Graspop Metal Meeting 2023

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Geen Katatonia? Verrassend wel...
Nop. Dit voorjaar al gezien met Solstafir en is voldoende. Katatonia kan bij mij niet door de grens van een 7,5 breken om de een of andere reden. Prima om mee te pakken maar nu een betere band om voor te laten gaan.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Nop. Dit voorjaar al gezien met Solstafir en is voldoende. Katatonia kan bij mij niet door de grens van een 7,5 breken om de een of andere reden. Prima om mee te pakken maar nu een betere band om voor te laten gaan.
Hmm oké. Katatonia is zo'n band die ik thuis eigenlijk verrassend weinig opzet voor hoe goed ik ze vind. Maar als ik bij een concert sta en Jonas begint te zingen, dan gebeurt er altijd van alles met me.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Turnstile momenteel op Rock Am Ring, Ik blijf het spijtig vinden dat ze net aan hun US tour beginnen volgende week en hierdoor niet op graspop staan :(
Voor mijn gevoel is Turnstile precies zo'n band die nooit op Graspop gaat komen (in de huidige opzet; ja, zelfde discussie weer als altijd...).
 

Querulante Partij

Gouden Tip
13 jun 2022
478
1.499
Nop. Dit voorjaar al gezien met Solstafir en is voldoende. Katatonia kan bij mij niet door de grens van een 7,5 breken om de een of andere reden. Prima om mee te pakken maar nu een betere band om voor te laten gaan.
Ook niet de oude Katatonia albums zoals Brave Murder Day (met Mikael Åkerfeldt)? Ik vind het moeilijk voor te stellen dat zelfs die plaat niet verder zou komen dan een 7,5 bij jou. Niet dat het uitmaakt, want dat oude materiaal spelen ze vrijwel nooit meer, maar ik ben toch benieuwd.
 

Dovytn

Randprogramma
9 dec 2022
138
312
Voor mijn gevoel is Turnstile precies zo'n band die nooit op Graspop gaat komen (in de huidige opzet; ja, zelfde discussie weer als altijd...).
Zou spijtig zijn, maar ik snap het op zich wel, als die zo blijven groeien als het afgelopen jaar...
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.065
7.207
Arch Enemy rockt nu echt gruwelijk hard op RaR. Wat een liveband is dit toch! Genieten op de stream. En nóg meer zin in hun set op Graspop nu!
Inderdaad, die band is gewoon zo strak live.
wordt één van de hoogtepunten van de donderdag voor mij, maakt niet uit hoe vaak ik ze gezien heb
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Jamel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.023
Ik zal het meteen hier plaatsen, veel setlist staat er niet in maar je krijgt er wel een idee van.


Screenshot-20230401-101635-HLN-digitale-krant.jpg


Screenshot-20230401-101746-HLN-digitale-krant.jpg

@Rockbeer op 1 april, zo'n 225 pagina's geleden, werd dit artikel gedeeld. Die vermelding van Alice Cooper zal wel zijn wat ik me kan herinneren, maar "klassiekers" (meervoud) van AC/DC en Deep Purple, een liedje van Kiss, Run to the Hills ongetwijfeld en een hele hoop verrassingen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Ook niet de oude Katatonia albums zoals Brave Murder Day (met Mikael Åkerfeldt)? Ik vind het moeilijk voor te stellen dat zelfs die plaat niet verder zou komen dan een 7,5 bij jou. Niet dat het uitmaakt, want dat oude materiaal spelen ze vrijwel nooit meer, maar ik ben toch benieuwd.
Die albums ken ik niet zo goed omdat ze dat dus nooit meer live spelen. De nummers met iets meer pit spreken me ook gelijk meer aan. Zal het eens een kans geven
 
  • Leuk
Waarderingen: Querulante Partij

Gebruikers die dit onderwerp bekijken