TW Classic 2023

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
BRUCE_2023_press-1024x689.jpg


TW Classic 2023​

Datum: 18 juni 2023
Venue: Festivalpark Werchter
Plaats: Werchter
Land: België

Meer info:
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Ja? Hoorde er eerlijk gezegd ook weinig over in de recensies.

En een 4e plek in de 25 beste acts volgens Festileaks. Onder de grootste hits als Goldband en Stromae, maar boven hele grote publiekstrekkers zoals bijvoorbeeld Arctic Monkeys, Fred Again.. en Eefje de Visser.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en simonbolivar

simonbolivar

Randprogramma
3 jul 2019
142
114
Als ze maar meteen een vervangende artiest bijboeken dan.

Al twee keer gehad dat Fender last minute zijn optreden cancellde omdat hij een griepje had of iets beter te doen.
Klopt, heb zelf ook twee keer meegemaakt, maar hij heeft een statement uitgebracht mbt z'n mentale gezondheid dat hij z'n rust gaat nemen.
Blijft de vraag natuurlijk hoe lang zoiets duurt, maar gezien hij juni volgend jaar weer wat optredens aan het plannen is lijkt het de goede kant op te gaan.
Als sub voor z'n grote idool lijkt me dan een droom die voor hem uit komt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327

En een 4e plek in de 25 beste acts volgens Festileaks. Onder de grootste hits als Goldband en Stromae, maar boven hele grote publiekstrekkers zoals bijvoorbeeld Arctic Monkeys, Fred Again.. en Eefje de Visser.
Amai, volledig gemist. Zal die gast de gok wel waard zijn zeker.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530
Pas op. Als hij er staat lijkt Fender me echt een sterke naam. Persoonlijk zou ik hem liever in de Barn op Werchter zien, maar als 18 u op main act voor Bruce is hij zeker welkom.

Ik zou Fender - dEUS - Bruce nog best een aantrekkelijke vinden.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Ik verwacht dat Jack Johnson hier bij komt. Lijkt me niet te touren tot na Glastonbury. En heeft altijd wel zijn date met Werchter op die tour.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.190
765
Lees net dit op de site van TW Classic:

"Een Golden Circle ticket geeft gegarandeerd toegang tot het publieksvak net voor het podium tijdens het concert van Bruce Springsteen and The E Street Band. Tijdens de andere concerten hebben ook andere festivalgangers toegang tot dit vak tot de capaciteit bereikt is. Tijdens het concert van Bruce Springsteen and The E Street Band hebben uitsluitend festivalbezoekers met een bandje dat toegang verleent tot de Golden Circle toegang tot dit vak."

Hoe gaan ze dat dan doen? Een uur voor Bruce het hele vak leegvegen en daarna alleen mensen met een bandje terug erin? Dat gaat voor heel veel toestanden zorgen...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken