Graspop Metal Meeting 2023

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
StuBru is ook wakker geschoten, bijna 20 uur na de aankondiging :D de zoektocht naar de vervanger van Stromae op Rock Werchter is belangrijker natuurlijk :D
Maakt toch weer eens duidelijk dat zelfs StuBru Graspop niet meer de aandacht geeft die het verdient! Vind ik toch altijd weer zeer jammer!
Vraag me steeds meer en meer af waarom ze dit event nog sponsoren,ze schenken er idd zeer weinig aandacht aan.
RW primeert,daar kan ik mee leven maar het is echt zielig dat ze zelden over dit festival berichten.
StuBru heeft echt zijn ziel verloren.
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
511
596
Vraag me steeds meer en meer af waarom ze dit event nog sponsoren,ze schenken er idd zeer weinig aandacht aan.
RW primeert,daar kan ik mee leven maar het is echt zielig dat ze zelden over dit festival berichten.
StuBru heeft echt zijn ziel verloren.
Meer nog ze komen terug met een stand op graspop
 

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
StuBru, Mnm, Q-Music, Joe ... één pot nat. met andere woorden, leve internet radio. Geef mij maar Radio Regenbogen, of Rock Antenne. Daar hoor je goeie Metal. Willy Class-x mag er ook wezen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni en MarcoReusel

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
390
553
Op de map nr 17 cashless helpdesk
Zag ik ook. Reken er dus maar op dat het Cashless betalen zal zijn. Cashless en tokens gaan ze nooit combineren vermoed ik.

StuBru, Mnm, Q-Music, Joe ... één pot nat. met andere woorden, leve internet radio. Geef mij maar Radio Regenbogen, of Rock Antenne. Daar hoor je goeie Metal. Willy Class-x mag er ook wezen.
Inderdaad, zonde wel. Willy zelf is af en toe ook echt goed. Maar van al de rest wordt je zot.
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
352
796
StuBru, Mnm, Q-Music, Joe ... één pot nat. met andere woorden, leve internet radio. Geef mij maar Radio Regenbogen, of Rock Antenne. Daar hoor je goeie Metal. Willy Class-x mag er ook wezen.
MNM, Q en Joe pretenderen dan wel tenminste niet 'alternatief' te zijn. Die zijn eerlijk en zeggen, we gaan voor pop muziek of classics ofzo.
StuBtu blijft zichzelf alternatief noemen, maar draaien Nothing but Thieves als 'stevige gitaren'.
Niks tegen Nothing but Thieves maar stevige gitaren is wat wij binnen 2 weken gaan kijken. De scherpe kant is al heeeel lang bot bij StuBru en ze zouden oprecht mijn symapthie herwinnen als ze gewoon eerlijk zeggen wat ze doen ;)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Gaat ook een van de allereerste shows van Dieth worden he? Ben benieuwd naar hun set. Met name In the Hall of the Hanging Serpents vind ik een heerlijk nummer. Nog maar 4 nummers uit nu, ik ga daar met positieve nieuwsgierigheid heen!
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Gaat ook een van de allereerste shows van Dieth worden he? Ben benieuwd naar hun set. Met name In the Hall of the Hanging Serpents vind ik een heerlijk nummer. Nog maar 4 nummers uit nu, ik ga daar met positieve nieuwsgierigheid heen!
Lijkt me zo heerlijk als je zo'n brede muzieksmaak hebt als jij! Ik heb voor mijn gevoel toch een vrij uitgebreid mustsee lijstje, waarvan ik de indruk heb dat er ook een hoop van op jouw lijst staat. Maar jij blijft maar komen met acts die ik voor mezelf allang afgestreept had en door jou toch weer een kans ga geven. Mooi man, dank voor je enthousiasme hier! :)
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Dag beste kijkers,
Het is mss wat vroeg, maar volgens accuweather woensdag en donderdag een beetje regen. 18 graden. Vrijdag en zaterdag droog en een paar graden meer. Zondag onweer? Dat laatste geloof je best niet.
Volgens meteo volop zon 20 graden op woensdag en geen pieken of dalen die wijzen op ineens onstabiel weer. Het is nog onduidelijk of het na de warme 8 en 9 juni iets onstabieler wordt.
morgen zijn we er weer met meer weer???
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
876
967
Dag beste kijkers,
Het is mss wat vroeg, maar volgens accuweather woensdag en donderdag een beetje regen. 18 graden. Vrijdag en zaterdag droog en een paar graden meer. Zondag onweer? Dat laatste geloof je best niet.
Volgens meteo volop zon 20 graden op woensdag en geen pieken of dalen die wijzen op ineens onstabiel weer. Het is nog onduidelijk of het na de warme 8 en 9 juni iets onstabieler wordt.
morgen zijn we er weer met meer weer???
8-9 juli dus kantelmoment qua weer
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Lijkt me zo heerlijk als je zo'n brede muzieksmaak hebt als jij! Ik heb voor mijn gevoel toch een vrij uitgebreid mustsee lijstje, waarvan ik de indruk heb dat er ook een hoop van op jouw lijst staat. Maar jij blijft maar komen met acts die ik voor mezelf allang afgestreept had en door jou toch weer een kans ga geven. Mooi man, dank voor je enthousiasme hier! :)
Het is een vloek en een zegen tegelijkertijd. Wil veel te veel zien en daardoor heel veel clashes. Tegelijkertijd ook nooit een gat in mijn planning :)
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.945
1.993
Dag beste kijkers,
Het is mss wat vroeg, maar volgens accuweather woensdag en donderdag een beetje regen. 18 graden. Vrijdag en zaterdag droog en een paar graden meer. Zondag onweer? Dat laatste geloof je best niet.
Volgens meteo volop zon 20 graden op woensdag en geen pieken of dalen die wijzen op ineens onstabiel weer. Het is nog onduidelijk of het na de warme 8 en 9 juni iets onstabieler wordt.
morgen zijn we er weer met meer weer???
Doe wat je best want het mag toch warmer dan dat.
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Hallo,ik zou graag een patchjacket samenstellen.
Kun je in de shops op gmm patches kopen aan schappelijke prijs of zijn ze daar duur?
Is er meer keuze daar dan op large,impericom of andere webshops zoals bol?
 
  • Leuk
Waarderingen: knalboon

Gebruikers die dit onderwerp bekijken