Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
290
168
Maar Eddie Vedder komt niet.

Jij vroeg om redenen waarom Eddie Vedder co-headliner is ipv sub, die geef ik gewoon.

Ik denk ook niet dat hij komt, al weet ik niet zeker wat Werchter zou doen als ze de kans zien. Volgens mij schuift Eddie Vedder meer tickets dan veel andere opties die hier genoemd worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Nou:
Blur - Stromae
Rosalia
The Lumineers - Nathaniel Rateliff & The Night Sweats
Barn: The 1975 - Ellie Goulding

Billie Eilish - Lizzo
Machine Gun Kelly
Sam Fender
Barn: Tash Sultana - Paolo Nutini

Muse - Oscar & The Wolf
Royal Blood
Barn: Macklemore - Fred Again

Arctic Monkeys - Queens Of The Stone Age
dEUS
The Black Keys
Barn: James Bay - Tamino - Angèle
Royal Blood twee edities achter elkaar lijkt me toch wat veel.
En ik verwacht nog steeds Editors ergens. Doe die maar in plaats van Machine Gun Kelly, dan ziet het er voor die dag al meteen een stuk gunstiger uit.
Ook Interpol maakt goede kans voor de Barn denk ik.

Laten we hopen dat The Smile toch nog wat festivals gaat doen, zoiets heeft The Barn hard nodig.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Dachten we van Lorde ook en die sloeg België over. Even afwachten imo om teleurstellingen te voorkomen.
 

Ook_gij

Campingartiest
30 nov 2022
82
58
Royal Blood twee edities achter elkaar lijkt me toch wat veel.
En ik verwacht nog steeds Editors ergens. Doe die maar in plaats van Machine Gun Kelly, dan ziet het er voor die dag al meteen een stuk gunstiger uit.
Ook Interpol maakt goede kans voor de Barn denk ik.

Laten we hopen dat The Smile toch nog wat festivals gaat doen, zoiets heeft The Barn hard nodig.
Royal Blood zal wel gewoon met Muse mee blijven touren toch? Die zie ik er ook wel staan inderdaad.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Royal Blood zal wel gewoon met Muse mee blijven touren toch? Die zie ik er ook wel staan inderdaad.
In 2019 was Werchter het enige festival dat ze deden middenin hun stadion/veld tour en toen namen ze geen van de voorprogramma's van die tour mee naar Werchter.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Laten we hopen dat The Smile toch nog wat festivals gaat doen, zoiets heeft The Barn hard nodig.
Dat vooral he. Bij The Smile hangt het er vooral van af of ze eens Glastonbury willen doen. Maar los daarvan: mis ook wel zulke spannende namen in de Barn. Genre The Smile, Beach House, FKA Twigs. Dat ze niet afkomen met Ellie Goulding en Paolo Nutini...
 
  • Leuk
Waarderingen: Bato_V

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Royal Blood gaat echt niet nog eens op RW staan. Zou wel hilarisch zijn.

RHCP had al die geweldige voorprogrammas en ook daarvan stonden er welgeteld nul op RW...
 
  • Leuk
Waarderingen: Bato_V

reaper

Support act
26 okt 2015
1.063
902
Gelukkig zijn er nog andere festivals in België en omstreken. ;)
Let me clarify, van wat er staat ben ik tevreden
maar kom niet af met weer editors, of royal blood of...
Kendrick, Blur, Billie wil ik wel een faire kans geven, zet zo iets er maar
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Hoe zit het met de festivalshows van Muse, staat Royal Blood daar ook of zijn dat enkel hun indoor concerten?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken