Graspop Metal Meeting 2023

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
ja volgens de geruchten werden ze een soort van gedwongen door Livenation om te switchen naar de cateraar die ook de catering van Rock Werchter doet en van andere evenementen op het werchter terrein en concerten in KBS etc.
kwaliteit van die cateraar lijkt niet erg positief afgaande op de recensies hier, maar we gaan het mee maken.

ik vraag me zelf wel af hoe veel controle de cateraar heeft op bijvoorbeeld de verschillende eet kraampjes die er staan en het aanbod dat de verschillende kraampjes aanbieden, en prijzen etc. Een deel daarvan zal ook wel door de organisatie vastgesteld worden neem ik aan?

Hopelijk niet hetzelfde personeel als dat van op RW,kan met moeite een lach vanaf terwijl dat wel het geval was op GMM.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Hopelijk niet hetzelfde personeel als dat van op RW,kan met moeite een lach vanaf terwijl dat wel het geval was op GMM.
Haha, nou ben ik nooit op Rock Werchter geweest, dus daar kan ik niet over oordelen. Maar het personeel op Graspop is inderdaad echt top. En volgens mij staat dit los van de cateraar. Maar lijkt me sterk, want ik lees onderstaand op de website. Dat is exact zoals ze het de afgelopen jaren hebben gedaan. Die zetten gewoon vrijwilligers van zo'n vereniging achter de stands, ongeacht wie de consumpties geleverd heeft.

"Voor individuele vrijwilligers hebben we helaas geen vacatures op GMM. Wel zetten we al jarenlang heel wat verenigingen aan het werk. Je vereniging aanmelden doe je hier. "
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Kan meestal wel lachen met het personeel hoor.

Kan goed zijn,maar vorig jaar op RW waren die zo serieus,terwijl ze op GMM wat losser en goedlachser zijn.
Het is niet dat ik begin een langdurig gesprek probeer aan te knopen of flauwe moppen vertel of zo,ik zeg gewoon goede dag bestel gewoon wat ik moet hebben en vertrek dan.
Het is precies of het personeel van de cateraar van GMM meer plezier heeft in hun werk dan dat van RW.
En heb verschillende standen aangedaan zowel op GMM als RW,vond het gewoonweg opvallend.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kneuzer

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.131
4.220
Kan goed zijn,maar vorig jaar op RW waren die zo serieus,terwijl ze op GMM wat losser en goedlachser zijn.
Het is niet dat ik begin een langdurig gesprek probeer aan te knopen of flauwe moppen vertel of zo,ik zeg gewoon goede dag bestel gewoon wat ik moet hebben en vertrek dan.
Het is precies of het personeel van de cateraar van GMM meer plezier heeft in hun werk dan dat van RW.
En heb verschillende standen aangedaan zowel op GMM als RW,vond het gewoonweg opvallend.
Ik zoek altijd ook de leukst lachende uit. Dus misschien is dat het. 🥳
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Ik zoek altijd ook de leukst lachende uit. Dus misschien is dat het. 🥳

Niet dat ze moeten lachen hé,laat dat duidelijk zijn.
Maar het was precies alsof wat komt gij hier doen en maak dat je wegkomt.
Dat gevoel had ik toch.

Er waren ook mensen die met zo'n bierton op hun rug liepen om de pintjes bij te vullen.
Die waren meestal wel vriendelijk hoor,ik ga niet iedereen over dezelfde kam scheren.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Ik ging tijdens werchter 2018 op dag 4 iets bestellen aan een standje en die vrouw zegt ineens tegen mij 'dat doet me nu zo'n deugd, iemand die hier vriendelijk bestelt met een stralende lach op haar gezicht' dus ik reageer enigszins verbaasd 'we zijn op een festival, dagen vol fijne muziek, ik zou verwachten dat iedereen hier zo bestelt' en die bekijkt me met een blik 'dat mag jij denken'. 😅 Dus misschien ligt het ook gewoon aan de wisselwerking tussen publiek en medewerkers... Op graspop hoor ik inderdaad zoveel mensen praatjes doen met de barmedewerkers en zegt iedereen dankjewel (in allerlei talen en dialecten 😊). Onbewust creëert dat misschien een heel ongedwongen sfeer en respect naar elkaar.
 

thesummoning

Playlistbediener
18 jun 2019
43
107
De zaterdagnamiddag zit er nog wel een redelijk gat in mijn schema. Ik zie dat de Rooie Jager dan in het Classic Rock Café staat. Welk genre speelt/draait die vooral? Of wat moet ik me daarbij voorstellen?
Tot nu toe altijd maar na de optredens daar binnen geweest, maar eigenlijk nooit overdag.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
De zaterdagnamiddag zit er nog wel een redelijk gat in mijn schema. Ik zie dat de Rooie Jager dan in het Classic Rock Café staat. Welk genre speelt/draait die vooral? Of wat moet ik me daarbij voorstellen?
Tot nu toe altijd maar na de optredens daar binnen geweest, maar eigenlijk nooit overdag.
Rond welk tijdstip zit dat gat? Met een beetje hulp kan je vast wel iets beters vinden dan de rooie jager :)
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Dag beste kijkers,
Het wordt zweten mannen (en vrouwen)
Van woensdag tot maandag: 29, 27, 28, 26, 26, 26
weinig wind.
's nachts
16, 16, 15, 14, 14 graden
Temperaturen vanaf zaterdag zijn nog onzeker. Ik kan ze mss nog een beetje laten zakken overdag en laten stijgen 's nachts.
Morgen zijn we er weer met meer weer.
Vergeten te zeggen dat er geen wolkje te vinden gaat zijn. Maar dat wisten jullie wss al.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.131
4.220
Niet dat ze moeten lachen hé,laat dat duidelijk zijn.
Maar het was precies alsof wat komt gij hier doen en maak dat je wegkomt.
Dat gevoel had ik toch.

Er waren ook mensen die met zo'n bierton op hun rug liepen om de pintjes bij te vullen.
Die waren meestal wel vriendelijk hoor,ik ga niet iedereen over dezelfde kam scheren.
IMG_0310.jpeg
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Haha, heb ik dat gezegd, ja?
Weet je zeker dat het niet om Legion(s) Of Doom ging? 😅
Kan me even niet herinneren waar en hoe ik Legion Of The Damned heb aanbevolen?
Niet dat die slecht zijn ofzo, maar is meer old-school death-/thrash-metal, niet helemaal mijn ding (ben meer van de melodic stuff enzo 😉 ).
Of je moet al bedoelen dat ze uit (Nederlands-) Limburg komen ofzo?


Polaris is uit Australië, maffe Japanners zijn Paledusk (spelen voor Hippotraktor). 😉

Damn, kan ik zondag toch niet uitslapen. Bedankt voor de ontdekking.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken