Graspop Metal Meeting 2023

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
972
1.004
Voor mij is hun beste nummer Otta en die spelen ze ook altijd live. Zeker ff luisteren. Evenals Kold. Vaste afsluiter Godess of the Ages is ook episch. Die drie nummers muziek zijn ongeveer een half uur dus geniet er van šŸ”„
Wat is die zoekfunctie van dit forum toch leuk. Zo kon ik 37 pagina's teruggaan en zeggen dat vooral de vaste afsluiter van solstafir me heeft overtuigd om dat te kiezen boven parkway drive. Mss dat ik parkway drive toch ga zien voor een goed plaatsje voor slipknot te vinden. Kzal wel zien. Het zal wel druk worden bij slipknot aangezien dat het enige moment van het festival (op molybaron na) dat er niks gelijktijdig speelt.
 

Jimmeh07

Randprogramma
3 jun 2023
193
267
Als ik echt zot sta ga ik moshen tijdens parkway drive en daarna nog proberen vooraan ter geraken bij slipknot.. ma het probleem is wat dat er eigenlijk quasi geen moshpits zijn. Het hele terrein voor de "geluidstoren(?) is gewoon een grote mengelmoes van mensen.
 

Jimmeh07

Randprogramma
3 jun 2023
193
267
bedankt voor de tips,
Nu nog even een ander vraagje...
Door mij gebroken enkel vorig jaar op werchter voor mij geen moshpits, circle pits of wall of deaths.
Maar denk wel dat ik me nog veilig voel bij vanvoor staan, crowdsurfers helpen, polonaise? lol. Aan de rand van de pit staan... Iemand ervaringen met de tussenweg zoeken? Dus toch nog bewegen en niet volledig stilstaan om je rug te besparen? En ja, headbangen hoort er uiteraard bij.
Stevige bottinnen geen optie? :D
Normaal neem ik elk jaar een stevig paar mee, maar vorig jaar door spontaan falen (lees; zool verdween letterlijk) mn sportsloefen moeten gebruiken.
Minder stabiel maar eigenlijk pak meer grip waardoor ik echt quasi niet ben gevallen in moshpits, wat normaal al wat vaker gebeurd :ROFLMAO:
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
972
1.004
Stevige bottinnen geen optie? :D
Normaal neem ik elk jaar een stevig paar mee, maar vorig jaar door spontaan falen (lees; zool verdween letterlijk) mn sportsloefen moeten gebruiken.
Minder stabiel maar eigenlijk pak meer grip waardoor ik echt quasi niet ben gevallen in moshpits, wat normaal al wat vaker gebeurd :ROFLMAO:
Je brengt me op een idee. Ooit een keer bergbotinnen meegenomen in het regenjaar. Niemand kon me volgen. Nu met dat warm weer 18 uur met bergbotinnen. Kweet niet of mijn voeten dat gaan overleven. Het is ofwel minder kans tot omklinken ofwel braaf zijn en gewone stevige schoenen aan.
 

Jimmeh07

Randprogramma
3 jun 2023
193
267
Weet ook nog niet zeker welke ik ga nemen, ma denk ook mn meindls te nemen. Enige wat wat tegen steekt is datr die nog niet echt zijn ingelopen.. maar 't is dat of terug mn reebok sportsloefen o_O


Goeie sokken zijn wel cruciaal met dit warm weer.
 
  • Winning
Waarderingen: Pauly Robin

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
972
1.004
Weet ook nog niet zeker welke ik ga nemen, ma denk ook mn meindls te nemen. Enige wat wat tegen steekt is datr die nog niet echt zijn ingelopen.. maar 't is dat of terug mn reebok sportsloefen o_O


Goeie sokken zijn wel cruciaal met dit warm weer.
Die heb ik zeker hoor. Zal erover nadenken.
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
522
614
Vraag me af wat stubru gaat doen op de weide heel een weekend. Eva De Roo gaf zelf reclame voor Lorna Shore verrassend genoeg op hun website
Stubru voelt de hete adem van radio willy in zenne nek. En daarom gaan ze nu hun terug in de metal stoppen.
Ze gaan terug met een stand op graspop staan en allicht zal er ook live uitgezonden worden vanop de wei.
Maar voor de luisteraars terug te winnen zullen ze toch met meer moeten afkomen dan enkele uurtjes rock/metal op maandagavond.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
972
1.004
op tijd vooraan gaan staan bij skindred raad ik aan :)
Nope, of heel mss. Was saaie bedoening in het voorprogramma van volbeat. Het publiek was niet mee en het geluid stond slecht in sportpaleis. Mss daarmee. Ma kheb liever boem baf geef het mij dan komaan kwil je horen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.119
7.286
Nope, of heel mss. Was saaie bedoening in het voorprogramma van volbeat. Het publiek was niet mee en het geluid stond slecht in sportpaleis. Mss daarmee. Ma kheb liever boem baf geef het mij dan komaan kwil je horen.
Een saaie bedoening? :O Zo heb ik iemand Skindred nog nooit zien omschrijven
Wordt het grootste feestje van de dag
maarja kan natuurlijk dat het niet je ding is, lijkt me wel echt een festival band

EDIT: dat antwoord was trouwens niet zo serieus bedoeld hoor, ik ken die 2 bands niet goed genoeg om er een oordeel over te geven. bedoelde niet dat die 2 bands niet de moeite waard zijn ofso.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.361
6.553
Cane hill of heriot? Wat raden jullie aan? Ken ze beide niet echt. Ć©Ć©n nummer geluisterd. Wat gaat het hardst?
Heriot is arguably (wat is daar een goed Nederlands woord voor?) de hardste band van het hele festival. Cane Hill is een metalcoreband die zo nu en dan een beetje flirt met prog.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
972
1.004
Een saaie bedoening? :O Zo heb ik iemand Skindred nog nooit zien omschrijven
Wordt het grootste feestje van de dag
maarja kan natuurlijk dat het niet je ding is, lijkt me wel echt een festival band
Zoals je zegt, een festival band maar absoluut geen "slecht sportpaleis geluid met voorprogramma volbeat mensen die voor zich uit zitten te staren" band.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
972
1.004
Heriot is arguably (wat is daar een goed Nederlands woord voor?) de hardste band van het hele festival. Cane Hill is een metalcoreband die zo nu en dan een beetje flirt met prog.
Het woordje prog kietelde me weer een beetje. Thanks, kwas een wachten op een reactie als iemand van jou. Ma heb beslist. Heriot wordt mss al een must see?
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.361
6.553
Het woordje prog kietelde me weer een beetje. Thanks, kwas een wachten op een reactie als iemand van jou. Ma heb beslist. Heriot wordt mss al een must see?
Beiden geen mustsees voor mij, maar ik ga Cane Hill waarschijnlijk wel zien vanaf de tribune bij de Jup stage. Even mijn benen proberen te sparen, want vanaf 14:45 tot 01:30 heb ik amper nog een moment rust.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.355
2.840
Een saaie bedoening? :O Zo heb ik iemand Skindred nog nooit zien omschrijven
Wordt het grootste feestje van de dag
maarja kan natuurlijk dat het niet je ding is, lijkt me wel echt een festival band

EDIT: dat antwoord was trouwens niet zo serieus bedoeld hoor, ik ken die 2 bands niet goed genoeg om er een oordeel over te geven. bedoelde niet dat die 2 bands niet de moeite waard zijn ofso.
Denk dat het probleem ook was dat ze in voorprogramma van Volbeat stonden. Mensen komen dan ook echt voor Volbeat. Ik vond ze in Arnhem zeer vermakelijk
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin en Loek123

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.554
7.215
Ik snap jullie punten. Ben zelf ook goed voorzien maar ik zie er wel nog de gein van in om een kleine tattoo te zetten op een festival en/of beurs.

Zelf heb ik al een kleine gezet met een vriendengroep op vakantie in Spanje. En m'n verloofde en ik zijn hetzelfde van plan tijdens de huwelijksreis (uiteraard wel zo dicht mogelijk op het einde van de vakantie).

Voor de verzorging zie ik het probleem niet zo. Als je dat gewoon goed insmeert, afdekt met wat keukenfolie en niet mee in de zon loopt kan er toch weinig kwaad lijkt me.

Succes met niet in de zon lopen op een grote open weide met de huidige weersverwachtingen :LOL:
 
  • Haha
Waarderingen: Piebe71

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.747
2.423

Misschien nog een idee voor tijdens de FL-meeting? šŸ˜
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
972
1.004
Hier nog eens mijn programma zonder ingewikkelde opmaak.
Bij deze de spoedcursus.
Hoe meer * hoe liever ik het wil zien.
Hoe meer vraagtekens, hoe meer ik twijfel of het het aantal sterren waard is.
Opmerkingen of aanbevelingen zijn altijd welkom.
Want ik heb mss maar 1 mainstage act voor zaterdag en zondag?
Mis ik iets?
Succes met het lezen.




zaterdag
(camping metal dome vanaf 2de band)

stukje vended of toch maar mimi barks riskeren?
kane hill (nu metal) vs *?heriot (wall of sound trage hardcore)
*?antimatter
*infected rain
***meeting
**?sleep token
*?soen of stukje architects en rancid, maar dan op tijd naar
***eivor
mss klein stukje **korpiklaani
**?solstafir of **?parkway drive
**slipknot
*bulls on parade
*pablo honey (grunge)

zondag

**paledusk vroeger door voor
***?hippotraktor
***meeting
**merch bloodywood shirt kopen.
stand atlantic (avril punkrock)
blijven staan voor ***bloodywood
pauze of deathstars vroeger door voor
*avatar vroeger door voor
**?helmut lotti
*?*?voivod
stukje *eluveitie
**?billy talent
dood
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken