Graspop Metal Meeting 2023

jeroooo

Playlistbediener
16 dec 2019
16
28
Vraag me af wat stubru gaat doen op de weide heel een weekend. Eva De Roo gaf zelf reclame voor Lorna Shore verrassend genoeg op hun website
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
best bizar dat ze nog maar een ruime 5 dagen hebben voor de opbouw, ziet er naar uit dat er nog best veel moet gebeuren
uiteraard gaat dat helemaal goed komen, maar als ik die foto's die en denk dat we daar over minder dan 6 dagen al staan? Wow.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en Piebe71

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Dag beste kijkers,
Het wordt weer eentonig.
altijd zon!
temperaturen van woensdag tot maandag: 28, 26, 27, 27, 26, 25
's nachts: 17, 15, 15, 14, 14
gemiddelde lichte NO of N wind tussen de 10 of 15 / uur
temperaturen zijn vooral zondag of maandag nog onzeker, maar verwacht geen grote verschuivingen meer.
morgen zijn we er weer met meer weer.
 

Imag

Playlistbediener
26 mei 2023
30
72
Dag beste kijkers,
Het wordt weer eentonig.
altijd zon!
temperaturen van woensdag tot maandag: 28, 26, 27, 27, 26, 25
's nachts: 17, 15, 15, 14, 14
gemiddelde lichte NO of N wind tussen de 10 of 15 / uur
temperaturen zijn vooral zondag of maandag nog onzeker, maar verwacht geen grote verschuivingen meer.
morgen zijn we er weer met meer weer.
Echt top dat je ons de afgelopen tijd voorziet van het weerbericht! Wordt zeer gewaardeerd!!
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
best bizar dat ze nog maar een ruime 5 dagen hebben voor de opbouw, ziet er naar uit dat er nog best veel moet gebeuren
uiteraard gaat dat helemaal goed komen, maar als ik die foto's die en denk dat we daar over minder dan 6 dagen al staan? Wow.
Ja zeker als je weet dat alle podia op RW al staan en dat pas over 3tal weken is
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Dag beste kijkers,
Het wordt weer eentonig.
altijd zon!
temperaturen van woensdag tot maandag: 28, 26, 27, 27, 26, 25
's nachts: 17, 15, 15, 14, 14
gemiddelde lichte NO of N wind tussen de 10 of 15 / uur
temperaturen zijn vooral zondag of maandag nog onzeker, maar verwacht geen grote verschuivingen meer.
morgen zijn we er weer met meer weer.

Ik ga akkoord met dit.
Proficiat Weerman @Pauly Robin. Opnieuw uitstekend werk van je!

200.gif
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Ja zeker als je weet dat alle podia op RW al staan en dat pas over 3tal weken is
ja maar ze hebben daar natuurlijk wel andere evenementen die eerder zijn toch? is er al 1 geweest of is de eerste tijdens Graspop?
al gebruiken die evenementen allleen de mainstage geloof ik
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
best bizar dat ze nog maar een ruime 5 dagen hebben voor de opbouw, ziet er naar uit dat er nog best veel moet gebeuren
uiteraard gaat dat helemaal goed komen, maar als ik die foto's die en denk dat we daar over minder dan 6 dagen al staan? Wow.
Dat valt toch wel mee, toch? Lijkt me nog enkel de mainstages te zijn en wat foodtentjes. De rest lijkt me toch al te staan adhv voorgaande foto's die hier werden gedropt.
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
ja maar ze hebben daar natuurlijk wel andere evenementen die eerder zijn toch? is er al 1 geweest of is de eerste tijdens Graspop?
al gebruiken die evenementen allleen de mainstage geloof ik
Ja die evenementen zijn enkel de main en Bruce Springsteen is tijdens het GMM weekend
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Dat valt toch wel mee, toch? Lijkt me nog enkel de mainstages te zijn en wat foodtentjes. De rest lijkt me toch al te staan adhv voorgaande foto's die hier werden gedropt.
ja snap ik maar vind het wel grappig dat ze de main tot het laatste bewaren
heb hier natuurlijk totaal geen verstand van en 100% vertrouwen in de organisatie, vond het gewoon grappig om te zien dat is alles :)

kan niet wachten tot donderdag
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

glenne

Playlistbediener
16 mrt 2023
5
16
1686312698258.png

Ik wil nu even niet de oude zak uithangen, maar is dit nu echt niet compleet onverantwoord, zelfs niet te spreken van semi-illegaal? :rolleyes:
Als iemand die toch wel een groot deel van zijn lichaam vol piercings en inkt heeft staan lijkt me dit op zijn minst echt een gebrek aan integriteit van de artiesten ter plaatse.
Een piercing of een tattoo zetten onder invloed is op zich al een dom idee, laat staan dat het hele genezingsproces echt niets is om in het oog te houden tijdens een festival.

Soit, ik geef 5 euro aan de eerste persoon die voor mij staat met een tattoo van SLAYYYYYYYERRGH op hun voorhoofd.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Bekijk bijlage 5409

Ik wil nu even niet de oude zak uithangen, maar is dit nu echt niet compleet onverantwoord, zelfs niet te spreken van semi-illegaal? :rolleyes:
Als iemand die toch wel een groot deel van zijn lichaam vol piercings en inkt heeft staan lijkt me dit op zijn minst echt een gebrek aan integriteit van de artiesten ter plaatse.
Een piercing of een tattoo zetten onder invloed is op zich al een dom idee, laat staan dat het hele genezingsproces echt niets is om in het oog te houden tijdens een festival.

Soit, ik geef 5 euro aan de eerste persoon die voor mij staat met een tattoo van SLAYYYYYYYERRGH op hun voorhoofd.
Ik gok dat ze geen bezopen gasten gaan lopen tattooeren, alleen mensen die een nuchtere indruk maken. Maar eigenlijk wel met je eens dat het er misschien beter helemaal niet kan zijn. Legaal zal het wel goed zitten, de organisatie zal vast mensen in dienst hebben die daar op letten, kan niet anders met zo’n groot evenement.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS en jonasvh

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Bekijk bijlage 5409

Ik wil nu even niet de oude zak uithangen, maar is dit nu echt niet compleet onverantwoord, zelfs niet te spreken van semi-illegaal? :rolleyes:
Als iemand die toch wel een groot deel van zijn lichaam vol piercings en inkt heeft staan lijkt me dit op zijn minst echt een gebrek aan integriteit van de artiesten ter plaatse.
Een piercing of een tattoo zetten onder invloed is op zich al een dom idee, laat staan dat het hele genezingsproces echt niets is om in het oog te houden tijdens een festival.

Soit, ik geef 5 euro aan de eerste persoon die voor mij staat met een tattoo van SLAYYYYYYYERRGH op hun voorhoofd.
Ze zullen zich wel indekken dat ze geen tattoo's zullen plaatsen aan iemand die onder invloed is van alcohol en/of drugs.
Piercings kon je trouwens al ettelijke jaren ter plaatse laten stekken.

Edit: Op tomorrowland had je ook zoiets. Volgens mij zullen de tattoo's enkel maar kleine designs zijn die iets te maken hebben met GMM. Je zal daar geen sessie van 4 uur kunnen doen, vermoed ik 🙃
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.843
Bekijk bijlage 5409

Ik wil nu even niet de oude zak uithangen, maar is dit nu echt niet compleet onverantwoord, zelfs niet te spreken van semi-illegaal? :rolleyes:
Als iemand die toch wel een groot deel van zijn lichaam vol piercings en inkt heeft staan lijkt me dit op zijn minst echt een gebrek aan integriteit van de artiesten ter plaatse.
Een piercing of een tattoo zetten onder invloed is op zich al een dom idee, laat staan dat het hele genezingsproces echt niets is om in het oog te houden tijdens een festival.

Soit, ik geef 5 euro aan de eerste persoon die voor mij staat met een tattoo van SLAYYYYYYYERRGH op hun voorhoofd.
Ik zie het probleem niet zo?
Wie zegt dat mensen onder invloed zijn als ze daar een tattoo laten zetten?
En wie zegt dat ze überhaupt een tattoo zetten bij iemand die onder invloed is?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Ik wil nu even niet de oude zak uithangen, maar is dit nu echt niet compleet onverantwoord, zelfs niet te spreken van semi-illegaal? :rolleyes:
Als iemand die toch wel een groot deel van zijn lichaam vol piercings en inkt heeft staan lijkt me dit op zijn minst echt een gebrek aan integriteit van de artiesten ter plaatse.
Een piercing of een tattoo zetten onder invloed is op zich al een dom idee, laat staan dat het hele genezingsproces echt niets is om in het oog te houden tijdens een festival.

Soit, ik geef 5 euro aan de eerste persoon die voor mij staat met een tattoo van SLAYYYYYYYERRGH op hun voorhoofd.
Ik gok dat ze geen bezopen gasten gaan lopen tattooeren, alleen mensen die een nuchtere indruk maken. Maar eigenlijk wel met je eens dat het er misschien beter helemaal niet kan zijn. Legaal zal het wel goed zitten, de organisatie zal vast mensen in dienst hebben die daar op letten, kan niet anders met zo’n groot evenement.
er wordt toch ook al duidelijk in de tekst dat ze dit alleen op afspraak doen?
is dan toch al een stuk lastiger om onder invloed spontaan zoiets te beslissen
 

chimaera

Playlistbediener
1 mrt 2023
37
80
Bekijk bijlage 5409

Ik wil nu even niet de oude zak uithangen, maar is dit nu echt niet compleet onverantwoord, zelfs niet te spreken van semi-illegaal? :rolleyes:
Als iemand die toch wel een groot deel van zijn lichaam vol piercings en inkt heeft staan lijkt me dit op zijn minst echt een gebrek aan integriteit van de artiesten ter plaatse.
Een piercing of een tattoo zetten onder invloed is op zich al een dom idee, laat staan dat het hele genezingsproces echt niets is om in het oog te houden tijdens een festival.

Soit, ik geef 5 euro aan de eerste persoon die voor mij staat met een tattoo van SLAYYYYYYYERRGH op hun voorhoofd.
De piercing stand was er altijd al toch? Ik heb zelf genoeg piercings en moet er niet aan denken om op zo'n zanderige vlakte onder het zweet een nieuwe piercing te nemen maar een vriendin van mij heeft dat wel gedaan (wel pas op zondag) en die doet het wel redelijk (tot in hoeverre wenkbrauw piercings redelijk gaan).

Het was toen ook behoorlijk druk dus er is zeker animo voor. Je mag volgens mij ook niet gedronken hebben. Tot in zoverre, ze vragen je een formulier in te vullen waarin je aangeeft niet gedronken te hebben.

Ik heb er geen problemen mee dat zo'n stand er staat. Het is voor sommige mensen een leuke herinnering en daar kan ik in komen.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
De piercing stand was er altijd al toch? Ik heb zelf genoeg piercings en moet er niet aan denken om op zo'n zanderige vlakte onder het zweet een nieuwe piercing te nemen maar een vriendin van mij heeft dat wel gedaan (wel pas op zondag) en die doet het wel redelijk (tot in hoeverre wenkbrauw piercings redelijk gaan).

Het was toen ook behoorlijk druk dus er is zeker animo voor. Je mag volgens mij ook niet gedronken hebben. Tot in zoverre, ze vragen je een formulier in te vullen waarin je aangeeft niet gedronken te hebben.

Ik heb er geen problemen mee dat zo'n stand er staat. Het is voor sommige mensen een leuke herinnering en daar kan ik in komen.
Nu is het niet meer diezelfde piercing stand volgens mij. Want die deden geen tattoo's, wat nu met Di(l)do's Den wel blijkt te zijn.
 

Ceeweb

Campingartiest
1 jun 2023
76
138
Op Durbuy Rock stond er ook een dame die tattoos zette, in een busje, deur open. Waren kleine stukjes van 80€, maar toch regelmatig iemand in die stoel zien zitten terwijl hij/zij/hen een beker bier aan het ledigen waren.
Voor mij hoort dit echter niet thuis op een festival. Wil je een tatoo, dan zoek je toch eerst naar een goede artiest die de stijl beheerst die je wil laten zetten. Dat is toch niet iets om snel, snel even op een festival te laten doen.
Ik snap al niet dat mensen dat op tattoo-beursen doen, dus laat staan op een zanderig festival.
En nee, niks tegen tattoos op zich, ik ben zelf wel redelijk voorzien met een sleeve en wat losse stuks.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS en glenne

Maerts

Campingartiest
16 mei 2023
75
168
Zelf ook genoeg tattoo ervaring maar moet er toch niet aan denken op een festival een tattoo te laten zetten. Alleen al puur qua omgeving/verzorging. Neem het daar iets te serieus voor.
 
  • Leuk
Waarderingen: glenne

Gebruikers die dit onderwerp bekijken