Graspop Metal Meeting 2023

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.589
4.940
Wijzigingen per dag (iedere naam neemt plek volgende naam in):

Donderdag
1914 (Marquee) (geen vervanger) --> geen gevolgen, ging al naar Molybaron

Vrijdag
Fatal Move (JS) --> geen gevolgen (clash Saltatio Mortis)
Loathe (JS) --> nu mogelijk even kijken (clashte eerder met Saltatio Mortis)
Landmvrks (JS) --> geen gevolgen (clash Airbourne)
Palaye Royale (JS) --> nu mogelijk even kijken (clashte eerder met Airbourne)
The Amity Affliction (JS) --> geen gevolgen (clash Amon Amarth)
Ice Nine Kills (JS) --> geen gevolgen (clash Disturbed)
The Distillers (JS) --> geen gevolgen (clashte eerder met Disturbed)

Zaterdag
Infected Rain (MD) --> een must-see voor een must-see, het kan erger (hoewel ik liever Draconian had gehad)
Draconian (MD) --> tja... dubbel zo blij dat ik ze al in april in Brugge heb gezien..

Eivør (MD) --> in voorprogramma Heilung gezien, best aardig; wellicht eerste stukje kijken (of Pantera?), daarna door naar Korpiklaani
Sólstafir (MD) --> vervelende clash nu met Parkway Drive (PD wint)
Fields Of The Nephilim (MD) --> geen gevolgen (clashte eerder met Parkway Drive); zie ze hopelijk in augustus nog op W-Festival

Suicidal Angels (Marquee) --> leuke band, ga ik waarschijnlijk wel stukje kijken (clash met Halestorm, maar niet erg)
Legion Of The Damned (Marquee) --> geen onoverkomelijke gevolgen (clash met Architects, daarvoor met Halestorm)
Dark Angel (Marquee) --> geen gevolgen (clash met Rancid, daarvoor met Architects)
Exodus (Marquee) --> geen gevolgen (clashte eerder met Rancid)

Zondag
Carnation (Marquee) --> best ok op Durbuy Rock, maar Bloodywood gaat uiteraard voor
Insomnium (Marquee) --> verlost van vervelende clash met Bloodywood, nu vervelende clash met Avatar (en Deathstars), waarschijnlijk momentbeslissing
Lorna Shore (MD) --> verlost van vervelende clash met Avatar (en Deathstars), nu vervelende clash met Eluveitie, LS wint, daarna door naar Eluveitie
Coheed And Cambria (MD) --> tja... volgend jaar dan maar hopelijk??
 
Laatst bewerkt:

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.113
7.266
Hm. Dan staat opeens Fatal Move in mijn loopschema terwijl ik er nooit van gehoord heb en is Loathe vermorzeld tussen Any Given Day en Crowbar. Jammer van die band! Gelukkig ben ik niet vies van een beetje hardcore en Fatal Move klinkt op dat gebied niet verkeerd.
Landmvrks clasht ook ineens met bijna niets meer, weet niet of die al in je lijstje staat maar is misschien wel wat voor jou
Ik kan het enkel van harte aanraden. Ik heb niet eens gek veel met nu-metal, maar BP is echt goed in wat ze doen. Ze vlammen er moeiteloos de ene na de andere medley uit van anthems uit de jaren '90. Dat gaat echt weer een machtig feestje worden. En met de verschuivingen is mijn eerste mustsee op vrijdag pas om 14u, dus dat is ook wel ideaal.
ja aangezien ze direct na GNR spelen kan ik wel mooi even gaan kijken, wil op vrijdag gelukkig ook geen bands zien die spelen om 12 (wel om 13)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.130
10.394
Landmvrks clasht ook ineens met bijna niets meer, weet niet of die al in je lijstje staat maar is misschien wel wat voor jou

ja aangezien ze direct na GNR spelen kan ik wel mooi even gaan kijken, wil op vrijdag gelukkig ook geen bands zien die spelen om 12 (wel om 13)
Ja thanks voor de tip. Viel me ook al op. Ik denk dat het even een chill moment wordt met eten voordat het feest bij Finntroll losbarst maar dat is een interessant alternatief.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.509
4.347
The Amity Affliction is nu de enige die ik graag wou zien en niet meer kan zien. Voor de rest niet veel heel pijnlijke veranderingen. INK kunnen zien ipv Clutch nog beter voor mij
Bizkit Park ga ik zeker een stuk zien. Present Danger ga ik ook proberen gaan zien.
Is Bulls on Parade wat?
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.356
6.540
Dat trekt me niet zo helaas. Ik ga maar eens een playlistje voor Infected Rain aanmaken, kijken of dat wat is…
Even door de harsh vocals van die dame heen. Die schrokken mij bij mijn eerste luisterbeurt destijds ook af, maar de clean stukken zijn geweldig. En ze kan dat live ook prima, trouwens. Mijn favorieten zijn The Earth Mantra, Orphan Soul en Pendulum.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.113
7.266
Het is wel grappig nu het forum zo gegroeid is dat er steeds meer clashfinders ontstaan
als je op oudere jaren zoekt vind je maar 1 of 2 clashfinders
voor deze editie zijn er momenteel 12 clashfinders
Dank aan alle helden die dit doen, heel fijn. Je kunt zelfs kijken welke het fijnste format heeft en die gebruiken etc.

Dit is mijn favoriet:
Met deze clashfinder heb ik ook helemaal geen clashes trouwens. Ideaal.
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
359
812
Het is wel grappig nu het forum zo gegroeid is dat er steeds meer clashfinders ontstaan
als je op oudere jaren zoekt vind je maar 1 of 2 clashfinders
voor deze editie zijn er momenteel 12 clashfinders
Dank aan alle helden die dit doen, heel fijn. Je kunt zelfs kijken welke het fijnste format heeft en die gebruiken etc.

Dit is mijn favoriet:
Met deze clashfinder heb ik ook helemaal geen clashes trouwens. Ideaal.
kan de mijne zijn, wou het ook eens proberen te maken maar lukte me niet :D
Weet ook niet of ik hem verwijderd had of niet 🤣🤣
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.509
4.347
Het is wel grappig nu het forum zo gegroeid is dat er steeds meer clashfinders ontstaan
als je op oudere jaren zoekt vind je maar 1 of 2 clashfinders
voor deze editie zijn er momenteel 12 clashfinders
Dank aan alle helden die dit doen, heel fijn. Je kunt zelfs kijken welke het fijnste format heeft en die gebruiken etc.
Ik vind het oprecht leuk om te doen als ik me verveel met wat muziek door mijn box of koptelefoon. Dus zou mezelf geen held noemen
 
  • Geweldig
Waarderingen: Loek123

PreFXDesigns

Randprogramma
10 sep 2021
119
382
Godver nu kan ik Disturbed niet meer zien.
Die Delain/Ice Nine Kills/Disturbed clash was er eerder niet :(

Je maakt me blij voor niks, de set tijd is nog hetzelfde :(
Delain viel ervoor nog een stukje in Disturbed.
Door de verschuiving van de hele Jupiler stage valt The amity affliction deels in Amon Amarth (mijn kameraad wilt hun zien) en Delain. Ice nine kills nu helemaal in Disturbed. Blij dat ik ice Nine Kills wel beter heb leren kenne, maar zal dan voor een andere keer zijn :/

Bizkit park 3 uren?! Kunne ze de hele nu metal scene coveren 🤘Zou beter een stukje vallen tijdens Guns & roses 😅
Misschien nu toch een stukje Bizkit park nog meepikken ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Gebruikers die dit onderwerp bekijken