Graspop Metal Meeting 2023

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.230
5.513
electric callboy krijgt trouwens een aparte aankondiging voor tuska en wordt daar een van de grootste bands buiten the hu lijkt mij dat een correcte plaats
etusivunnosto_1669_x_628_b5_b5.jpg


Denk dat dit ook wel bevestigd dat we ze niet op graspop moeten verwachten, volgens mij is alleen de headline plek en wat kleinere posities vrij
En ook een bevestiging dat dat VV een grote act is blijkbaar, ik ken dat echt totaal niet en zie zelf ook niet direct in waar die populariteit vandaan komt…
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.230
5.513
In dit geval omdat Ville Valo net als Tuska Fins is.
Ah ja logisch, die had ik even gemist. Ben benieuwd waar ze op Graspop gaan staan. In een clashfinder die ik tegenkwam zette iemand ze als Marquee headliner neer, zo’n hoge positie kwam voor mij toch als een verrassing. Maar zo’n vaart zal het wellicht in realiteit ook niet lopen…
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.393
4.511
Ah ja logisch, die had ik even gemist. Ben benieuwd waar ze op Graspop gaan staan. In een clashfinder die ik tegenkwam zette iemand ze als Marquee headliner neer, zo’n hoge positie kwam voor mij toch als een verrassing. Maar zo’n vaart zal het wellicht in realiteit ook niet lopen…
metaldome headliner lijkt me
 

mvl1980

Randprogramma
10 apr 2020
242
484
In dit geval omdat Ville Valo net als Tuska Fins is.

En Ville Valo is/was de zanger van HIM. Volgens mij is de band uit elkaar gegaan maar is het net als Ghost meer een éénmansband. In de setlists van Ville Valo zie je ook veel HIM songs terug. HIM was een redelijk grote band in de 00's, zeker in thuisland Finland zal hij daarom nog steeds een grote status hebben.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.039
10.116
Waanzinnig het nieuwe album van Ne Obliviscaris, ben echt overdonderd hoe goed dit is. Gelijk maar wat kaartjes gekocht, omdat ik niet tot 2024 kan wachten tot ze, hopelijk, weer op Graspop staan. Dit wordt er een voor de eindejaarslijstjes.
Nice! Ik wacht met smart op het hele album maar de singles zijn echt magnifiek. Kijk enorm uit naar de show in Leiden
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.230
5.513
En Ville Valo is/was de zanger van HIM. Volgens mij is de band uit elkaar gegaan maar is het net als Ghost meer een éénmansband. In de setlists van Ville Valo zie je ook veel HIM songs terug. HIM was een redelijk grote band in de 00's, zeker in thuisland Finland zal hij daarom nog steeds een grote status hebben.
Dan zal het wel aan mij liggen, die hele HIM hype is ook aan mij voorbij gegaan denk ik. Maar prima.
Waanzinnig het nieuwe album van Ne Obliviscaris, ben echt overdonderd hoe goed dit is. Gelijk maar wat kaartjes gekocht, omdat ik niet tot 2024 kan wachten tot ze, hopelijk, weer op Graspop staan. Dit wordt er een voor de eindejaarslijstjes.
Nice! Ik wacht met smart op het hele album maar de singles zijn echt magnifiek. Kijk enorm uit naar de show in Leiden
Album is dus uit nu toch? Ik ga het ook eens luisteren. Ken deze band nog nauwelijks.
 
  • Leuk
Waarderingen: SulpherSouls

PreFXDesigns

Randprogramma
10 sep 2021
113
365
Voor alle mede Linkin Park fans, Hybrid Theory is een Linkin park tribute band. De zanger klinkt echt wel fel op Chester!

Lijkt me de beste LP cover band op aarde, moesten ze eens naar België komen wil ik zeker gaan kijken! 🤘

PS: en wat is die nieuwe plaat 'Fighting myself' toch weer zalig :love:
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.288
6.354
Voor alle mede Linkin Park fans, Hybrid Theory is een Linkin park tribute band. De zanger klinkt echt wel fel op Chester!

Lijkt me de beste LP cover band op aarde, moesten ze eens naar België komen wil ik zeker gaan kijken! 🤘

PS: en wat is die nieuwe plaat 'Fighting myself' toch weer zalig :love:
Oeh deze band klinkt inderdaad wel tof! Vorig jaar hadden we Living Theory in de Metaldome, dat vond ik toen een grote tegenvaller.
 

Wardibal

Randprogramma
16 feb 2022
210
394
Een coverband is eer aan originele groep.
Een groepslid (gestorven, eruitgegooud,...) al imiterend vervangen is aanval op de fans.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken