Graspop Metal Meeting 2023

saurus

Dagopener
4 feb 2019
511
596
Dildo's den hehehehe

Wat is dat eigenlijk?
A special place for the lady's

Neenee serieus nu.
Nieuw dit jaar net naast de uitgang van Festival Fair op de Boneyard is Dido’s Den. Laat een GMM-memento voor het leven zetten, ga voor die piercing of misschien zelfs een tandjuweel. Heb je nood aan wat extra ontspanning, dan kan je in Dido’s Den ook even onderuitzakken in een massagestoel. Open vanaf woensdag 14 juni om 15 uur, reservatie ter plaatse!
 
  • Leuk
Waarderingen: Inverso

ReasonsRemeain

Campingartiest
18 okt 2022
76
157
Op woensdagavond zijn er geen activiteiten gepland, op straat gaat alles op donderdag open enkel op de camping zal er een drankstandje open zijn en de eetkraampjes en dido's den is ook open tot middernacht.
Hopelijk geldt dit ook voor Metal Town dan, lees dit alleen bij de Boneyard helaas! Dan maar een tandjuweel gaan laten zetten bij Dido :)!
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
390
553
Dat zal eerder voor het betalend ontbijt zijn (inferno toch). Veel anders kunnen we daar niet kopen? We gaan toch niet moeten betalen voor te kakken op de camping? 🤣
 

Verwijderd lid 38703

Playlistbediener
9 nov 2019
13
0
Ik voorzie toch wel wat problemen. We gaan met een groep van 10. Als je een biertje ging halen waren er altijd een paar die zeiden “neem er voor mij ook eentje mee”… prima, even muntje geven en klaar….
Hoe gaan we dat nu regelen ? Met die poolcard…….wow, stel iedereen zet er voor €100 aan munten op….loop je rond met een pas van €1000….en wie houdt er bij of de èèn niet veel meer wegslobbert dan de ander?
Dus…allemaal je eigen biertje halen……staat er niet èèntje die 10 bier wil maar 10 die er eentje willen….en het is al zo druk…..
Om nog maar te zwijgen van “bijstorten” met z’n tienen………of……..het systeem valt uit………
 

pidie

Campingartiest
26 okt 2018
94
192
Dat zal eerder voor het betalend ontbijt zijn (inferno toch). Veel anders kunnen we daar niet kopen? We gaan toch niet moeten betalen voor te kakken op de camping? 🤣
Volgens mij kon je er vorig jaar wel red bull en klappe water halen voor munten en stond er ook geen vetvijver tot bepaalde tijd? ( of was dat alweer jaren geleden)
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.397
2.820
Gewoon zelf een beetje de tel bijhouden van jezelf. Mensen die ik hier niet in vertrouw zou ik al geen zaken mee doen qua tokens delen.

Ik heb misschien wel makkelijk praten hoor met die ene kameraad met wie ik ga. Als er eentje iets meer dan ander zuipt of vreet komt dat hooguit uit op tien tokens. Daar liggen we allebei niet wakker van.

Het moge duidelijk zijn dat ik zeer content ben met dit systeem. Kan ik lekker de beurs op de camping houden en alleen datgene meenemen wat echt noodzakelijk is: telefoon, armbandje en een goed humeur.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Dag beste kijkers,
Op aanvraag van @Joe ging ik pas terugkomen als het wat warmer zou worden.
woensdag en donderdag volgens meteo volop zon en 21 en 22 graden. Grote onzekerheid qua temperatuur.
accuweather is in slaap gevallen en loopt achter op de feiten.
Morgen zijn we er weer met meer weer (? --> drukke dag)
Edit, de maxima van het weekend ervoor blijft stijgen, dus wie weet kan ik de temperatuur nog wat omhoog duwen de komende dagen.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.551
4.835
Wellicht leuk om eens de artiesten te noemen die je koste wat kost wil missen. Voor mij is het sowieso Cradle of Filth. Die vocalen doen helemaal niks voor me.
  1. Mimi Barks (uitleg overbodig)
  2. At The Gates (trek die stem niet)
  3. As I Lay Dying (3x raden...)
  4. Schizophrenia (saai)
  5. Hollywood Undead (wannabe gangsta gedoe)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken