Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Aan 100, 150 euro per ticket is dat toch niet zo vreemd dat het slecht verkoopt? Compleet onaanvaardbaar.

Verkocht met diezelfde prijzen wel zo twee keer Ziggo uit. Dus daar ligt het niet aan.

Vind dat hij met 90 minuten dan wel een vrij korte show speelt voor dat geld :p. Al krijg je er wel twee voorprogramma's bij natuurlijk.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Verkocht met diezelfde prijzen wel zo twee keer Ziggo uit. Dus daar ligt het niet aan.

Vind dat hij met 90 minuten dan wel een vrij korte show speelt voor dat geld :p. Al krijg je er wel twee voorprogramma's bij natuurlijk.
Genoeg acts die dat wel doen. RATM in 2 minuten tijd met dezelfde prijs.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Verkocht met diezelfde prijzen wel zo twee keer Ziggo uit. Dus daar ligt het niet aan.

Vind dat hij met 90 minuten dan wel een vrij korte show speelt voor dat geld :p. Al krijg je er wel twee voorprogramma's bij natuurlijk.
Mja, 90 minuten zie je wel vaker. Ook RATM speelt standaard zulke korte setjes. Maar goed, met RTJ voelt dat voor mij wel aan als een dubbele bill.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Verkocht met diezelfde prijzen wel zo twee keer Ziggo uit. Dus daar ligt het niet aan.

Vind dat hij met 90 minuten dan wel een vrij korte show speelt voor dat geld :p. Al krijg je er wel twee voorprogramma's bij natuurlijk.
Maar zoals op de vorige pagina geopperd. Kendrick Lamar gaat ook eerder op Woo Hah en Lowlands terecht komen dan het conservatieve Pinkpop.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Genoeg betaalbare tickets ook beschikbaar
Ach wel nee. De tijd dat je voor 40 à 50 euro naar een sportpaleis-concert kon, is eerder een uitzondering dan de regel geworden. Tegenwoordig betaal je voor staplaatsen gemakkelijk 70, 80 euro en dan heb je concerten als Kendrick waar je met geld moet smíjten.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Ach wel nee. De tijd dat je voor 40 à 50 euro naar een sportpaleis-concert kon, is eerder een uitzondering dan de regel geworden. Tegenwoordig betaal je voor staplaatsen gemakkelijk 70, 80 euro en dan heb je concerten als Kendrick waar je met geld moet smíjten.
Klopt zeker, die 90euro staanplekken is erover, al kan je dus een balkonticket scoren voor 54euro voor Kendrick.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Is maar voor de helft tot 3/4de gevuld als ik snel even kijk. Tjah dat is gewoon teleurstellend voorlopig.
Maar wel nog steeds beter gevuld (op papier) dan het Sportpaleis van Arcade Fire en dat vindt iedereen hier een no-brainer in een co-headline constructie.

Goed met Muse/RATM/AM zijn 3 van onze 4 dagen qua headliners al gevuld. Zou me verbazen moest die 4e dan Kendrick bevatten.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
Maar wel nog steeds beter gevuld (op papier) dan het Sportpaleis van Arcade Fire en dat vindt iedereen hier een no-brainer in een co-headline constructie.

Goed met Muse/RATM/AM zijn 3 van onze 4 dagen qua headliners al gevuld. Zou me verbazen moest die 4e dan Kendrick bevatten.
Kendrick is ook al jaren een no brainer in een co headline constructie.
Neemt niet weg dat we van beide beter moeten verwachten.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Goed met Muse/RATM/AM zijn 3 van onze 4 dagen qua headliners al gevuld. Zou me verbazen moest die 4e dan Kendrick bevatten.
Min AM, die volgens mij het Sportpaleis zullen doen. En plus Taylor Swift. Buikgevoel.

En die vierde dag? Geen idee. Los daarvan moet er nog een grote naast Muse als ze dat ooit willen uitverkopen. RATM kan wel alleen een dag dragen idd.
 

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
283
179
Min AM, die volgens mij het Sportpaleis zullen doen. En plus Taylor Swift. Buikgevoel.

En die vierde dag? Geen idee. Los daarvan moet er nog een grote naast Muse als ze dat ooit willen uitverkopen. RATM kan wel alleen een dag dragen idd.
Muse zou op zaterdag staan, verkoopt die dag niet altijd uit los van wie er staat?
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.244
Met morgen de aankondiging van de tour van Depeche Mode, andere festivals die zijn begonnen en daarnaast Pink en Muse al quasi bevestigd, mag het van mij hier toch ook eens gaan beginnen
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Werchter zal pas beginnen aankondigen zodra ze dit op regelmatige basis kunnen doen en zo kunnen toewerken naar start ticketverkoop. Zo is het meestal. Ik heb geen idee wanneer dat gaat zijn. Even goed volgende week of deze vrijdag of gewoon na de herfstverlof (en dan toewerken naar start ticketverkoop net voor de feestdagen).
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Gebruikers die dit onderwerp bekijken