Graspop Metal Meeting 2023

Ceeweb

Campingartiest
1 jun 2023
76
138
Weet je waar ik nog op hoop elk jaar opnieuw?
Dat ze ad-fundum cam gaan terug brengen ;)
Ik denk dat ik 2019 deze 1 dag is geweest maar toen door kritiek van buiten het festival is weggehaald omdat de organisatie die discussie niet wou aangaan :ROFLMAO: was prima vermaak tussen de acts door
Ow, die heb ik gemist, lijkt me wel fun, alternatief van de kiss-cam.
 

Cooman666

Campingartiest
2 nov 2022
89
213
nog geen cease and decist gekregen zoals die kerel die van werchters foto's nam?
Ik zie het probleem niet echt? Dit is geen staatsgeheim. Als je langs de weides rijdt kan je dit ook gewoon zien. Plus het is een beeld van wat ze op hun eigen schema reeds bekend gemaakt hebben.
Indien het niet toegelaten is zal ik de foto's wel verwijderen en geen verdere meer posten!
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Op Durbuy Rock stond er ook een dame die tattoos zette, in een busje, deur open. Waren kleine stukjes van 80€, maar toch regelmatig iemand in die stoel zien zitten terwijl hij/zij/hen een beker bier aan het ledigen waren.
Voor mij hoort dit echter niet thuis op een festival. Wil je een tatoo, dan zoek je toch eerst naar een goede artiest die de stijl beheerst die je wil laten zetten. Dat is toch niet iets om snel, snel even op een festival te laten doen.
Ik snap al niet dat mensen dat op tattoo-beursen doen, dus laat staan op een zanderig festival.
En nee, niks tegen tattoos op zich, ik ben zelf wel redelijk voorzien met een sleeve en wat losse stuks.
Zelf ook genoeg tattoo ervaring maar moet er toch niet aan denken op een festival een tattoo te laten zetten. Alleen al puur qua omgeving/verzorging. Neem het daar iets te serieus voor.

Ik snap jullie punten. Ben zelf ook goed voorzien maar ik zie er wel nog de gein van in om een kleine tattoo te zetten op een festival en/of beurs.

Zelf heb ik al een kleine gezet met een vriendengroep op vakantie in Spanje. En m'n verloofde en ik zijn hetzelfde van plan tijdens de huwelijksreis (uiteraard wel zo dicht mogelijk op het einde van de vakantie).

Voor de verzorging zie ik het probleem niet zo. Als je dat gewoon goed insmeert, afdekt met wat keukenfolie en niet mee in de zon loopt kan er toch weinig kwaad lijkt me.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kneuzer

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
352
796
Ow, die heb ik gemist, lijkt me wel fun, alternatief van de kiss-cam.
Ja, was ook echt lachen. En iedereen dronk ook nog hoeveel hij zelf wilde, (als het niet ad fundum ging was er wel licht boe geroep maar dat was het dan ook) en je zag er soms ook echt los erover gaan (3pintjes in een waterval formatie binnentikken).
Maar het kwam in het nieuws in de loop van de dag, de anti-alcohol en drugs liga begon te mekkeren en het was uit met de pret :D
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en nikita

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Ja, was ook echt lachen. En iedereen dronk ook nog hoeveel hij zelf wilde, (als het niet ad fundum ging was er wel licht boe geroep maar dat was het dan ook) en je zag er soms ook echt los erover gaan (3pintjes in een waterval formatie binnentikken).
Maar het kwam in het nieuws in de loop van de dag, de anti-alcohol en drugs liga begon te mekkeren en het was uit met de pret :D
Was inderdaad schitterend vermaak. Ik vond het ook mooi dat ze even goed mensen in beeld namen met cola of water in hun handen en je zag gewoon veel mensen de camera lokken om een actje op te voeren.
Helaas inderdaad heeft TV dat pretje verpest en werd het weer veel serieuzer gemaakt dan het allemaal was...
 

Ceeweb

Campingartiest
1 jun 2023
76
138
Was inderdaad schitterend vermaak. Ik vond het ook mooi dat ze even goed mensen in beeld namen met cola of water in hun handen en je zag gewoon veel mensen de camera lokken om een actje op te voeren.
Helaas inderdaad heeft TV dat pretje verpest en werd het weer veel serieuzer gemaakt dan het allemaal was...

In 2017 geweest blijkbaar.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.842
Op Durbuy Rock stond er ook een dame die tattoos zette, in een busje, deur open. Waren kleine stukjes van 80€, maar toch regelmatig iemand in die stoel zien zitten terwijl hij/zij/hen een beker bier aan het ledigen waren.
Voor mij hoort dit echter niet thuis op een festival. Wil je een tatoo, dan zoek je toch eerst naar een goede artiest die de stijl beheerst die je wil laten zetten. Dat is toch niet iets om snel, snel even op een festival te laten doen.
Ik snap al niet dat mensen dat op tattoo-beursen doen, dus laat staan op een zanderig festival.
En nee, niks tegen tattoos op zich, ik ben zelf wel redelijk voorzien met een sleeve en wat losse stuks.
Mja, blijkbaar is er genoeg vraag/belangstelling, anders zou het er niet staan.
Ik heb er geen enkele moeite mee wat mensen met hun eigen lichaam willen doen, ook niet met een zatte kop.
Uiteraard wel de consequenties dragen dan..
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
De voorbije jaren waren op graspop en alcatraz telkens een vreemde eend in de bijt a la russkaja of kontrust. Wat heeft graspop dit jaar te bieden?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
ik zie redelijk wat vreemde eenden hoor, en ook een aantal die jammergenoeg van de affiche verdwenen zijn. zo denk ik aan ghostmane die er normaal moest staan, russkaja die niet meer bestaat. maar eveneens sleep token en carpenter brut die nu op de affiche staan.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Mimi Barks. Een vreemdere eend zal je niet vinden.
Haha, ja, ma wel van een heel ander soort. Ik hou wel eens van afwisseling. Maar zou me bijna schuldig vinden om dat goed te vinden maar vind het toch goed denk ik? Weet het niet? Zo slecht dat het goed is? confused. Nog iemand?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
naast mimi barks zou ik ook wel Paledusk nomineren als vreemde eend van het jaar
als je daar wat nummers inclusief clips van opzet op youtube en je denkt niet 'wtf is dit' dan weet ik het ook niet meer
 

glenne

Playlistbediener
16 mrt 2023
5
16
De voorbije jaren waren op graspop en alcatraz telkens een vreemde eend in de bijt a la russkaja of kontrust. Wat heeft graspop dit jaar te bieden?
Volgens mij past Helmut Lotti ook zeker in deze categorie. Ik had er alleszinds mijn linkerteen op durven wedden dat ik de zin 'ik ga zondag naar de show van Helmut Lotti op Graspop kijken' in geen duizend jaar uitgesproken zou hebben.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.842
Ligt er ook aan wat je precies onder 'vreemd' verstaat. Anders? Uniek? Onverwacht? Atypisch voor GMM?
Dan komen er best wel aardig wat bands daarvoor in aanmerking op een of andere manier:
  • Antimatter
  • Avatar
  • Beast In Black
  • Black Mirrors
  • Bloodywood
  • Carpenter Brut
  • Eivør
  • Evergrey
  • Generation Sex
  • Ghost
  • Heidevolk
  • Hellmut
  • Loathe
  • Mimi Barks
  • Palaye Royale
  • Paledusk
  • Skindred
  • Sleep Token
  • The Chats
  • The Luka State
  • Tom Morello
  • VV
  • Vanaheim
  • Voivod
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
naast mimi barks zou ik ook wel Paledusk nomineren als vreemde eend van het jaar
als je daar wat nummers inclusief clips van opzet op youtube en je denkt niet 'wtf is dit' dan weet ik het ook niet meer
Ahja heb ik vandaag nog ontekt toevallig dankzij een gast hier op eht forum. Dit nummer heeft alvast op repeat gestaan. En idd het werkt. sorry, khoor het graag denk. Maar zijt gerust bij carnaval trek ik de grens. Of hoort de rooie jager daar ook al bij?
Dat wordt dus zondag toch niet uitslapen. Zaterdag mss Hangt er vanaf of ik mimi barks een kans ga even om 12:20.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
bedankt voor de tips,
Nu nog even een ander vraagje...
Door mij gebroken enkel vorig jaar op werchter voor mij geen moshpits, circle pits of wall of deaths.
Maar denk wel dat ik me nog veilig voel bij vanvoor staan, crowdsurfers helpen, polonaise? lol. Aan de rand van de pit staan... Iemand ervaringen met de tussenweg zoeken? Dus toch nog bewegen en niet volledig stilstaan om je rug te besparen? En ja, headbangen hoort er uiteraard bij.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Ligt er ook aan wat je precies onder 'vreemd' verstaat. Anders? Uniek? Onverwacht? Atypisch voor GMM?
Dan komen er best wel aardig wat bands daarvoor in aanmerking op een of andere manier:
  • Antimatter
  • Avatar
  • Beast In Black
  • Black Mirrors
  • Bloodywood
  • Carpenter Brut
  • Eivør
  • Evergrey
  • Generation Sex
  • Ghost
  • Heidevolk
  • Hellmut
  • Loathe
  • Mimi Barks
  • Palaye Royale
  • Paledusk
  • Skindred
  • Sleep Token
  • The Chats
  • The Luka State
  • Tom Morello
  • VV
  • Vanaheim
  • Voivod
Ik vind Bloodywood ook wel een goede shout, is binnen de metal toch een geheel nieuwe sound
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: TNFke en Pauly Robin

Gebruikers die dit onderwerp bekijken