Graspop Metal Meeting 2023

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
370
639
Zeker fijn livestream en beelden van rock am ring. Zondag ook the warning zie ik...lekker zeg.😝
#
the warning girls GIF by PRI
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
342
489
I see that Graspop merch will be available on wednesday. Is it only in Boneyard and festival site or maybe they will have another shop in Inferno?

And info about cash your trash. How many cups you need to return to get free token?

Thanks
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
I see that Graspop merch will be available on wednesday. Is it only in Boneyard and festival site or maybe they will have another shop in Inferno?

And info about cash your trash. How many cups you need to return to get free token?

Thanks
Festival site defintely not since on Wednesday it's closed. Boneyard yes. Other camping: no clue.


I think 50
 
  • Leuk
Waarderingen: SweetJesus

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.068
7.209
Neutraal, net als met elke act waar ik zelf helemaal niets mee heb. Er zal ongetwijfeld publiek voor zijn, maar zelf ga ik dan lekker een bandje in één van de tenten kijken.
tja maar blijft wel een hele hoge spot die je weggeeft, zou denk ik wel minimaal sub zijn denk ik
op zich past zijn poppunk nog wel enigszins op graspop helaas
dat zijn muziek niet mijn ding is maakt me niet uit, dat is prima. ik kan niet alles leuk vinden. maar ik kan er niet zo goed tegen dat hij voornamelijk populariteit krijgt door ruzie te zoeken met alle anderen in de insdustrie
sorry voor de rant
Ik denk dat MGK in hetzelfde rijtje als Mimi hoort. Dus we gaan toch met z'n allen wel kijken. Ga je ook mee? @RubenJS
enige probleem hiermee is dat ze mimi waarschijnlijk gratis kregen of voor een paar tientjes, waar MGK het gage van een (sub)headliner zal vragen
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.845
tja maar blijft wel een hele hoge spot die je weggeeft, zou denk ik wel minimaal sub zijn denk ik
op zich past zijn poppunk nog wel enigszins op graspop helaas
dat zijn muziek niet mijn ding is maakt me niet uit, dat is prima. ik kan niet alles leuk vinden. maar ik kan er niet zo goed tegen dat hij voornamelijk populariteit krijgt door ruzie te zoeken met alle anderen in de insdustrie
Mja, maar een opgepompte, schijnheilige ex-Jesus-freak die zijn vrouw wilde laten vermoorden heb je dan blijkbaar geen problemen mee..? 😜
 
Laatst bewerkt:

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.068
7.209
Mja, maar een opgepompte idioot die zijn vrouw wilde laten vermoorden heb je dan blijkbaar geen problemen mee..? 😜
tja, goed punt, dat zit me ook niet helemaal lekker hoor, naar mannetje is het wel. maar hij heeft wel zijn straf uitgezeten
en belangrijker nog, anders moet ik 3 uur naar GNR gaan kijken dat houdt ik niet vol hoor :ROFLMAO:
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.467
4.253
tja, goed punt, dat zit me ook niet helemaal lekker hoor, naar mannetje is het wel. maar hij heeft wel zijn straf uitgezeten
dit dus, mensen krijgen hun straf, die is in de gevangenis zitten, boetes enz.
Erna weer in het normale leven stappen is zo al moeilijk genoeg zonder dat ze heel de tijd worden afgerekend op fouten uit het verleden, waarvoor ze boete hebben gedaan en waar ze spijt van hebben
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.845
tja, goed punt, dat zit me ook niet helemaal lekker hoor, naar mannetje is het wel. maar hij heeft wel zijn straf uitgezeten
en belangrijker nog, anders moet ik 3 uur naar GNR gaan kijken dat houdt ik niet vol hoor :ROFLMAO:
Of je kunt natuurlijk net als ik naar een satanistische dwerg op plateauzolen gaan kijken (en nog een stukje donkere rave-party meepikken).. 😋
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.845
dit dus, mensen krijgen hun straf, die is in de gevangenis zitten, boetes enz.
Erna weer in het normale leven stappen is zo al moeilijk genoeg zonder dat ze heel de tijd worden afgerekend op fouten uit het verleden, waarvoor ze boete hebben gedaan en waar ze spijt van hebben
Prima, hoor. Ben ik ook helemaal voor.
Maar dan hoef je iemand nog niet gelijk sympathiek te vinden.
En dat is dus een beetje mijn punt met MGK.
Die gast is wellicht onsympathiek, maar heeft ook (nog) niet echt iets verkeerds gedaan wat echt niet door de beugel kan.
Dus dan kunnen we dat ook niet als reden opvoeren om hem van GMM te weren, want dan zou er door nog wel een rijtje namen een streep kunnen...
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.467
4.253
Prima, hoor. Ben ik ook helemaal voor.
Maar dan hoef je iemand nog niet gelijk sympathiek te vinden.
En dat is dus een beetje mijn punt met MGK.
Die gast is wellicht niet sympathiek, maar heeft ook (nog) niet echt iets verkeerds gedaan wat echt niet door de beugel kan.
Maar dan kunnen we dat ook niet als reden gebruiken om hem van GMM te weren, want dan zou er door nog wel een rijtje namen een streep kunnen...
Die kan er idd gwn staan. Alhoewel ik denk dat we hier geluk hebben met RW ipv pech (zoals bij Metallica, SOAD, Tool) en dat die daar zal blijven staan
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.068
7.209
Of je kunt natuurlijk net als ik naar een satanistische dwerg op plateauzolen gaan kijken (en nog een stukje donkere rave-party meepikken).. 😋
ik heb Cradle of Filth en Carpenter Brut ook wel wat geluisterd, maar waren helaas niet mijn ding
ben ook niet de grootste As I Lay Dying fan, maar blijft voor mij toch wel de beste optie van die 4 bands
Prima, hoor. Ben ik ook helemaal voor.
Maar dan hoef je iemand nog niet gelijk sympathiek te vinden.
En dat is dus een beetje mijn punt met MGK.
Die gast is wellicht niet sympathiek, maar heeft ook (nog) niet echt iets verkeerds gedaan wat echt niet door de beugel kan.
Maar dan kunnen we dat ook niet als reden gebruiken om hem van GMM te weren, want dan zou er door nog wel een rijtje namen een streep kunnen...
ja je hebt ook wel gelijk, ik zou er ook niet wakker van liggen als hij wel komt, er zal vast wel iets anders spelen ondertussen. is gewoon wat minder dat hij zulke hoge spots in neemt en waarschijnlijk een redelijk groot deel van het budget op zich neemt. kan me niet voorstellen dat die niet bij de grootste 3 namen van de dag zou zitten namelijk.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.324
2.787
tja maar blijft wel een hele hoge spot die je weggeeft, zou denk ik wel minimaal sub zijn denk ik
op zich past zijn poppunk nog wel enigszins op graspop helaas
dat zijn muziek niet mijn ding is maakt me niet uit, dat is prima. ik kan niet alles leuk vinden. maar ik kan er niet zo goed tegen dat hij voornamelijk populariteit krijgt door ruzie te zoeken met alle anderen in de insdustrie
sorry voor de rant

enige probleem hiermee is dat ze mimi waarschijnlijk gratis kregen of voor een paar tientjes, waar MGK het gage van een (sub)headliner zal vragen
Maar je gaat wel mee hoor Loek naar Mimi.
Zaterdag 12:20. Hij staat. En nee, je hebt geen andere afspraken. Één voor allen. Allen voor één 😜
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.452
7.027
I see that Graspop merch will be available on wednesday. Is it only in Boneyard and festival site or maybe they will have another shop in Inferno?

And info about cash your trash. How many cups you need to return to get free token?

Thanks

None, you won't get any tokens, you will get ecocoins, whatever that may be.
I believe @Koekdoos is the expert on this. 😉

Bekijk bijlage 5205

I thought it was 20 drink containers, but in the description it says 15, so I guess you'll need 15.
I think there were multiple options at the recycle stands, you can get the coins, or just a small voucher for the ducks (where 1 coin is also worth a fishing trip at the ducks).

So basically, just hand in 15 cups and you'll get a free drink token/duck-voucher/gadget.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.326
6.443
Limp Bizkit valt me tot nu toe niet tegen! Geen rare covers of de grote Fred Durst show steeds er tussendoor, maar gewoon liedjes spelen. En linksom of rechtsom hebben ze toch een aantal bangers geschreven, haha. Op deze manier kun je ze er als festival prima bij hebben als act op je MS aan het begin van de avond.
 

Paul!

Campingartiest
4 dec 2022
96
192
Hahaha, Duitse schlagers op dat podium nu, wat is dit

Limp Bizkit valt me tot nu toe niet tegen! Geen rare covers of de grote Fred Durst show steeds er tussendoor, maar gewoon liedjes spelen. En linksom of rechtsom hebben ze toch een aantal bangers geschreven, haha. Op deze manier kun je ze er als festival prima bij hebben als act op je MS aan het begin van de avond.
Ondanks een moeizame technische start is het zeker niet verkeerd
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS en Jamel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken