Graspop Metal Meeting 2023

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.447
7.018
Ja @Koekdoos kan je voor ons anders live gaan op Twitch als je Lorna Shore gaat beluisteren? Lijkt me goud om jouw reactie te zien op die muziek. :D

To The Hellfire aangezet. Begon instrumentaal goed, maar na 2 seconden kwam het logo al in beeld met een passende "oh" als reactie. Dan weet je al hoe laat het is met zo'n logo. De grunts klinken regelmatig een beetje alsof Donald Duck aan het grunten is... Niks voor mij :p
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
440
232
Tenzij GnR op werchter staat (die hebben imho nog wat strafs nodig, want dit lijkt me de zwakste line-up ooit te worden daar). Er werd gehint naar een first-timer daar, al kan dit ook Billie Elish zijn.. Nu, stel je voor: GnR naar werchter, in ruil voor een SoAD / RATM bijvoorbeeld. #Paranoid
Zou Blur niet gewoon de laatste headliner van werchter worden? Maar dat is wel geen first timer natuurlijk.
Gnr is nu ook niet meteen een grote naam voor RW, maar wel eerste keer denk ik
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.447
7.018
Zou Blur niet gewoon de laatste headliner van werchter worden? Maar dat is wel geen first timer natuurlijk.
Gnr is nu ook niet meteen een grote naam voor RW, maar wel eerste keer denk ik

Blur speelt die vrijdag al ergens anders
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
511
596
To The Hellfire aangezet. Begon instrumentaal goed, maar na 2 seconden kwam het logo al in beeld met een passende "oh" als reactie. Dan weet je al hoe laat het is met zo'n logo. De grunts klinken regelmatig een beetje alsof Donald Duck aan het grunten is... Niks voor mij :p
Je kan het miss live een kans geven, spelen ze niet toevallig op zondag? Als jij er bent?
 

PreFXDesigns

Randprogramma
10 sep 2021
116
374
Na enkele fragmenten gehoord te hebben van Sleep Token en er nooit iets echt mee gehad te hebben (niet echt fan van R&B zang normaalgezien), net toch maar eens naar een liveopname gekeken :eek::eek::eek::eek: Wat een topband is dat seg!!!! Hier ga ik op Graspop toch al op tijd vooraan staan want dit wil ik van dichtbij meemaken.
Heb ze ook pas later ontdekt, maar wel blij dat ze komen! 🤘
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

lieven

Randprogramma
22 jul 2020
122
173
GNR speelt al zeker niet op Werchter want op 30 juni 2023 staan ze in Hyde Park (Londen) geprogrammeerd en de dagen daaropvolgend zijn de headliners van Werchter al gekend.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: 1880

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.447
7.018
Je kan het miss live een kans geven, spelen ze niet toevallig op zondag? Als jij er bent?

Ze spelen wel zondag, maar ga er niet vanuit dat ik dan daar zal staan, we hebben al best een grote lijst aan opvulling door de dag heen die ons beter liggen
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.550
4.835
Gaan we hier ook al praten over Billie Eilish en Blur? Misschien moet de moderator ons even een weekje op mute zetten. Kunnen we daarna weer verdergaan met "Vandaag is de dag!" en "Waar blijft Metallica?".

Dit gezegd hebbende: maandag is de dag!
Zul je net zien dat in die week SOAD aangekondigd wordt.. 😂
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.550
4.835
Langstlopende topics op Festival Forum:
  1. Pinkpop 2019: 470
  2. Graspop Metal Meeting 2023: 450 (and counting)
  3. Pinkpop 2022: 444
  4. Rock Werchter 2022: 439
  5. Pinkpop 2020: 421
Richard Pryor Kinda GIF
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Ik heb inmiddels het gros van de online gekomen beelden van de eerste show van de Pantera reunie bekeken en kom tot de volgende conclusie.

Pro:
- De productie ziet er gaaf uit met pyro en licht!
- Wylde en Benante zorgen samen voor een serieus goeie tribute aan de Abbott broers.
- Phil klinkt simpelweg fantastisch, beter dan hij in jaren heeft geklonken.
- Ze doen die geweldige Black Sabbath cover, Planet Caravan!!
- De setlist is een mooi gevarieerde tribute aan het oeuvre van Pantera.

Con:
- Mijn absolute favorieten, Floods en Cemetery Gates, ontbreken op de setlist. :(
 

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
Doodslaan is veel gezegd. Een corrigerende tik daarentegen... ;)

Zoals anderen zeggen, prima bands om eerder op de dag te plaatsen, maar dit zijn echt niet de (co)headlinernamen die het volk naar Dessel zullen trekken. Daar is GMM toch echt wel al te groot voor. Kan bijvoorbeeld wel bij (ik zeg maar iets) Ieper Hardcore Fest of zo.
Lordi wordt wel vaker genoemd, maar de organisatie van GMM moest daar niks van hebben, althans dat werd op diverse fora al genoemd voorgaande jaren. Dit zou o.a. komen door hun deelname aan Eurosong.
Gwar stond al wel eerder op gmm en die vind ik grotere aanstellers dan Lordi.
Dus wat mij betreft zijn ze welkom.
Ze zullen dan eerder in de Marquee staan...hoog op het affiche zullen ze niet staan. Die band staat in Nederland normaal in kleine zalen.
 

WOOOSH

Playlistbediener
7 nov 2022
29
59
Ik heb inmiddels het gros van de online gekomen beelden van de eerste show van de Pantera reunie bekeken en kom tot de volgende conclusie.

Pro:
- De productie ziet er gaaf uit met pyro en licht!
- Wylde en Benante zorgen samen voor een serieus goeie tribute aan de Abbott broers.
- Phil klinkt simpelweg fantastisch, beter dan hij in jaren heeft geklonken.
- Ze doen die geweldige Black Sabbath cover, Planet Caravan!!
- De setlist is een mooi gevarieerde tribute aan het oeuvre van Pantera.

Con:
- Mijn absolute favorieten, Floods en Cemetery Gates, ontbreken op de setlist. :(
Nog een pro:
Drumsound is fantastisch
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken