Graspop Metal Meeting 2023

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Was mij laatste pre corona concert in de Ziggo Dome. Heb het nog niet eens tot de helft volgehouden en ben naar huis gegaan. Paar leuke nummers maar had het na 10 minuten wel gehad met de kinderachtige humor.
Maar... wat had je dan verwacht?
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

SulpherSouls

Randprogramma
1 dec 2022
206
531
Nothing But Thieves - tijdens eerste liedje al afgezet, kon niks met de stem haha
Tenacious D - na 2 liedjes afgezet.
Papa Roach - Genoten! Wat een energie en relaxte interactie met het publiek! De energie die ik bij Limp Bizkit mistte maakte zij goed.

Het GMM'23 gevoel begint hier thans steeds meer en meer te kriebelen!
☀️ 🍺 🤘
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en Jimmeh07

himeteva

Playlistbediener
26 okt 2022
6
28
Ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd...
Mijn vriend (vent) en ik hebben het tijdschema uitgeprint en allebei onze top 5 waar je het meest naar uitkijkt opgeschreven. Dus wat is die van jullie? Wij vonden het echt wel heeeeel moeilijk zo'n top 5 over 4 dagen.

1. Papa roach (nooit gezien en nu door deze livestream heeeelemaal zin in, jammer dat ze niet in donker, noch schemer bij gmm staan)
2. Avatar (love dat ze zo "anders" zijn in de muziek en natuurlijk de hele schmink en aankleding).
3. Ice Nine Kills (wat ik al maanden meezing :p)
4. Ghost
5. Mötley (nooit gezien, en zo'n grote band toch ooit in je leven zien. Niet dat Vince Neil top fit is, maartoch).

Ben heel benieuwd naar die van jullie :)
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.065
7.208
Ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd...
Mijn vriend (vent) en ik hebben het tijdschema uitgeprint en allebei onze top 5 waar je het meest naar uitkijkt opgeschreven. Dus wat is die van jullie? Wij vonden het echt wel heeeeel moeilijk zo'n top 5 over 4 dagen.

1. Papa roach (nooit gezien en nu door deze livestream heeeelemaal zin in, jammer dat ze niet in donker, noch schemer bij gmm staan)
2. Avatar (love dat ze zo "anders" zijn in de muziek en natuurlijk de hele schmink en aankleding).
3. Ice Nine Kills (wat ik al maanden meezing :p)
4. Ghost
5. Mötley (nooit gezien, en zo'n grote band toch ooit in je leven zien. Niet dat Vince Neil top fit is, maartoch).

Ben heel benieuwd naar die van jullie :)
Een top 5 van de hele line up is wel echt onmogelijk
toch maar een ponging doen

1. Parkway Drive
2. Motionless in White
3. Arch Enemy
4. I prevail
5. Skindred

dan toch nog maar 5

6. Architects
7. Bloodywood
8. Avatar
9. The Amity Affliction
10. Slipknot
 

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
319
944
Ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd...
Mijn vriend (vent) en ik hebben het tijdschema uitgeprint en allebei onze top 5 waar je het meest naar uitkijkt opgeschreven. Dus wat is die van jullie? Wij vonden het echt wel heeeeel moeilijk zo'n top 5 over 4 dagen.

1. Papa roach (nooit gezien en nu door deze livestream heeeelemaal zin in, jammer dat ze niet in donker, noch schemer bij gmm staan)
2. Avatar (love dat ze zo "anders" zijn in de muziek en natuurlijk de hele schmink en aankleding).
3. Ice Nine Kills (wat ik al maanden meezing :p)
4. Ghost
5. Mötley (nooit gezien, en zo'n grote band toch ooit in je leven zien. Niet dat Vince Neil top fit is, maartoch).

Ben heel benieuwd naar die van jullie :)
1. Ghost (Laatste album is tof en altijd geweldige stage presence)
2. Epica (Nog nooit live gezien terwijl het een van de eerste metalbands is die ik kende)
3. BiB (disco party power metal om het weekend mee te beginnen)
4. Motley Crue (nooit live gezien en ik verwacht flink vuurwerk)
5. Hellmut Lotti (ik verwacht een feest)
 

Imag

Playlistbediener
26 mei 2023
30
72
Ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd...
Mijn vriend (vent) en ik hebben het tijdschema uitgeprint en allebei onze top 5 waar je het meest naar uitkijkt opgeschreven. Dus wat is die van jullie? Wij vonden het echt wel heeeeel moeilijk zo'n top 5 over 4 dagen.

1. Papa roach (nooit gezien en nu door deze livestream heeeelemaal zin in, jammer dat ze niet in donker, noch schemer bij gmm staan)
2. Avatar (love dat ze zo "anders" zijn in de muziek en natuurlijk de hele schmink en aankleding).
3. Ice Nine Kills (wat ik al maanden meezing :p)
4. Ghost
5. Mötley (nooit gezien, en zo'n grote band toch ooit in je leven zien. Niet dat Vince Neil top fit is, maartoch).

Ben heel benieuwd naar die van jullie :)
Mijn Top 5:
1. Avatar
2. As I lay dying
3. In Flames
4. Motionless in White
5. The Halo Effect
 

Paul!

Campingartiest
4 dec 2022
96
192
Ik heb maar enkele bands live gezien die dit jaar op GMM staan.
Daarom is het voor mij moeilijk om er een top 5 van te maken.
1. Gojira
2. Ghost
3. Slipknot
4.Machine head
5. Sleep token
Ik ga natuurlijk ook voor wat oudere werk zoals: Guns n Roses enz.
Maar wil ook mijn muziek kennis uitbreiden en niet in het oude blijven hangen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken