Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
283
179
Die is daar veels te groot voor geworden. Er werd hier al eerder eens vermeld tav Harry Styles dat ie indertijd even snel de weide had verkocht. Zou kunnen dat ie 2, 3x het Sportpaleis doet. Of een apart concert op 'een' weide, Werchter of Oostende.
Heeft toch ook al 2 maal in het KBS gespeeld? Volgens mij zien we die niet meer terug tot z'n volgende album.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.389
1.893
Heeft toch ook al 2 maal in het KBS gespeeld? Volgens mij zien we die niet meer terug tot z'n volgende album.
Lijkt me ook de enige mogelijkheid dat die op Rock Werchter zal staan, als er al een soort verzadiging geweest is. Dan een ideale naam om de moeilijke donderdag uit te verkopen. Maar momenteel nog te groot.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Heeft toch ook al 2 maal in het KBS gespeeld? Volgens mij zien we die niet meer terug tot z'n volgende album.
Volgens mij ging er ook wel een verhaal dat hij eerst eigen concerten zou doen en daarna nog een jaartje de festivals zou aflopen. Geen idee waar dat verhaal vandaan kwam. Zal wel onzin zijn......
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.871
6.031
Lijkt me ook de enige mogelijkheid dat die op Rock Werchter zal staan, als er al een soort verzadiging geweest is. Dan een ideale naam om de moeilijke donderdag uit te verkopen. Maar momenteel nog te groot.
Goh, valt moeilijk te zeggen maar ik denk eerlijk gezegd niet dat de populariteit van Sheeran binnen tien, vijftien jaar al zo zijn weg geëbd dat hij weer festivals gaat/zou doen. Het zal gewoon altijd een grote blijven, denk ik. Het enige festival dat ik 'm überhaupt zie doen is Glastonbury. En daar lijken de neuzen vooral richting Arctic Monkeys, Elton John en Taylor Swift te staan zag ik laatst op Efestivals.
 
  • Leuk
Waarderingen: jefferke en Paddy

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.155
4.278
Ik zie Ed Sheeran eigenlijk alleen als kanshebber voor een losse Werchterdag.

SOAD zou eigenlijk in 2020 op RW staan, dus die zie ik zeker als mogelijkheid.
 

Toyah Hendrickx

Playlistbediener
16 feb 2022
45
9
Zit Ed Sheeran niet bij een ander management/promotor dan Live Nation en maakt dat het bij voorbaat al niet moeilijk voor een plaats op Werchter? Richten Greenhouse Talent en FKP Scorpio zich voor hun grote namen niet eerder op KBS, het eigen Live is Live of - met het oog op Sheeran - mss in '23 op Oostende?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.871
8.484
Wishlist: Depeche Mode, Blur, Kendrick Lamar, Billie Eilish, Faith No More, The Smile, The National, Rosalia.

Stromae als hij eens in het donker mag spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: pigital en Everyknight

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.403
3.369
28 september eerste nieuwe single voor Paramore.
Die zou ik ook heel graag zien verschijnen op Rock Werchter. Ergens rond uurtje of 8 op de main?
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.137
1.161
The Gaslight Anthem
Wet Leg
Los Bitchos

Ik veronderstel dat de grotere namen toch al allemaal vastliggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

Gebruikers die dit onderwerp bekijken