Graspop Metal Meeting 2023

saurus

Dagopener
4 feb 2019
522
614
Hallo,ik zou graag een patchjacket samenstellen.
Kun je in de shops op gmm patches kopen aan schappelijke prijs of zijn ze daar duur?
Is er meer keuze daar dan op large,impericom of andere webshops zoals bol?
Veel meer keuze en ze vallen wel mee qua prijs een beetje rondkijken meestal is het 3 voor 10euro ofzo. Je hebt normaal ook kraampjes met speciale patches. En de jackets vind je er normaal ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: La Hormiga 93

Nutellica

Campingartiest
3 apr 2023
92
269
Heeft er iemand live-ervaring met de bands Dark Angel en Suicidal Angels?
Beide klinken op spotify wel lekker, ouderwetse thrash metal, vandaar dat ik ze heb aangevinkt voor de zaterdag. Staan ze live ook hun mannetje?
 
  • Leuk
Waarderingen: knalboon en MarcoReusel

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Veel meer keuze en ze vallen wel mee qua prijs een beetje rondkijken meestal is het 3 voor 10euro ofzo. Je hebt normaal ook kraampjes met speciale patches. En de jackets vind je er normaal ook.

Heb een oude jeans die kan dienen hiervoor,moet alleen mouwen laten afsnijden.
Maar toch je hebt mijn interesse toch enigzins gewekt,zijn die jackets blanco?
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.516
4.360
Donderdag:
Molybaron - Beast In Black (stukje) - Orbit Culture - Spiritbox - Tom Morello - Epica - Papa Roach (stuk) - Septicflesh - Arch Enemy - Alter Bridge (spijtig van MIW) - Ghost (spijtig van MDB) - Guns N´ Roses - As I Lay Dying - Guns N´ Roses - Bizkit Park (hopelijk spelen ze eerst hun set om daarna pas te dj´en dan kan ik rustig naar mijn tent na die set)

Vrijdag:
Blind Channel - Fatal Move - Any Given Day - Loathe - Fever 333 - Asking Alexandria/Heidevolk - Airbourne - Palaye Royale - Behemoth - Amon Amarth - Ice Nine Kills - Gojira - Machine Head - Present Danger

Zaterdag
Vended - Noctem - Heriot (stuk einde) - Skindred (stuk einde) - I Prevail - The Ghost Inside - Infected Rain (stuk einde) - Sleep Token - The Chats (mss Architects maar al gezien in voorprogramma Metallica) - Rancid - Pantera (mss nog stuk van Eivør) - Parkway Drive - Slipknot - (mss) Bulls On Parade

Zondag
Eclipse (stuk) - Hippotraktor - Polaris - Dieth (stuk) - Greg Puciato (stuk) - Bloodywood - Deathstars (stuk) - Avatar/Insomnium - Hellmut Lotti goes metal (stuk) - Katatonia - Generation Sex (stuk) - The Halo Effect - Lorna Shore - Mötley Crue (stuk) - Billy Talent - Kreator (stuk) - Def Leppard

Mijn nieuw schema, zondag wat van hot naar her lopen, maar kans is groot dat ik dan zo moe ben dat daar veel niet meer van in huis komt
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Heeft er iemand live-ervaring met de bands Dark Angel en Suicidal Angels?
Beide klinken op spotify wel lekker, ouderwetse thrash metal, vandaar dat ik ze heb aangevinkt voor de zaterdag. Staan ze live ook hun mannetje?
Alleen ervaring met Suicidal Angels. Tweemaal Alcatraz. Horen beide bij de meest vlammende thrashsets die ik gezien heb. Heerlijke energie hebben die gasten en stampen hun nummers er heerlijk hard doorheen. Ga je absoluut geen spijt van krijgeb
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.630
3.239
Heeft er iemand live-ervaring met de bands Dark Angel en Suicidal Angels?
Beide klinken op spotify wel lekker, ouderwetse thrash metal, vandaar dat ik ze heb aangevinkt voor de zaterdag. Staan ze live ook hun mannetje?
Ik heb Suicidal angels nog gezien op Alcatraz 2021 en daar waren ze heel goed! Zeker een aanrader als je van die oude thrash houdt.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.432
4.572
Op de map nr 17 cashless helpdesk
Totaal ander festival maar dit weekend ben ik een dag naar nerdland festival geweest en daar kreeg iedereen een soort bankkaart met een payconiq code op waar je gewoon snel via payconiq of aan een token stand geld kon op zetten. Super gemakkelijk als je in de rij staat voor eten en net niet genoeg meer staan hebt. Was ik wel van onder de indruk hoe je een heel deel rijen kan weghalen van de token stands zo en andere dingen in de plaats kan zetten. Heb je natuurlijk wel een smartphone voor nodig die op dag 4 nog niet helemaal dood is.
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus

saurus

Dagopener
4 feb 2019
522
614
Het laatste optreden van Dark Angel in Nederland is van 2014 geleden op neurotic deathfest in Tilburg.
En ervoor was het al van 1992 geleden.
In Belgie waren ze nog in 2022 te zien op metal Mean.
Ervoor was het ook al van 1992 geleden.

Bron: setlist.fm
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken