Graspop Metal Meeting 2023

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.841
Ik neem aan dat hij 200 voor 2 personen bedoeld toch? dus dat zijn er 25 per persoon per dag
heb er zelf 80 gebruikt geloof ik afgelopen editie. dus 20 per dag
Inderdaad, 200 voor 2 personen dus. ;)
Eerder kocht ik altijd 4x 40 bonnen, dus 20 p.p.p.d., maar dan hadden we steeds na 3 dagen die 160 er al doorheen gedraaid.. šŸ˜¶
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
876
967
De vierde dag kan ook gewoon met kosten-opbrengsten te maken hebben. De extra kosten om 4 dagen festival in plaats van 3 te organiseren zullen wel meevallen. Podium, techniek, etc staat er allemaal al. Als je dan toch de bands hebt om 4 dagen te vullen,...
 

scheep

Randprogramma
24 feb 2014
209
109
Ik hoop op Metallica omdat ik grote fan ben... dat welles nietes verhaal is niet goed voor mijn tikker šŸ˜ƒ. Ik ben ook hĆ©Ć©l benieuwd of hellfest vandaag hun affiche bekend maakt
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Dat strookt toch niet met een besluit om er voortaan een 4 daags festival van te maken? Als je dat besloten hebt, kondig je dat gewoon aan. Het is niet alsof Werchter elk jaar eerst 3 dagen communiceert en pas de 4e dag toevoegt als ze een leuke act voor de donderdag hebben gevonden. Ik vind dit geen logisch verhaal.
Ik bedoelde meer dat ze ieder jaar zullen kijken naar de mogelijkheid om 4 dagen ervan te maken, niet dat ze vast ieder jaar 4 dagen doen.
maar het blijft natuurlijk maar een gokje, ik heb ook geen idee hoe ze denken daar.
Voorpret..šŸ˜
#teamkreator
Ik zie toch wel veel zaken daar die geen Kreator zijn, gaat alles goed?
Bekijk bijlage 3208
is deze trouwens al gepost?
Mooie lineup, maar wel erg kleine headliners.
Kan me voorstellen dat Electric Callboy in eigen land nog groter zijn, en Gojira is ook wel een redelijke headliner voor een klein festival maar Papa Roach?? die vind ik wel bijzonder.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Dit wordt geen Metallica op Graspop hoor.

Graspop zegt zelf dat er nog een headliner komt voor donderdag/vrijdag, 15 & 16 juni. Metallica speelt 16 & 18 in Gothenburg. Ook overal voldoende ruimte tussen alle shows, dus zie zelfs niet 1 showtje op de 15e doen om dan door te gaan naar Gothenburg. Bovendien wordt dit echt als een bepaald soort 'event' neergezet met die 2 shows, daar gaan ze echt niet meteen weer van afwijken omwille van Graspop.

Dan nog eerder toch weer Werchter, dat past beter.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
16 en 18 juni in zweden, dat is dus definitief een streep door metallica op het moment dat we de grootste kans ooit hadden op graspop, wat een domper. ze hangen dus wel heel hard vast aan die 2 avonden 2 sets
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken