Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ze mogen komen als ze de brol van na 2010 achterwege laten. En een puur onversneden rock show brengen ipv van een cabaret theater.

Ik vond zowel Drones als the 2nd Law echt toffe albums.... alles wat daarna kwam was inderdaad wel wat minder, al had Simulation Theory ook wel een paar prachtnummers.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.149
3.669
Ik denk eerder op Classic ipv het gebruikelijke festival. Althans, dat gun ik de bezoeker van 4 dagen Werchter.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Oh Well

Randprogramma
7 feb 2014
172
114
Maar jongens, even serieus.. Wat met de jongeren die Muse heel graag ooit al eens willen gezien hebben en nog nooit de kans kregen?
1 woord : Youtube.
Please god no ... en als het dan toch onoverkomelijk is : zondagavond als afsluiter.
Dan hoef ik maandag geen hele dag conge te nemen & ben ik zondag op tijd thuis.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Moest Muse op een los event staan, hadden ze dit nu toch gewoon mee aangekondigd? Muse op RW lijkt nu wel 99% zeker en zo wordt het vat der herhalingen alvast weer voor een eerste keer opengetrokken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
283
179
Geruchten gaan rond dat volgend jaar 2 x Classic + 2 x Boutique gaan plaatsvinden
Als Muse op Classic of Boutique stond dan zou het nu al aangekondigd zijn met de andere data, zullen dus sowieso op Werchter staan als ze naar België komen. Zaterdag of zondag vermoed ik want spelen niet vaak meer 2 dagen na mekaar.

En oké, 2019 was niet goed maar als we elke band die al een minder goed optreden gegeven heeft geen kansen meer geven dan zouden er niet veel bands meer op Werchter staan. Ik vond Metallica bijvoorbeeld ook belachelijk slecht in 2014 maar hebben zich goed herpakt dit jaar. En zo zijn er wel nog een paar die ik mindere shows heb zien spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
.
Moest Muse op een los event staan, hadden ze dit nu toch gewoon mee aangekondigd? Muse op RW lijkt nu wel 99% zeker en zo wordt het vat der herhalingen alvast weer voor een eerste keer opengetrokken.
Voor een Werchter event doen ze misschien nog iets apart natuurlijk. Kan je evengoed omgekeerd redeneren waarom RW niet direct mee springt.
Hou het vat maar bij de hand want met AM krijgen we misschien 2 uitdovende nachtkaarsen voor hetzelfde geld.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Alles lijkt inderdaad op Werchter te wijzen. Maar er zal deze keer wel een mooie naam voor moeten. Een dag afsluiten zal het sowieso wel worden vermits ze stadions doen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken