Graspop Metal Meeting 2023

Querulante Partij

Gouden Tip
13 jun 2022
478
1.499
Prima, hoor. Ben ik ook helemaal voor.
Maar dan hoef je iemand nog niet gelijk sympathiek te vinden.
En dat is dus een beetje mijn punt met MGK.
Die gast is wellicht onsympathiek, maar heeft ook (nog) niet echt iets verkeerds gedaan wat echt niet door de beugel kan.
Dus dan kunnen we dat ook niet als reden opvoeren om hem van GMM te weren, want dan zou er door nog wel een rijtje namen een streep kunnen...
Nou, hij maakt anders nog steeds muziek.
 

ReasonsRemeain

Campingartiest
18 okt 2022
76
157
Die bovenste gaat mee naar Metal Town, met toepasselijk bier :)!
 

Bijlagen

  • 89610699-4262-4C50-B1FA-7EFFEE96AF21.jpeg
    89610699-4262-4C50-B1FA-7EFFEE96AF21.jpeg
    590,6 KB · Weergaven: 26
  • F24C90A6-264F-413B-B3C2-B515F96733CD.jpeg
    F24C90A6-264F-413B-B3C2-B515F96733CD.jpeg
    310,9 KB · Weergaven: 26

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Ben gelijk in de minderheid die naar carpenter brut ga tijdens guns n roses. Eerlijk ook omdat ik het niet zitten 3u lang . En heb ze vorige keer ook al gezien op graspop . En luister heel graag metal maar ook veel andere genres. Dus lijkt me dit even afwisseling.
Ons hele groepje gaat! Okay zijn er 4, geen 20, maat ik denk dat die Metal Dome wel vol gaat staan hoor!
 
  • Leuk
Waarderingen: stefiono

energydrank

Playlistbediener
20 feb 2023
5
17
De In Flames show in 013 was hun beste show die ik tot nu toe gezien heb van de 6 keer. Zelfs beter dan de headlineshow op Sweden Rock. Jammer dat ze het nu moeten doen met een kortere set in de warme zon. Maar hoe dan ook een heerlijke band dus geniet er van!
helemaal eens, de show in 013 klonk steen goed, hopelijk kunnen ze in de korte tijd die ze hebben toch nog een goeie show neerzetten, ik hoop persoonlijk vooral dat ze cynosure en nog een paar heavy nummers van het nieuwe album erin gooien.
Ik zie dat opnieuw mensen vragen achter merch op camping. Ik ga nog een keer een pro tip geven (en echt nog maar een keer want subiet als iedereen mijn tip volgt sta ik zelf in de file🤣). Hebt u enkel Graspop merch nodig en bent u er al op woensdag: ga op woensdag. Vorig jaar op de camping rond 22 h en was direct geholpen. Had daarna wel nog bandmerch "nodig" (al hoewel, toch zonder die haakjes 😜) dus moest toch nog aanschuiven maar ok.


Juist het plan bekeken en ik heb de indruk dat die overdekte wifitent aan de tribune van de mainstage weg is? Zou ik wel jammer vinden. Wifi maakt niet uit (onbeperkt 4g abonnement) maar het was wel een van de plekken waar men rustig kon eten. En schaduw had.

Nog een dingetje voor wat voorpret. Deze week zag ik in de fitness iemand met een Motionless In White t-shirt en heb die volgens mijn eigen policy (als ik iemand zie tijdens het fitnessen met een bandshirt zet ik altijd van die band tijdens het trainen minstens een nr eens op, ook als het bands zijn waar ik minder hard fan ben en ook als het niet Rock of metal bands zijn zoals Eminem of Coldplay bv. Zelf draag ik ook altijd band t-shirts bij het fitnessen en van die band zet ik ook altijd minstens een nr op tijdens het trainen) eens opgezet. En ik kon daar eigenlijk wel van genieten. Was die live stream dat ze gedaan hebben dat ik heb opgezet. Binnenkort eens beter checken maar op Grapsop heb ik tijdens hun set nog een gat eigenlijk. Evt stukje Alter Bridge of ATG maar van beide bands geen mega fan. Dus mogelijke must see in spe, dat MIW.

dat Fitness idee met de band shirts klinkt als een heel goed plan, die ga ik van je jatten als je het niet erg vindt.
also, dank voor de tip over de graspop merch, zal je naderhand wel laten weten of de tip me geholpen heeft haha
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

Gebruikers die dit onderwerp bekijken