Werchter Boutique 2023

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Hoeveel bezoekers zouden zowel geïnteresseerd zijn in Classic én Boutique ?
Twee dagen na elkaar is misschien voor velen net iets te veel van het goede (ik bedoel dan vooral financieel).
Stel u voor... 2dagen na elkaar Golden Circle aan 160 euro / dag + nog wat drinken/eten, eventueel pendelbus (die zijn niet gratis bij dagfestivals) en dat is al een hele brok uit het festivalbudget eigenlijk...
Verwaarloosbaar klein aantal, wetende dat die zondag allemaal Bruce fans zijn.
 

koekroeck

Dagopener
6 mrt 2018
724
651
Vergeet ook niet dat boutique nu officieus ook KBC-dag is. Zouden ze de blauwe petjes nu inruilen voor roze?🤣
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Kbc stuurt een hele horde klanten naar zo een events, al dan niet met serieuze kortingen. Normaal kan je daar als klant een hoed krijgen in de kleuren van (blauw). Nu met Pink, allee ja, je snapt het ;)
Klanten, werknemers.. de hele santeboetiek was precies aanwezig daar. De Barn-area was speciaal énkel voor hen beschikbaar en die gladde palingen in maatpak mochten rustig telkens in het voorvak voor steken terwijl het plebs moest wachten om binnen en buiten te mogen via de kruis-ingangen. Ook mooi. Nog nooit zoiets meegemaakt.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Tickets voor Werchter Boutique 2023 gaan in verkoop op vrijdag 14 oktober om 10 uur via ticketmaster.be. Een ticket voor Werchter Boutique 2023 kost 108 euro (inclusief servicekosten, mobiliteit- en ecobijdrage). Er is ook een limited edition ‘Golden Circle' ticket, dat toegang geeft tot het vak net voor het podium tijdens de show van P!NK, te koop aan 159 euro (inclusief servicekosten, mobiliteit- en ecobijdrage).

Mobiliteitsbijdrage, wat is dat nu weer?
Toch gratis pendelbussen dit keer?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Trein gaat betalen zijn, ik denk voor de pendelbussen en infrastructuur fietsenparking.
Alle ja, dat is mijn gok.
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.945
1.993
Mooi. Daar kan ze wel haar eigen matig dagprogramma zetten.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Zouden ze Bastille weer van stal halen?

Als de dagopvulling goed is, gai iker wel heen. Maar dan verwacht ik wel wat betere namen dan Bastille.

Ook benieuwd wat dit gaat doen qua kaartverkoop.
Pink is niet zo exclusief, in die zin dat iedereen die ze wou zien, ook al wel eens gezien heeft.
Krijg je dan algauw een scenario van overkill en dan kiest een publiek eerder voor events met namen die wat minder vaak gepasseerd zijn in België.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken