even naar Pinkpop en Mad Cool en zoek de parels tussen de zwijnen. Gaat op RW niet anders zijn.
Mad Cool: Rina Sawayama, Sigur Ros, Lil Nas X, Angel Olsen (!), Puscifer, Men I Trust, Genesis Owusu en City and Colour graag.
 

Tinus101

Gouden Tip
21 nov 2022
458
523
Sigur Ros, Paolo Nutini, Rina Sawayama, Puscifer, Angel Olsen, Genesis Owusu en als grote naam Lil Nas X en Lizzo - zouden wel eens wat anders zijn. Ma bon, dat zeggen we schijnbaar ieder jaar.
Al die kleine namen kunnen toch gewoon nog steeds er staan?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken