TW Classic 2023

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530
En te bedenken dat ik enkele weken terug nog zat te stressen dat ze The National op een uitverkocht event zouden kunnen zetten. Ik had moeten weten dat het LN/Werchter blijft en dat ze vooral niet te veel moeite doen als de centjes al binnen zijn daar.

En toch...het had iets meer mogen zijn dan een rosse krullebol die al 28 jaar geen grote hit meer heeft gehad en het muzikale equivalent van een valiumpil.
 
Laatst bewerkt:

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
En te bedenken dat ik enkele weken terug nog zat te stressen dat ze The National op een uitverkocht event zouden kunnen zetten. Ik had moeten weten dat het LN/Werchter blijft en dat ze vooral niet te veel moeite doen als de centjes al binnen zijn daar.

En toch...het had iets meer mogen zijn dan een rosse krullebol die al 28 jaar geen grote hit meer heeft gehad en het muzikale equivalent van een valiumpil.
Ook hier… zo werkt het niet… denk wat ze ervoor hebben gezet best duur is, terwijl dat eigenlijk zelfs niet nodig was
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock en yannickd

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530
Ook hier… zo werkt het niet… denk wat ze ervoor hebben gezet best duur is, terwijl dat eigenlijk zelfs niet nodig was


Ssst Jimmy, laat me af en toe even bitchen op LiveNation.

Je hebt uiteraard gelijk dat een Simply Red en Jack Johnson niet voor wat drankbonnen en een paar pistolets met prépare komen spelen..

Dat beide even opwindend zijn als die pistolets in kwestie is gewoon...jammer voor degenen die wat meer pit in die affiche hadden verwacht.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Ssst Jimmy, laat me af en toe even bitchen op LiveNation.

Je hebt uiteraard gelijk dat een Simply Red en Jack Johnson niet voor wat drankbonnen en een paar pistolets met prépare komen spelen..

Dat beide even opwindend zijn als die pistolets in kwestie is gewoon...jammer voor degenen die wat meer pit in die affiche hadden verwacht.
vorige keer stond er met Lana een coole act voor Bruce, hoe hard kon iets niet passen… dan lijken dit mij betere gokken
 
  • Leuk
Waarderingen: zero, Paddy en yannickd

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Ik vind Simply Red ook niet meteen 'passen', maar live is dat wel kwaliteit met de grote k.
Soundtechnisch zitten die ook in de top.
Zelden zo'n goed geluid gehoord als toen tijdens hun Cuba project.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd en gesp

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Ik hou me sterk aanbevolen als iemand nog 2/3 tickets heeft! Eventueel te ruil voor 2x Springsteen in Dusseldorf of 2x Springsteen op Landgraaf. Het verschil betaal ik natuurlijk!
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
539
490
Ga Triggerfinger in een kleine zaal voor 650 man zien spelen met de nieuwe bassist op 6 april. Ik zal jullie nog laten weten hoe het was!
 

Joeri

Randprogramma
14 apr 2021
101
89
De nieuwe bassist van Triggerfinger is er pas na 11 juni bij, tot nu toe is het eerste concert in de nieuwe bezetting op TW Classic op 18 juni.

Edit: ik zie dat de nieuwe bassist op alle andere geplande shows speelt, exclusief Paradiso Amsterdam, De Spot Groningen en de 2 AB concerten in Brussel.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.190
765
De nieuwe bassist van Triggerfinger is 'gewoon' Geoffrey Burton en die speelt al zeker 5 jaar mee als vierde bandlid (op gitaar, weliswaar).
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
539
490
Triggerfinger gezien in Gebouw-T afgelopen donderdag (650 man) Het was onwijs goed (zoals je van Mario & Ruben mag verwachten). Die gasten lopen lekker plezier te maken op het podium en gewoon keigoede rock te spelen.

Zal qua beleving anders zijn op TW Classic gezien het formaat van de wei en mensen die specifiek voor Bruce komen, maar ik denk dat dit prima gaat werken!
 

Tinus101

Gouden Tip
21 nov 2022
458
523
Triggerfinger gezien in Gebouw-T afgelopen donderdag (650 man) Het was onwijs goed (zoals je van Mario & Ruben mag verwachten). Die gasten lopen lekker plezier te maken op het podium en gewoon keigoede rock te spelen.

Zal qua beleving anders zijn op TW Classic gezien het formaat van de wei en mensen die specifiek voor Bruce komen, maar ik denk dat dit prima gaat werken!
Heb ze vrijdag op paaspop gezien. Dat knalt gewoon nog steeds zoals altijd
 
  • Leuk
Waarderingen: Raoul

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
539
490
Wij rijden 's nachts na afloop meteen terug naar huis (dik 1 uur en 15 minuten). Ik maak me een beetje zorgen om een verkeersinfarct (heb nog nooit gehad dat ik op Werchter geen overnachting had).

Valt dit mee of kunnen we de wagen beter op Leuven zetten en pendelen?
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
678
624
Wij rijden 's nachts na afloop meteen terug naar huis (dik 1 uur en 15 minuten). Ik maak me een beetje zorgen om een verkeersinfarct (heb nog nooit gehad dat ik op Werchter geen overnachting had).

Valt dit mee of kunnen we de wagen beter op Leuven zetten en pendelen?
Leuven!

Woon op 20 minuten van de weide tijdens normaal verkeer. Laatste dagevent deden we er bijna 3 uur over.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raoul

JR1

Campingartiest
4 nov 2021
64
41
Ik zag in de algemene informatie precies dat je als je geen treinticket hebt moet betalen voor de pendelbus? Ik woon al 10 jaar in Leuven en heb al verschillende Werchterevents met de bus gedaan, maar dit was altijd in het ticket inbegrepen dacht ik? Kan iemand dit verduidelijken of dit nu wel zou zijn?
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.190
765
Ik zag in de algemene informatie precies dat je als je geen treinticket hebt moet betalen voor de pendelbus? Ik woon al 10 jaar in Leuven en heb al verschillende Werchterevents met de bus gedaan, maar dit was altijd in het ticket inbegrepen dacht ik? Kan iemand dit verduidelijken of dit nu wel zou zijn?
Bij TW Classic is de pendelbus al een aantal jaar niet gratis. Bij Rock Werchter wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: JR1

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.190
765
Woon op 20 minuten van de weide tijdens normaal verkeer. Laatste dagevent deden we er bijna 3 uur over.
Klopt. Na TW Classic 2014 hebben we tot 3u 's nachts stilgestaan op het parkeerterrein. Toen is een van ons uit frustratie het verkeer gaan regelen en waren we vrij snel weg. :ROFLMAO:
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

JR1

Campingartiest
4 nov 2021
64
41
Bij TW Classic is de pendelbus al een aantal jaar niet gratis. Bij Rock Werchter wel.
Oké, dankjewel! Raar dat dit niet zo is, Werchter Boutique heb ik bijvoorbeeld vorig jaar zeker gratis gedaan, dus vind het raar dat ze niet alles over dezelfde kam scheren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken