Werchter Boutique 2023

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
692
630
Dat terrein ligt dan ook niet in Oostende, maar tussen de luchthaven en campings in Mariakerke.

Het is daar al file op een doordeweekse woensdag, dat wordt nu gecombineerd met volle vakantieperiode en geen extra parking…
 
Laatst bewerkt:

Sam Timmermans

Campingartiest
9 aug 2021
86
70
Da is t hem ook hé. Totaal geen extra parking. Als je een evenemententerrein voor 50.000 man wil, zorg je toch dat je genoeg parking hebt?
En de buren kunt ge niet echt ongelijk geven, da terrein ligt huist naast een woonwijk. Stel u maar eens voor dat ge daar op vakantie zijt of gewoon woont...
Imo heeft stad Oostende hier geen punten gescoord...
Pas op, ik juist het alleen maar toe dat er meer zo'n sites komen, maar mss beter eens deftig bekijken ....
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.606
853
Kusttram of pendelbus lijkt mij sowieso de beste optie, op voorwaarde dat deze vlot rijden en geen ellenlange wachtrijen veroorzaken.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.398
1.906
Beyoncé op Pinkpop is een binnenkopper voor Beyoncé op Boutique lijkt me. Harry Styles ging een solo event worden toch?
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.606
853
Taylor Swift nog in de running sinds de corona afgelasting?
Iemand een idee hoe die ticketverkoop toen liep?
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.606
853
Geen gekke gedachte. Depeche Mode misschien. P!nk zou volgens de geruchten ook met tourdata komen....
Het lijkt wel dat 2023 het echte knaljaar gaat worden. Iedereen gaat touren blijkbaar...
En meestal zijn we in België/Nederland goed verwend dat ze allemaal wel een stop houden hier...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.710
1.872
Het lijkt wel dat 2023 het echte knaljaar gaat worden. Iedereen gaat touren blijkbaar...
En meestal zijn we in België/Nederland goed verwend dat ze allemaal wel een stop houden hier...
Ik had bv Roger Waters ook wel wat gevonden voor Werchter Boutique. Maar met de huidige productie, podium met daarboven beeldschermen in het midden, wordt dat wat lastig op een buitenlocatie. Zal dus wel Sportpaleis worden. Maar ook U2 zou natuurlijk prima op Boutique passen. Ja, het wordt een druk jaar 😁
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.606
853
Ik had bv Roger Waters ook wel wat gevonden voor Werchter Boutique. Maar met de huidige productie, podium met daarboven beeldschermen in het midden, wordt dat wat lastig op een buitenlocatie.
De beelden op YouTube van Roger Waters' tour lijken mij wat tegenvallen. De schermen zijn wel heel erg aanwezig.
Maar ik ga het toch meepikken als hij ergens bij ons passeert.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.175
2.996
Werchter Boutique zal volgend jaar plaatsvinden op zaterdag 17 juni.
Het event zelf kan ik niet zien, maar de ticketpagina voor het rolstoelplatform staat al klaar. Aankondiging zal dus wellicht niet lang meer duren.

Taylor Swift kan ieder moment een single droppen voor haar nieuw album, dat is mijn persoonlijk gokje.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.710
1.872
Maar ook Robbie Williams en Depeche Mode komen zeer binnenkort met tourdata en die passen net zo goed op Werchter Boutique.....
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Depeche Mode zie ik eerder op de reguliere RW staan. En Robbie op een classic.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken